உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UP Election:بی جے پی، ایس پی یا بی ایس پی...کس کے پاس ہے سب سے زیادہ امیر امیدوار؟ دیکھیے تیسرے مرحلے کے ’رئیسوں‘ کی فہرست

    یوپی الیکشن کا تیسرا مرحلہ۔ اس پارٹی نے اتارے سب سے زیادہ امیر امیدوار۔

    یوپی الیکشن کا تیسرا مرحلہ۔ اس پارٹی نے اتارے سب سے زیادہ امیر امیدوار۔

    UP Election: یوپی انتخابات کے تیسرے مرحلے (یو پی الیکشن 2022) کے لیے، سماج وادی پارٹی نے سب سے زیادہ 52 کروڑ پتی امیدوار کھڑے کیے ہیں، جن کے اثاثے ایک کروڑ روپے سے زیادہ ہیں، جب کہ بی جے پی 48 کروڑ پتی امیدواروں کے ساتھ دوسرے نمبر پر ہے۔

    • Share this:
      لکھنو:اترپردیش اسمبلی انتخابات (UP Election)کے تیسرے مرحلے (UP Election Third Phase Voting)میں اپنی قسمت آزمانے والے کروڑ پتی امیدواروں کے معاملے میں سماج وادی پارٹی(Samajwadi Party) بی جے پی سے آگے ہے۔ یوپی انتخابات کے تیسرے مرحلے (یو پی الیکشن 2022) کے لیے، سماج وادی پارٹی نے سب سے زیادہ 52 کروڑ پتی امیدوار کھڑے کیے ہیں، جن کے اثاثے ایک کروڑ روپے سے زیادہ ہیں، جب کہ بی جے پی 48 کروڑ پتی امیدواروں کے ساتھ دوسرے نمبر پر ہے۔ اتر پردیش الیکشن واچ اور ایسوسی ایشن فار ڈیموکریٹک ریفارمز (ADR) کی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ بہوجن سماج پارٹی نے 46 کروڑ پتی امیدوار کھڑے کیے ہیں، جب کہ کانگریس اور عام آدمی پارٹی کے پاس بالترتیب 29 اور 18 کروڑ پتی امیدوار ہیں۔

      خبر رساں ایجنسی پی ٹی آئی کی خبر کے مطابق، یوپی الیکشن واچ اور اے ڈی آر نے کہا کہ انہوں نے 20 فروری کو الیکشن لڑنے والے 627 امیدواروں میں سے 623 امیدواروں کے خود ساختہ حلف ناموں کا تجزیہ کیا ہے۔ باقی چار امیدواروں کے حلف نامے یا تو بری طرح اسکین ہوئے یا ادھورے تھے۔ رپورٹ میں پتہ چلا کہ اسمبلی انتخابات کے تیسرے مرحلے کے کل 245 (39 فیصد) امیدوار کروڑ پتی ہیں۔

      یوپی انتخابات کے تیسرے مرحلے کے انتخابی میدان میں سب سے امیر امیدوار ایس پی کے یشپال سنگھ یادو ہیں جن کے اثاثے 70 کروڑ روپے سے زیادہ ہیں۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ وہ جھانسی کی بابینا سیٹ سے الیکشن لڑ رہے ہیں۔ اگلے دو امیر ترین امیدوار کانپور میں کانگریس سے ہیں - اجے کپور (69 کروڑ روپے) اور پرمود کمار (45 کروڑ روپے)۔ اجے کپور قدوائی نگر سیٹ سے جبکہ پرمود کمار آریہ نگر سیٹ سے الیکشن لڑیں گے۔

      رپورٹ کے مطابق دو امیدواروں نے صفر اثاثے ظاہر کیے ہیں، دونوں آزاد امیدوار ہیں۔ راجہ بابو اور راہول پرتاپ سنگھ دونوں ایٹا ضلع کی جلیسر (ایس سی) سیٹ سے الیکشن لڑ رہے ہیں۔ کم اثاثوں والے امیدواروں میں، صفر اثاثوں والے امیدواروں کو چھوڑ کر، مہوبہ ضلع کی مہوبہ سیٹ سے آزاد امیدوار دیوراج نے صرف 10,000 روپے کے اثاثے ظاہر کیے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: