اترپردیش: عید الاضحٰی اور دیگرتہواروں پرمحتاط رہنے کی وزیراعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ کی حکام کو ہدایات

اترپردیش کے وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ نے عید الاضحی ، ساون کے آخری پیر، رکشا بندھن، یوم آزادی اور جنم اشٹمی کے موقع پر قانون و انتظام کے تعلق سے پولیس اور انتظامیہ کے افسران کو محتاط رہنے کی ہدایت دی ہیں۔

Aug 11, 2019 11:08 AM IST | Updated on: Aug 11, 2019 11:08 AM IST
اترپردیش: عید الاضحٰی اور دیگرتہواروں پرمحتاط رہنے کی وزیراعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ کی حکام کو ہدایات

اترپردیش کے وزیراعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ: فائل فوٹو

اترپردیش کے وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ نے عید الاضحی ، ساون کے آخری پیر، رکشا بندھن، یوم آزادی اور جنم اشٹمی کے موقع پر قانون و انتظام کے تعلق سے پولیس اور انتظامیہ کے افسران کو محتاط رہنے کی ہدایت دی ہیں۔ وزیراعلیٰ یوگی نے کہا کہ سکیورٹی کے پختہ انتظام یقینی بنائے جائیں۔ انہوں نے ہر سطح پرتہوار کو پرامن طور پر منائے جانے، سکیورٹی کے چاق چوبند انتظامات کرنے اور سماج دشمن عناصر پرکڑی نگاہ رکھنے کی بھی ہدایات دی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ روایت کے برعکس کوئی بھی کام کئے جانے کی منظوری نہ دی جائے۔

وزیر اعلی نے روس کے دورے پر جانے کے پہلے سینچر کے روز یہاں اپنی سرکاری رہائش گاہ پر آنے والے تہواروں اور یوم آزادی کے سلسلے میں ویڈیو كانفرنسنگ کے ذریعے حکام کو ہدایت دے رہے تھے۔ یوگی نے کہا کہ اس وقت شراون ماس چل رہا ہے، جس میں کاوڑیوں کی یاترا جا رہی ہے، جس کا آخری پیراورعیدالاضحی ایک ہی دن یعنی 12 اگست کو ہوں گے۔ اس کے پیش نظر محتاط نظر رکھی جائے، تاکہ کوئی ناخوشگوار واقعہ رونما نہ ہو۔

Loading...

انہوں نے حساس اضلاع اور مقامات کی سکیورٹی کے نکتہ نظر سے پختہ تیاری اور کارروائی کئے جانے کی ہدایت دی۔ انہوں نے کہا کہ عید الاضحٰی کے موقع پر سبھی اضلاع میں غیر روایتی طور پر کھلے مقامات پر خاص طور مخلوط آبادی والے یا مذہبی مقامات کے قریب کسی بھی قسم کے تنازعہ کے خدشات کو ہر حال میں روکا جائے۔ جہاں تنازعہ کا خدشہ ہو، وہاں پر پہلے سے پولیس پكیٹ، گشت وغیرہ کا بندوبست یقینی بنایا جائے، تاکہ کسی بھی طرح کا ناخوشگوار واقعہ پیش نہ آئے۔

وزیراعلیٰ نے ہدایت دی کہ عید الاضحٰی کے موقع پر نماز کے وقت، مندروں میں پوجا ارچنا اور پانی چڑھاتے وقت محتاط نظر رکھی جائے۔ انہوں نے ہدایات دی کہ ممنوعہ جانوروں یا گؤونش کے جانوروں کی قربانی کے متعلق خاص احتیاط سے کام لیتے ہوئے اسے روکا جائے، تاکہ کوئی ناخوشگوار واقعہ پیش نہ آسکے۔ انہوں نے عید الاضحٰی کے دوران مشرق میں ہوئے واقعات اور حساس اضلاع اور مقامات کا جائزہ لئے جانے کی ہدایات دیتے ہوئے کہا کہ سماج دشمن عناصر کے خلاف کارروائی کی جائے۔

یوگی نے تمام اضلاع میں صحت و صفائی کے خصوصی انتظام ، بلا رکاوٹ بجلی اور پانی کی فراہمی کے نظام کو یقینی بنانے کی ہدایت دی۔ انہوں نے کہا کہ تہواروں کو پرامن طریقے سے منائے جانے میں کسی بھی قسم کی رکاوٹ نہیں آنی چاہئے۔ اس کے ساتھ ہی،یوگی نے جنم اشٹمی کے تعلق سے بھی پہلے سے تیاریوں کو یقینی کئے جانے کی بات کہی۔

Loading...