உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    vivo کے نئے سریز-T فونز طاقتور انٹرنلز اور متحرک جیٹ انجن جیسے کیمرہ ڈیزائن کے ساتھ پیش خدمت ہیں

    vivo کے نئے سریز-T فونز طاقتور انٹرنلز اور متحرک جیٹ انجن جیسے کیمرہ ڈیزائن کے ساتھ پیش خدمت ہیں

    vivo کے نئے سریز-T فونز طاقتور انٹرنلز اور متحرک جیٹ انجن جیسے کیمرہ ڈیزائن کے ساتھ پیش خدمت ہیں

    اپنی کلاس میں بہترین 5G پروسیسر، ایک ناقابل یقین حد تک تیز رفتار 66W چارجر، ایک شاندار AMOLED ڈسپلے، متاثر کن اسپیکر، اور 64 MP AI ٹرپل کیمرہ اری کے ساتھ، Vivo T1 Pro 5G واقعی ایک طاقتور فون ہے۔

    • Share this:
      اپنی کلاس میں بہترین 5G پروسیسر، ایک ناقابل یقین حد تک تیز رفتار 66W چارجر، ایک شاندار AMOLED ڈسپلے، متاثر کن اسپیکر، اور 64 MP AI ٹرپل کیمرہ اری کے ساتھ، Vivo T1 Pro 5G واقعی ایک طاقتور فون ہے۔

      پچھلے پینل پر ایک چمکدار AG ساخت کا موازنہ کریں، ایک پچھلا کیمرہ اری جس کی شکل جیٹ انجنوں کی طرح ہے، اور ایک انتہائی مضبوط نینو کوٹنگ جو فون کو ایک پریمیئم احساس دینے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے، اور آپ جانتے ہیں کہ آپ واقعی ایک بہت ہی خاص سمارٹ فون دیکھ رہے ہیں۔

      T1 Pro  قابل تعریف کے ساتھ اس کا بھائی، T1 44W ہے۔ یہ ایک زیادہ پاکٹ فرینڈلی آپشن ہے جو معیار اور صارف کے تجربے پر توجہ مرکوز کرتا ہے اور جیسا کہ نام سے ظاہر ہے، یہ 44 W فلیش چارج یونٹ کے ساتھ آتا ہے۔ ڈیزائن آسان ہے، لیکن خوبصورت اور استعمال میں اتنا ہی آرام دہ ہے۔



      میچ کرنے کی طاقت

      T1 Pro Qualcomm کے طاقتور Snapdragon 778G SoC سے تقویت یافتہ ہے، ایک oct-core پلیٹ فارم جو 2.4 GHz کی گھڑی کی رفتار کے ساتھ 6 nm مینوفیکچرنگ کے عمل پر بنایا گیا ہے۔ اس میں ایک x53 5G موڈیم، ہیکساگون 770 کی شکل میں ایک طاقتور AI چپ، اور گیمنگ آپٹیمائزڈ GPU ہے۔ یہ چپ 8 GB RAM، اور 128 GB ہائی سپیڈ اسٹوریج تک سپورٹ کرتا ہے۔

      T1 44W ایک بہت ہی قابل Snapdragon 680 کا انتخاب کرتا ہے — ایک اور 6 nm پروسیسر — اور جو 8 GB RAM اور 128 GB اسٹوریج کے ساتھ۔ آتا ہے۔

      توسیعی RAM 2.0 دونوں فونز کو اس اندرونی اسٹوریج سے اضافی 4 GB میموری لینے کی اجازت دیتی ہے، اور اسے بدلے میں مائیکرو SD کارڈز کے ذریعے 1 TB میں اپ گریڈ کیا جا سکتا ہے۔

      vivo کے مطابق، وہ T1 Pro میں 'فلیگ شپ لیول' 8 لیئر کولنگ سسٹم استعمال کر رہے ہیں۔ اس میں 32,923 مربعmm  کے موثر کولنگ ایریا کے ساتھ 2,097 مربع mm واپر چیمبر ہے۔ گیمرز کے لیے، یہ سب سے زیادہ تعاون یافتہ ترتیبات پر وقفہ سے پاک تجربے میں ترجمہ ہونا چاہیے۔ درحقیقت، vivo نے گیمرز کو ایڈجسٹ کرنے کے لیے ایک طاقتور، کیلیبریٹڈ Z-axis لکیری موٹر کا استعمال کرتے ہوئے زیادہ عمیق اور جوابی وائبریشن فیڈ بیک کے لیے ایک اضافی میل طے کیا ہے۔

      T1 44W کا SD680 اپنے پیشرو کے مقابلے میں 20% زیادہ سنگل کور پرفارمنس اور 10% زیادہ GPU کارکردگی پیش کرتا ہے، جو ایک بہت ہی عمدہ پرفارمنس کا باعث بنتا ہے۔

      بیٹری لائف اضطراب؟ وہ کیا ہے؟

      متاثر کن طور پر، دونوں فون طاقتور فلیش چارج یونٹس کے ساتھ آتے ہیں۔ T1 Pro ایک 66 W یونٹ کے ساتھ آتا ہے جو آپ کے فون کو 18 منٹ میں 50% تک چارج کرتا ہے، اور T1 44W 44 W یونٹ کے ساتھ آتا ہے۔

      سابقہ ورژن میں قدرے چھوٹی 4,700 mAh کی بیٹری پیش کیا ہے، جب کہ بعد میں بڑی 5,000 mAh کی بیٹری پیش کرتا ہے۔

      حفاظت اور چارجنگ کی رفتار کو یقینی بنانے کے لیے انڈسٹری کے معروف چارجنگ پمپ اور FFC ٹیکنالوجی کے ذریعے اس پاور کو بیٹریوں میں احتیاط سے پمپ کیا جاتا ہے۔

      ایک آڈیو بصری کی سہولت

      T1 Pro 5G میں 0.9 cc ساؤنڈ کیویٹی میں ایک بڑا سپیکر ہے جس کی وجہ سے بیس کو بہتر اور مجموعی تفصیلات میں اضافہ ہونا چاہیے۔ ایک سمارٹ پاور ایمپلیفائر ہوشیاری سے طاقت کا انتظام کرتا ہے، اور 71 dB آواز کو ڈرائیوروں سے باہر نکال سکتا ہے۔ فون کو وائرڈ اور وائرلیس پلے بیک دونوں کے لیے ہائی ریزولیوشن آڈیو سرٹیفیکیشن بھی ملتا ہے۔

      T1 44W کو وہی ہائی- ریزولیوشن آڈیو سرٹیفیکیشن ملتا ہے اور آڈیو سپر ریزولیوشن کو سپورٹ کرتا ہے۔

      دونوں فونز میں خوبصورت FHD+ AMOLED ڈسپلے ملتے ہیں جس میں قریب لامحدود کنٹراسٹ ریشو اور ریزر شارپ 400+ PPI ہے۔ T1 Pro، اگرچہ، HDR کے بہتر تجربے کے لیے 90 Hz ریفریش ریٹ اور 1,300 نٹس کی چوٹی کی چمک حاصل کرتا ہے۔ دونوں فونز وسیع تر DCI-P3 گیمٹ کو سپورٹ کرتے ہیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ تصاویر اور ویڈیوز بھرپور اور رنگین نظر آرہے ہیں۔



      ایک پیشہ ور جیسا Vlog

      اس کے نتائج برآمد کرنے کے بعد معلوم ہوا کہ پہلے سے ہی متاثر کن خصوصیات کی سیٹ میں کیمرے شامل ہیں۔ T1 Pro میں ایک AI ٹرپل کیمرہ اری ہے جس میں 64 MP F1.79 یونٹ ہے جو روشنی کی غیر معمولی مقدار کو پکڑتا ہے اور زیادہ قدرتی بوکیہ پیش کرتا ہے۔

      یہ ایک8 MP 117°  الٹرا وائیڈ اینگل کیمرہ اور ایک میکرو کیمرہ کے ساتھ جوڑا ہوا ہے جو 4 cm کے قریب فوکس کرتا ہے۔

      ابھی تک بہتر ہے، کیمرہ پچھلے کیمرے سے 4K ویڈیو کیپچر کر سکتا ہے جبکہ بیک وقت آپ کی حرکات کو سامنے والے کیمرے سے تصویر در تصویر ویڈیو اثر کے لیے کیپچر کر سکتا ہے۔

      T1 44W ایک 50 MP مین کیمرہ پیش کرتا ہے جس میں 2 MP بوکیہ کیمرہ اور 2 MP میکرو کیمرہ شامل ہے۔ سامنے والا ایک 16 MP کیمرہ زبردست سیلفیز لیتا ہے اور AI الگورتھم کے ساتھ 'آپ کی قدرتی خوبصورتی کو بڑھاتا ہے'۔

      آپ کو مستحکم HD ویڈیو کیپچر، اور اسٹیلز کے لیے ایک ڈبل ایکسپوژر موڈ بھی ملتا ہے جو سامنے اور پچھلے کیمروں کی تصاویر کو یکجا کرتا ہے!

      سپر نائٹ موڈ فار ڈینوائزنگ اور ملٹی فریم ضم کرنے، سٹی نائٹ فلٹرز اور مزید بہت کچھ جیسے AI خصوصیات آپ کو دونوں فونز پر کسی بھی روشنی میں زبردست تصاویر لینے میں مدد کرتا ہے۔

      واضح طور پر، یہ دونوں اپنے اپنے طور پر متاثر کن فون ہیں اور ان میں زبردست کیمرے، طاقتور انٹرنلز اور غیر معمولی ڈیزائن کی خصوصیات شامل ہیں۔

      vivo T1 Pro 5G نے اپنی فروخت 7 مئی کو صبح 12 بجے شروع کی جس کے قیمت کی شروعات 23,999 روپے سے ہیں۔ اس کے بھائی T1 44W نے اپنی فروخت ایک دن بعد 8 مئی کو دوپہر شروع کی جس کے قیمت کی شروعات 14,999 روپے سے ہیں۔

      نوٹ کریں کہ ICICI، SBI، IDFC فرسٹ بینک، اور OneCard کے صارفین T1 Pro 5G اور T1 44W کی خریداری پر بالترتیب 2,500 روپے اور 1,500 روپے تک کے اضافی فوائد کے اہل ہوں گے۔

      This is a Partnered Post

      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: