உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Exclusive: سی ڈی ایس راوت کے ہیلی کاپٹرکےحادثے سے پہلے کی ویڈیو منظرعام پر،موسم خراب ہونےکی ہوئی تصدیق

    Youtube Video

    حادثہ اس وقت پیش آیا جب ہیلی کاپٹر لینڈ کرنے والا تھا۔ کریش ہونے سے پہلے ہیلی کاپٹر کی ایک ویڈیو (سی ڈی ایس ہیلی کاپٹر ویڈیو) منظر عام پر آئی ہے۔ ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ہیلی کاپٹرکس طرح دھند سے نکل کر آسمان پر نظر آ یا۔

    • Share this:
      نئی دہلی:چیف آف ڈیفنس اسٹاف جنرل بپن راوت بدھ کو ہیلی کاپٹر حادثے میں ہلاک ہو گئے۔ راوت کے ساتھ ان کی اہلیہ مدھولیکا راوت، عملے کے 2 ارکان اور 9 دیگر افراد بھی اس حادثے میں ہلاک ہوگئے۔ حادثہ اس وقت پیش آیا جب ہیلی کاپٹر لینڈ کرنے والا تھا۔ کریش ہونے سے پہلے ہیلی کاپٹر کی ایک ویڈیو (سی ڈی ایس ہیلی کاپٹر ویڈیو) منظر عام پر آئی ہے۔ ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ہیلی کاپٹرکس طرح دھند سے نکل کر آسمان پر نظر آ یا۔ چند سیکنڈ کی ویڈیو سے واضح ہے کہ جائے حادثہ پر موسم خراب تھا۔ اس ویڈیو میں کچھ مقامی لوگ نظر آ رہے ہیں۔ اس نے ہیلی کاپٹر کی آواز سنی تو اس کی طرف دیکھا۔ غور طلب ہے کہ پہاڑوں میں موسم کسی بھی وقت بدل سکتا ہے۔ تاہم، جب بھی ہیلی کاپٹر پرواز کے لیے تیار ہوتا ہے، اسے تمام پیرامیٹرز پر چیک کیاجاتا ہے۔

      سرکاری ذرائع نے بتایا کہ چیف آف ڈیفنس اسٹاف پالم ایئربیس سے صبح 8:47 بجے ہندوستانی فضائیہ کے ایمبر طیارے میں روانہ ہوئے اور صبح 11:34 بجے سولور ایئربیس پہنچے۔ سلور سے، اس نے ایم آئی 17 وی 5 ہیلی کاپٹر میں تقریباً 11:48 پر ویلنگٹن کے لیے روانہ کیا۔ انہوں نے بتایا کہ ہیلی کاپٹر دن میں 12 بج کر 22 منٹ پر گر کر تباہ ہوا۔

      ہندستانی فضائیہ کے تباہ کن ہیلی کاپٹر کی دردناک تصویریں، حادثے میں نہیں رہے بپن راوت


      راوت 6 سال پہلے ایک حادثے میں بال بال بچ گئے تھے۔

      اس سے پہلے جنرل راوت چھ سال قبل 2015 میں لیفٹیننٹ جنرل کے عہدے پر رہتے ہوئے ہیلی کاپٹر حادثے سے بال بال بچ گئے تھے۔ چیف آف ڈیفنس اسٹاف کو ویلنگٹن کے ڈیفنس سروسز اسٹاف کالج میں لیکچر دینا تھا۔

      اتراکھنڈ حکومت (Uttarakhand government) نے بدھ کے روز چیف آف ڈیفنس اسٹاف جنرل بپن راوت (Bipin Rawat) کی ہیلی کاپٹر حادثے میں موت پر تین روزہ ریاستی سوگ کا اعلان کیا۔ ہندوستانی فضائیہ (Indian Air Force) نے کہا کہ جنرل بپن راوت، ان کی اہلیہ اور دیگر 11 افراد بدھ کے روز تمل ناڈو کے کونور کے قریب ہیلی کاپٹر حادثے میں ہلاک ہو گئے۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: