உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UP Election: اسمبلی کی 59 سیٹوں پر کل ہوگی ووٹنگ، 2.16 کروڑ ووٹرس طئے کریں گے قسمت

    Youtube Video

    UP Election: ایس پی سربراہ اٹاوہ کی کرہل سیٹ سے الیکشن میں قسمت آزما رہے ہیں، جب کہ شیو پال سنگھ یادو ایٹاوہ کی جسونت نگر سیٹ سے الیکشن لڑ رہے ہیں۔ جبکہ فیروز آباد کی سرسا گنج سیٹ پر ملائم سنگھ یادو کے قریبی ہری اوم یادو اس بار بی جے پی سے الیکشن لڑ رہے ہیں۔ حال ہی میں وہ بی جے پی میں شامل ہوئے تھے۔

    • Share this:
      لکھنؤ: اترپردیش اسمبلی انتخابات (UP Assembly Elections) کے تیسرے مرحلے( Third Phase)میں 16 اضلاع کی 59 اسمبلی سیٹوں کے لیے انتخابی مہم جمعہ کی شام کو ختم ہوگئی اور ان سیٹوں پر اتوار کو ووٹنگ ہوگی۔ رائے دہندگان ریاست میں 20 فروری کو صبح 7 بجے سے شام 6 بجے تک اپنے حق رائے دہی کا استعمال کریں گے۔ اس مرحلے میں 2.16 کروڑ ووٹر 627 امیدواروں کی قسمت کا فیصلہ کریں گے۔ تیسرے مرحلے میں مجموعی ووٹروں میں 1.16 کروڑ مرد اور ایک کروڑ خواتین ووٹرز شامل ہیں، جب کہ تیسری جنس کے ووٹروں کی تعداد بھی 1096 ہے۔ ساتھ ہی اس مرحلے میں کئی قدآور بھی انتخابی میدان میں ہیں۔

      ریاست میں انتخابات کے تیسرے مرحلے میں پانچ ڈویژنوں کے 16 اضلاع (علی گڑھ، آگرہ، کانپور، جھانسی اور چترکوٹ) ہاتھرس، فیروز آباد، ایٹہ، کاس گنج، مین پوری، فرخ آباد، قنوج، ایٹاوا، اوریا، کانپور دیہات، کانپور نگر، جالون، جھانسی، للت پور، حمیر پور اور مہوبہ میں اتوار کو پولنگ ہوگی۔ اس کے لیے الیکشن کمیشن نے بھرپور تیاریاں کر لی ہیں اور سکیورٹی کے انتظامات سخت کر دیے ہیں۔ تاہم، ریاست میں اب تک ہونے والی پولنگ کے دو مرحلوں میں، چھوٹے موٹے واقعات کو چھوڑ کر، ووٹنگ پرامن رہی ہے۔ چیف الیکٹورل آفیسر اجے کمار شکلا نے کہا کہ الیکشن کمیشن منصفانہ، آزادانہ اور شفاف انتخابات کرانے کے لیے پوری طرح تیار ہے اور پولنگ اضلاع کے افسران کو بھی ضروری ہدایات دی گئی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ تیسرے مرحلے کے لیے انتخابی مہم جمعہ کو شام 6 بجے ختم ہو گئی اور 20 فروری کو 59 سیٹوں کے لیے صبح 7 بجے سے شام 6 بجے تک ووٹنگ ہوگی۔

      ایس پی سربراہ اکھلیش یادو، شیوپال اور ستیش مہانا سمیت کئی قدآور کی عزت داو پر
      تیسرے مرحلے میں کئی تجربہ کار لیڈر انتخابی میدان میں ہیں۔ اس میں اکھلیش یادو ایٹاوہ کے کرہل سے الیکشن لڑ رہے ہیں اور اس سیٹ پر ان کا مقابلہ مرکزی وزیر ایس پی سنگھ بگھیل سے ہے۔ وہیں اکھلیش یادو کے چچا اور پی ایس پی صدر شیو پال سنگھ یادو ایٹاوہ کی جسونت نگر سیٹ سے ایس پی کے ٹکٹ پر الیکشن لڑ رہے ہیں۔ یوگی حکومت میں کانپور کے مہاراج پور سے صنعتی ترقی کے وزیر ستیش مہانا، مین پوری کے بھوگاؤں سے ایکسائز وزیر رام نریش اگنی ہوتری اور کلیان پور سے اعلیٰ تعلیم کی وزیر نیلیما کٹیار میدان میں ہیں۔ اس کے ساتھ ہی کانپور کی قدوائی نگر سیٹ سے کانگریس کے تجربہ کار اجے کپور اور سیسماؤ سیٹ سے ایس پی کے حاجی عرفان سولنکی پھر سے میدان میں ہیں۔

      ملائم سنگھ کے تین رشتہ دار میدان میں
      ایس پی سربراہ اٹاوہ کی کرہل سیٹ سے الیکشن میں قسمت آزما رہے ہیں، جب کہ شیو پال سنگھ یادو ایٹاوہ کی جسونت نگر سیٹ سے الیکشن لڑ رہے ہیں۔ جبکہ فیروز آباد کی سرسا گنج سیٹ پر ملائم سنگھ یادو کے قریبی ہری اوم یادو اس بار بی جے پی سے الیکشن لڑ رہے ہیں۔ حال ہی میں وہ بی جے پی میں شامل ہوئے تھے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: