ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

کورونا کے معاملوں میں اضافے کےبعد دہلی کا حکومت کااہم فیصلہ :ویک اینڈکرفیونافذکرنے کااعلان

سی ایم اروند کیجریوال نے یہ بھی کہا کہ دہلی کے اسپتالوں میں بستر وں کی کمی نہیں ہے۔ یہاں ابھی بھی 5000 سے زیادہ بستر خالی ہیں۔ کیجریوال نے کہا کہ مالی خدمات سے وابستہ لوگوں کو کرفیو پاس جاری کیے جائیں گے۔

  • Share this:
کورونا کے معاملوں میں اضافے کےبعد دہلی کا حکومت کااہم فیصلہ :ویک اینڈکرفیونافذکرنے کااعلان
سی ایم اروند کیجریوال نے یہ بھی کہا کہ دہلی کے اسپتالوں میں بستر وں کی کمی نہیں ہے۔

دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے ہفتے کے آخرایام میں کرفیو یعنی ویک اینڈکرفیو Weekend Curfewکرفیو نافذ کرنے کا اعلان کیا ہے۔ یہ فیصلہ کورونا وبا ء کی تشویشناک حالات کو دیکھتے ہوئے کیاگیاہے۔سی ایم اروند کیجریوال نے یہ بھی کہا کہ دہلی کے اسپتالوں میں بستر وں کی کمی نہیں ہے۔ یہاں ابھی بھی 5000 سے زیادہ بستر خالی ہیں۔ کیجریوال نے کہا کہ مالی خدمات سے وابستہ لوگوں کو کرفیو پاس جاری کیے جائیں گے۔ مالز ، جیمز ، اسپاس اور آڈیٹوریم بند رہیں گے۔ سینما ہال میں صرف 30 فیصد افراد کو ہی داخلہ کی اجازت دی جائیگی۔ لوگوں کو ریستوراں میں کھانے کی اجازت نہیں ہوگی ، صرف گھر کو پارسل لیے جانے کی اجازت ہوگی۔



متاثرہ افراد کی بڑھتی ہوئی تعداد کو مدنظر رکھتے ہوئے ، دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے جمعرات کے روز صبح گیارہ بجے دہلی کے لیفٹیننٹ گورنر انل بیجل (Lieutenant Governor Anil Baijal) کے ساتھ ایک میٹنگ منعقد کی ۔سی ایم کیجریوال نے لیفٹیننٹ گورنر سے ملاقات کے بعد 12 بجے وزیر صحت ، چیف سکریٹری اور سینئر عہدیداروں سے کورونا کی موجودہ صورتحال کے بارے میں بھی بات چیت کی۔


دہلی میں کورونا کے معاملات بے تحاشہ اضافہ

دہلی میں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ، کورونا کے 17 ہزار 282 نئے کیس سامنے آئے ہیں۔ دارالحکومت میں بھی انفیکشن کی شرح بڑھ کر 15.92 فیصد ہوگئی ہے۔ پچھلے سال 15 نومبر کے بعد یہ پہلا موقع ہے جب انفیکشن کی شرح 16 فیصد کے قریب پہنچ گئی ہے۔ یہ تشویش کی بات ہے کہ انفیکشن کی شرح کے ساتھ ہی اموات کی تعداد بھی 100 کو عبور کر چکی ہے۔ بدھ کے روز ، 104 مریض فوت ہوگئے۔ منگل کو 13 ہزار 468 مقدمات موصول ہوئے۔ متاثرہ مریضوں کی تعداد میں تیزی سے اضافہ ہورہا ہے کیونکہ اموات کی تعداد بھی بڑھ رہی ہے۔ اور مریضوں کی بازیابی کی شرح میں مسلسل کمی آ رہی ہے۔
دہلی کے تقریبا ًتمام علاقوں میں کنٹینمنٹ زون کی تعداد تیزی سے بڑھ رہی ہے۔ صورتحال اتنی خراب ہوگئی ہے کہ گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران پوری دہلی میں 746 کنٹینمنٹ زون بنائے گئے ہیں۔ اس بار دہلی کے پوش علاقوں میں انفیکشن زیادہ دیکھا جارہا ہے۔ جنوبی اضلاع میں منتقلی کی رفتار سب سے تیز ہے۔ سب سے زیادہ 169 کنٹینمنٹ زون یہاں 24 گھنٹوں میں بنائے گئے ہیں۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Apr 15, 2021 01:40 PM IST