உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Dreams Meet Deliveryکتاب کا رسم اجرا، امت شاہ نے کہا-گہرے جذبات سے نکلے آنسووں سے کوئی بنتا ہے مودی

    امت شاہ نے وزیراعظم مودی کے سیاسی سفرنامے پر لکھی کتاب کے رسم اجرا کے موقع پر کہی بڑی بات۔

    امت شاہ نے وزیراعظم مودی کے سیاسی سفرنامے پر لکھی کتاب کے رسم اجرا کے موقع پر کہی بڑی بات۔

    Dreams Meet Delivery نریندر مودی پر عوام کے اٹل اعتماد اور مقبولیت کو اجاگر کرتے ہوئے امیت شاہ نے کہا کہ انہوں نے صرف خون کے رشتے کو ترجیح نہ دے کر پورے سماج کو اپنا خاندان بنا لیا ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: نریندر مودی جمہوریت سے پیدا ہونے والی غربت، مسائل، بدنظمی اور اعتماد سے پیدا ہونے والے درد اور درد سے ہی وزیر اعظم بنتا ہیں۔ اگر کسی کے دل میں یہ درد اور تناؤ نہیں ہے تو وہ مودی نہیں بن سکتا۔ یہ بات وزیر داخلہ امت شاہ نے مرکز اور ریاست میں حکومت کے سربراہ کے طور پر مودی کے 20 سالہ سفر پر مبنی کتاب 'Modi@20, Dreams Meet Delivery' کے اجراء کے موقع پر کہی۔ شاہ نے کہا کہ یہ کتاب آنے والے دنوں میں سماجی خدمت اور سیاست کے میدان میں کام کرنے والے لوگوں کے لیے گیتا بن کر ابھرنے والی ہے۔

      کام کو سمجھنا ضروری
      اس کتاب کا اجراء نائب صدر وینکیا نائیڈو نے کیا۔ وزیر اعظم نریندر مودی کے ساتھ طویل عرصے تک سیاست اور حکومت میں کام کرنے کے اپنے تجربات کو شیئر کرتے ہوئے امیت شاہ نے کہا کہ سماجی اور سیاسی میدان میں ان کے 30 سال اس سے پہلے سربراہ حکومت کے طور پر 20 سال کی کامیابیوں کو سمجھنا ضروری ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      اعظم خان کو ملی ضمانت، لیکن اب بھی جیل میں ہی رہیں گے سماجوادی پارٹی کے سینئر لیڈر

      غریبی سے اٹھ کر طئے کیا وزیراعظم تک کا سفر
      اسی بنیاد پر مودی نے غریبی سے وزیر اعظم تک کا سفر طے کیا ہے، ایک چھوٹے سے کارکن سے ملک اور دنیا کے مقبول ترین لیڈر تک کا سفر طے کیا ہے۔ کبھی پنچایت کا الیکشن نہ لڑنے کے باوجود حساسیت کے ساتھ مسائل کو سمجھنے، ان کا تجزیہ کرنے اور پھر ایسے حل تلاش کرنے کا 30 سال کا تجربہ ہے جو انہیں ایک کامیاب وزیر اعلیٰ بناتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Classes with News18: جدید تاریخ میں اب تک کی بدنام زمانہ جنگیں کونسی ہیں؟ جانیے تفصیلات

      پورے سماج کو اپنا خاندان بنالیا
      نریندر مودی پر عوام کے اٹل اعتماد اور مقبولیت کو اجاگر کرتے ہوئے امیت شاہ نے کہا کہ انہوں نے صرف خون کے رشتے کو ترجیح نہ دے کر پورے سماج کو اپنا خاندان بنا لیا ہے۔ مودی ہمیشہ تعمیری انداز میں اعلیٰ اہداف کے بارے میں سوچتے ہیں، جسے گزشتہ آٹھ سالوں میں دہائیوں پرانے مسائل کے مکمل حل کے طور پر دیکھا جا سکتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: