உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کوویڈ-19 ویکسین کی دوسری اور احتیاطی ڈوز کے درمیان فرق کو کم کرسکتی ہے حکومت!

    کوویڈ-19 کی احتیاطی ڈوز کو لے کر مرکز نے ریاستوں کو لکھا تھا خط۔

    کوویڈ-19 کی احتیاطی ڈوز کو لے کر مرکز نے ریاستوں کو لکھا تھا خط۔

    10 جنوری سے، ہندوستان نے صحت کی دیکھ بھال میں مصروف فرنٹ لائن ورکرز کو حفاظتی ٹیکوں کی خوراک دینا شروع کر دی۔ مارچ میں حکومت نے 60 سال سے زیادہ عمر کے ہر فرد کو احتیاطی خوراک کے لیے اہل بنایا۔

    • Share this:
      نئی دہلی: مرکزی حکومت (Union Govt)جلد ہی انسداد کووڈ-19 ویکسین کی دوسری خوراک اور احتیاطی خوراک کے درمیان فرق کو نو ماہ سے کم کر کے چھ ماہ کر سکتی ہے۔ سرکاری ذرائع نے بدھ کو یہ اطلاع دی۔ انہوں نے کہا کہ یہ سفارش قومی ٹیکنیکل ایڈوائزری گروپ آن امیونائزیشن (NTAGI) کی طرف سے دی جائے گی تاکہ انسداد COVID-19 ویکسین کی دوسری خوراک اور احتیاطی خوراک کے درمیان فرق کو کم کیا جا سکے۔

      قومی ٹیکنیکل ایڈوائزری گروپ آن امیونائزیشن (NTAGI) کی میٹنگ 29 اپریل کو ہونے والی ہے۔ درحقیقت، ICMR اور دیگر بین الاقوامی تحقیقی اداروں کے مطالعے میں کہا گیا ہے کہ اینٹی کوویڈ ویکسین کی دونوں خوراکوں کے ساتھ بنیادی ویکسینیشن تقریباً چھ ماہ بعد جسم میں اینٹی باڈی کی سطح کو کم کر دیتی ہے۔ بوسٹر خوراک دینے سے وبائی امراض کے خلاف مدافعتی ردعمل میں اضافہ ہوتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ایم مودی نے وزرائے اعلیٰ کے ساتھ میٹنگ میں کیا خبردار، Corona کا خطرہ اٹلا نہیں، الرٹ رہیں

      آگاہ رہیں کہ 18 سال سے زیادہ عمر کے لوگ جنہوں نے دوسری خوراک لینے کے نو ماہ مکمل کر لیے ہیں وہ احتیاطی خوراک کے اہل ہیں۔ ذرائع نے بتایا کہ بین الاقوامی سطح پر کئے گئے مطالعات اور نتائج کو مدنظر رکھتے ہوئے، کووڈ ویکسین کی دوسری اور احتیاطی خوراک کے درمیان فرق کو موجودہ نو ماہ سے کم کرکے چھ ماہ کرنے کا امکان ہے۔ تاہم، فیصلہ نیشنل ٹیکنیکل ایڈوائزری گروپ کی سفارشات کی بنیاد پر کیا جائے گا، جس کا اجلاس جمعہ کو ہونا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      4th COVID-19 Wave:کوروناکی چوتھی لہرکے امکانات بہت ہی کم،مقامی بیماری کی شکل لے رہاکوویڈ19

      10 جنوری سے، ہندوستان نے صحت کی دیکھ بھال میں مصروف فرنٹ لائن ورکرز کو حفاظتی ٹیکوں کی خوراک دینا شروع کر دی۔ مارچ میں حکومت نے 60 سال سے زیادہ عمر کے ہر فرد کو احتیاطی خوراک کے لیے اہل بنایا۔ مرکزی وزارت صحت کے اعداد و شمار کے مطابق، اب تک 18 سے 59 سال کی عمر کے لوگوں کو CoVID-19 ویکسین کی 5,17,547 احتیاطی خوراکیں(precaution doses of Covid-19 Vaccine) دی گئی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: