உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Uttarakhand News:اتراکھنڈ کے سی ایم کے نام پر بی جے پی میں غور جاری، پشکر سنگھ دھامی ریس میں آگے

    اتراکھنڈ کے وزیر اعلیٰ کی ریس میں پشکر سنگھ دھامی سب سے آگے: فائل فوٹو

    اتراکھنڈ کے وزیر اعلیٰ کی ریس میں پشکر سنگھ دھامی سب سے آگے: فائل فوٹو

    Uttarakhand News: پارٹی نے دھامی کو وزیر اعلیٰ کا امیدوار بنا کر الیکشن لڑا اور جیت گئی لیکن خود دھامی الیکشن ہار گئے۔ بتایا جا رہا ہے کہ تقریباً ایک درجن ایم ایل اے نے دھامی کے لیے اپنی سیٹ سے استعفیٰ دینے کی پیشکش کی ہے۔

    • Share this:
      دہرادون:Uttarakhand New CM News: ذرائع نے اتراکھنڈ کے سی ایم کے نام کو لے کر اہم دعویٰ کیا ہے۔ آپ کو بتادیں کہ ریاستی انتخابات میں بھارتیہ جنتا پارٹی دوبارہ اقتدار میں آگئی ہے۔ جہاں بھارتیہ جنتا پارٹی میں وزیر اعلیٰ کے نام کے لیے غوروفکر جاری ہے وہیں ذرائع کا دعویٰ ہے کہ پشکر سنگھ دھامی اس دوڑ میں سب سے آگے ہیں۔

      بی جے پی نے 10 مارچ کو ہونے والے اسمبلی انتخابات کے لیے پشکر سنگھ دھامی کو وزیراعلیٰ کا چہرہ قرار دیا تھا۔ تاہم پشکر سنگھ دھامی کھتیما سیٹ سے الیکشن ہار گئے۔ اہم بات یہ ہے کہ اسمبلی انتخابات میں بی جے پی نے دو وزرائے اعلیٰ کو تبدیل کرنے کے بعد میدان مار لیا۔ پشکر دھامی سے پہلے اقتدار کی باگ ڈور ترویندر سنگھ راوت اور تیرتھ سنگھ راوت نے سنبھالی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      CM Yogi Adityanath Oath ceremony:یوگی آدتیہ ناتھ25مارچ کووزیراعلیٰ عہدہ کاحلف لے سکتے ہیں

      اتراکھنڈ میں کیا دھامی بنیں گے ایک مرتبہ پھر وزیراعلیٰ؟
      پارٹی نے دھامی کو وزیر اعلیٰ کا امیدوار بنا کر الیکشن لڑا اور جیت گئی لیکن خود دھامی الیکشن ہار گئے۔ بتایا جا رہا ہے کہ تقریباً ایک درجن ایم ایل اے نے دھامی کے لیے اپنی سیٹ سے استعفیٰ دینے کی پیشکش کی ہے۔ نگراں وزیر اعلیٰ نے چند دن پہلے دہلی میں مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ اور قومی صدر جے پی نڈا سمیت سینئر لیڈروں کے ساتھ میٹنگ کی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Punjab Cabinet:پنجاب میں آج11بجے ہوگی وزراکی حلف برداری تقریب،یہ10چہرے بنیں گے وزیر

      راج ناتھ سنگھ بنائے گئے اتراکھنڈ کے مرکزی مبصر
      شکست کے باوجود، پارٹی کے بہت سے رہنما اتراکھنڈ میں بی جے پی کی شاندار جیت کا کریڈٹ دھامی کو دیتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ وزیر اعلیٰ کے پسندیدہ چہروں کی فہرست میں دھامی ہمیشہ سے ایک آپشن رہے ہیں۔ اگر پارٹی دھامی کو وزیر اعلیٰ کی کرسی پر بٹھاتی ہے تو انہیں چھ ماہ کے اندر الیکشن جیتنا ہوگا۔

      چیف منسٹر کے چہرے سے عدم اطمینان کا اندازہ لگاتے ہوئے مرکزی قیادت نے راج ناتھ سنگھ کو اتراکھنڈ کا مرکزی مبصر مقرر کیا ہے۔ توقع ہے کہ وزیر اعلیٰ اور کابینہ کے وزراء کے ناموں کو اگلے ہفتے کے اوائل میں صاف کر دیا جائے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: