உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Vaccination for Children:پانچ سے 12 سال کے لئے آج ہوسکتی ہے ٹیکہ اندازی کی سفارش، اینٹاگی کی میٹنگ میں اس پر ہوگی بحث

    Vaccination for Children: علامتی تصویر ۔

    Vaccination for Children: علامتی تصویر ۔

    Vaccination for Children:مرکزی وزارت صحت اور خاندانی بہبود نے جمعرات کو کہا کہ ملک میں مجموعی کورونا ویکسینیشن کوریج 188.40 کروڑ سے تجاوز کر گئی ہے۔ وزارت نے کہا کہ 19.58 کروڑ سے زیادہ باقی اور غیر استعمال شدہ کورونا ویکسین کی خوراکیں ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں کے پاس دستیاب ہیں۔

    • Share this:
      Vaccination for Children:مرکزی وزیر صحت منسکھ منڈاویہ نے جمعرات کو کہا کہ 5 سے 12 سال کی عمر کے بچوں کو ٹیکہ لگانے کا فیصلہ ایک ماہر کمیٹی کی سفارش کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ ذرائع کے مطابق جمعہ کو ہونے والے نیشنل ٹیکنیکل ایڈوائزری گروپ آن امیونائزیشن (NTAGI) کے اجلاس میں اس معاملے پر بات ہونے کا امکان ہے۔

      منڈاویہ نے نامہ نگاروں کو بتایا کہ 5 سے 12 سال کی عمر کے افراد کو ٹیکہ لگانے کا فیصلہ ماہر کمیٹی کی سفارش کی بنیاد پر کیا جائے گا۔

      وزیر اعظم نریندر مودی نے بدھ کے روز وزرائے اعلیٰ کے ساتھ بات چیت میں کہا کہ حکومت کی ترجیح اسکولوں میں خصوصی مہم کے ساتھ تمام اہل بچوں کو جلد از جلد ٹیکے لگانا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      4th COVID-19 Wave:کوروناکی چوتھی لہرکے امکانات بہت ہی کم،مقامی بیماری کی شکل لے رہاکوویڈ19

      ہندوستان کے ڈرگ ریگولیٹر ڈی سی جی آئی نے منگل کو بائیولوجکل ای کی کورونا ویکسین کاربویکس کے پانچ سے 12 سال کی عمر کے لوگوں کے لیے اور بھارت بائیوٹیک کی کوویکسین چھ سے 12 سال کی عمر کے بچوں کے لیے ہنگامی طور پر استعمال کی اجازت دی ہے۔

      Carbavax فی الحال 12 سے 14 سال کی عمر کے بچوں کو ٹیکے لگانے کے لیے استعمال کیا جا رہا ہے۔کوویکسین 24 دسمبر 2021 کو 12-18 سال کی عمر کے گروپ کے لیے ایمرجنسی استعمال کی فہرست (EUL) میں شامل کی گئی تھی۔ ہندوستان نے 16 مارچ سے 12 سے 14 سال کی عمر کے بچوں کو حفاظتی ٹیکہ لگانا شروع کیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Covid in Children: کورونا نے پھر پکڑا زور! بچوں میں انفیکشن زیادہ،ڈاکٹروں نے دی ضروری صلاح

      188.40 کروڑ سے زیادہ لگے ٹیکے
      مرکزی وزارت صحت اور خاندانی بہبود نے جمعرات کو کہا کہ ملک میں مجموعی کورونا ویکسینیشن کوریج 188.40 کروڑ سے تجاوز کر گئی ہے۔ وزارت نے کہا کہ 19.58 کروڑ سے زیادہ باقی اور غیر استعمال شدہ کورونا ویکسین کی خوراکیں ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں کے پاس دستیاب ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: