ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

Weekend Curfew in UP:اترپردیش میں ویک اینڈکرفیو میں کی گئی توسیع،جمعہ کورات سےکرفیوکاہوگاآغاز

Corona Weekend Curfew Extended: اب جمعہ کے روز رات 8 بجے سے منگل کی صبح 7 بجے تک لاک ڈاؤن ہوگا۔ دراصل ، ہفتے کے آخر میں لاک ڈاؤن کے بعد سے ، کورونا انفیکشن کی رفتار میں کمی واقع ہوئی ہے۔ لہذا پوری ریاست میں تین دن کا لاک ڈاؤن نافذ کردیا گیا ہے۔ اس دوران تمام ضروری خدمات جاری رہیں گی۔

  • Share this:
Weekend Curfew in UP:اترپردیش میں ویک اینڈکرفیو میں کی گئی توسیع،جمعہ کورات سےکرفیوکاہوگاآغاز
Corona Weekend Curfew Extended: اب جمعہ کے روز رات 8 بجے سے منگل کی صبح 7 بجے تک لاک ڈاؤن ہوگا۔

Corona Weekend Curfew Extended:کورونا وباء کے بڑھتے ہوئے معاملوں کو دیکھتے ہوئے اترپردیش کی یوگی حکومت نے ایک اور بڑا فیصلہ لیا ہے۔ ویک اینڈ لاک ڈاؤن کا دائرہ کار ایک اور دن کے لیے بڑھا دیا گیا ہے۔ اب جمعہ کی صبح 8 بجے سے منگل کی صبح 7 بجے تک لاک ڈاؤن ہوگا۔ دراصل ، ہفتے کے آخر میں لاک ڈاؤن کے بعد سے ، کورونا انفیکشن کی رفتار میں کمی واقع ہوئی ہے۔ لہذا پوری ریاست میں تین دن کا لاک ڈاؤن نافذ کردیا گیا ہے۔ اس دوران تمام ضروری خدمات جاری رہیں گی۔ غیر ضروری گھومنے والوں کے ساتھ سختی سے نمٹا جائے گا۔


دراصل ، حکومت نے مکمل لاک ڈاؤن نافذ کرنے کے امکان کو مستردکردیاہے لیکن تیزی سے پھیلتے ہوئے کورونا انفیکشن کے پیش نظر ، اب اسے آہستہ آہستہ بڑھایا جارہا ہے ، تاکہ انفیکشن کا سلسلہ توڑا جاسکے اور عام لوگوں میں بھی خوف و ہراس نہ ہو۔



پچھلے چار دنوں سے کیسوں میں نمایاں کمی ریکارڈ کی گئی کیونکہ 4 دن سے ، یوپی میں کورونا انفیکشن کے معاملوں میں کمی واقع ہوئی ہے۔ 24 گھنٹوں کے اندر ، اتر پردیش میں 29824 نئے مریض پائے گئے ہیں جبکہ کورونا کی جنگ جیت کر گھر جانے والے لوگوں کی تعداد میں اضافہ ہوا ہے۔ اب تک 35903 افراد اسپتال سے ڈسچارج ہوکر اپنے گھروں کو چلے گئے۔اسی دوران ، 266 مریضوں کی موت ہو چکی ہے۔ ایڈیشنل چیف سکریٹری (صحت) امیت موہن پرساد نے بتایا کہ ریاست میں کوویڈ کے 29،824 نئے معاملات گذشتہ 24 گھنٹوں میں رپورٹ ہوئے ہیں ۔یہ لگاتار چوتھی بار ہے کہ کورونا انفیکشن کے معاملوں میں کمی واقع ہوئی ہے۔ ریاست میں بڑی تعداد میں لوگوں کو ویکسین بھی دی گئی ہے۔


منگل کو ریاست میں 1،86،588 افراد کے ٹیسٹ کیے گئے ہیں۔ ریاست میں اب تک مجموعی طور پر 4،03،28،141 افراد کی جانچ کی جاچکی ہے۔ ابھی تک ، ریاست میں 99،75،626 افراد کو ویکسین کی پہلی خوراک دی جاچکی ہے۔ ویکسین کی دوسری خوراک اب تک 21،13،088 افراد کو دی جا چکی ہے۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Apr 29, 2021 03:34 PM IST