உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Uttar Pradesh Election:پی ایم MODI کی ورچول ریلی آج، رامپور سمیت 3 اضلاع کی 15 اسمبلی حلقوں کی عوام سے جڑیں گے

    وزیر اعظم مودی  کی ورچول ریلی آج۔ (File Photo)

    وزیر اعظم مودی کی ورچول ریلی آج۔ (File Photo)

    ریلی کو لکھنؤ میں واقع ورچوئل ریلی اسٹوڈیو سے آپریٹ کیا جائے گا۔ ساتھ ہی وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ غازی آباد سے ریلی میں شامل ہوں گے۔ جن چوپال ریلی کے بارے میں جانکاری دیتے ہوئے ریاستی جنرل سکریٹری اور ورچوئل ریلی کے انچارج انوپ گپتا نے بتایا کہ ا س ریلی میں چندوسی، اسمولی، سنبھل اور تمام ڈویژنوں میں یہ پروگرام ایک بڑی اسکرین پر دکھایا جائے گا۔

    • Share this:
      لکھنو:اتر پردیش اسمبلی انتخابات (Uttar Pradesh Assembly Election 2022) کے لیے تمام سیاسی جماعتوں کے تجربہ کار ان دنوں ریاست میں انتخابی مہم میں مصروف ہیں۔ اس درمیان، وزیر اعظم نریندر مودی (PM Narendra Modi Rally) منگل، 8 فروری کو ایک ورچوئل ریلی ’جن چوپال ریلی‘ بھی کریں گے۔ جلسے کی تمام تیاریاں مکمل کر لی گئیں۔ ریلی میں سنبھل (Sambhal),، رامپور اور بدایوں کی 15 اسمبلیوں کے 69 منڈلوں میں بڑی ایل ای ڈی اسکرینیں لگا کر نشریات دکھائی جائیں گی۔ اس نشریات کو 50 ہزار سے زائد لوگ دیکھ پائیں گے۔

      ریلی کو لکھنؤ میں واقع ورچوئل ریلی اسٹوڈیو سے آپریٹ کیا جائے گا۔ ساتھ ہی وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ غازی آباد سے ریلی میں شامل ہوں گے۔ جن چوپال ریلی کے بارے میں جانکاری دیتے ہوئے ریاستی جنرل سکریٹری اور ورچوئل ریلی کے انچارج انوپ گپتا نے بتایا کہ ا س ریلی میں چندوسی، اسمولی، سنبھل اور تمام ڈویژنوں میں یہ پروگرام ایک بڑی اسکرین پر دکھایا جائے گا۔ سنبھل ضلع کی گننور اسمبلیاں۔ اس کے علاوہ شاملی کے رام پور کی سوار، چماروا، بلاس پور، رام پور اور ملک اسمبلیوں میں ورچوئل ریلی کی نشریات کے انتظامات کیے گئے ہیں۔ یہاں، بدایوں ضلع کی بسولی، سہسوان، بلسی، بدایوں، شیخوپور اور داتا گنج اسمبلیوں میں پروگرام نشر کرنے کا انتظام کیا گیا ہے۔

      6081 بوتھوں پر بوتھ صدر، انچارج، استفادہ کنندگان کے لئے بھی کیے گے انتظامات
      ریاستی جنرل سکریٹری نے بتایا کہ ان تینوں اضلاع میں 69 تنظیمی حلقوں میں بڑی ایل ای ڈی اسکرینوں کے ذریعے نشر کیا جائے گا۔ ان مقامات پر الیکشن کمیشن کی ہدایات پر عمل کرتے ہوئے عام لوگ براہ راست جن چوپال ریلی کا ٹیلی کاسٹ دیکھیں گے۔ اس کے علاوہ ان اضلاع کے 6081 بوتھوں پر بوتھ صدر، پنا سربراہ، استفادہ کنندگان اور عام لوگوں کو ٹیلی ویژن کے ذریعے ریلی دکھانے کا انتظام کیا گیا ہے۔ بتایا گیا ہے کہ جن چوپال ریلی کے لنکس بھی متعلقہ اضلاع کے اسمارٹ فون ہولڈرز کو بھیجے گئے ہیں۔ اس کے علاوہ ریاست بھر کے کارکنان اور عام لوگ بھی مختلف ڈیجیٹل ذرائع سے وزیر اعظم کو سن سکیں گے۔

      پہلے مرحلے میں متھرا میں انتخابات ہونے جا رہے ہیں، جس کو لے کر تمام پارٹیوں کے لیڈر متھرا ضلع کے مختلف اسمبلی حلقوں میں پہنچ رہے ہیں۔ اسی سلسلے میں متھرا کی 5 اسمبلی سیٹوں میں سے مرکزی وزیر اسمرتی ایرانی پیر کو سوری پیٹھ پہنچی اور وارڈ اسمبلی سیٹ کے امیدوار راجیش چودھری کی حمایت میں لوگوں سے ووٹ مانگے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: