ہوم » نیوز » مشرقی ہندوستان

West Bengal Election 2021:ساتویں مرحلے میں 34 نشستوں پر284امیدواروں کی قسمت کاآج فیصلہ

West Bengal Election 2021:ریاست میں کووڈ۔19 کے کیسوں میں بڑے پیمانے پر اضافے کے درمیان ووٹنگ شروع ہوچکی ہے۔ اتوار کے روز مغربی بنگال میں انفکشن کے 15889 نئے تصدیق شدہ کیس اور کورونا وائرس سے ہونے والی 57 ہلاکتیں درج کی گئی ہیں۔

  • Share this:
West Bengal Election 2021:ساتویں مرحلے میں 34 نشستوں پر284امیدواروں کی قسمت کاآج فیصلہ
مغربی بنگال مں 7ویں مرحلے کے تحت ووٹنگ جاری

West Bengal Election 2021:اس وقت مغربی بنگال میں ساتویں مرحلے کے تحت پولنگ ہورہی ہیں۔ جس میں 284 امیدواروں کی سیاسی قسمت کا فیصلہ کرنے کے لئے 86 لاکھ سے زائد افراد اپنے حق رائے کا استعمال کررہے ہیں۔بھابنی پور (Bhabanipur) سمیت 34 حلقوں میں پولنگ ہورہی ہیں۔ اس نشست کو وزیراعلی ممتا بنرجی (Mamata Banerjee) نے خالی کیا تھا۔ریاست میں کووڈ۔19 کے کیسوں میں بڑے پیمانے پر اضافے کے درمیان ووٹنگ شروع ہوچکی ہے۔ اتوار کے روز مغربی بنگال میں انفکشن کے 15889 نئے تصدیق شدہ کیس اور کورونا وائرس سے ہونے والی 57 ہلاکتیں درج کی گئی ہیں۔


الیکشن کمیشن (Election Commission) کے مطابق مرشد آباد (Murshidabad) اور پاسچمبردھمن (Paschim Bardhaman) اضلاع کے نو اسمبلی حلقوں میں پھیلے ہوئے 12068 پولنگ اسٹیشنوں پر ووٹ ڈالے جارہے ہیں۔ جن میں جنوبی دیناج پور (Dakshin Dinajpur) اور مالدہ (Malda) میں چھ اور کولکاتا (Kolkata) میں چار نسشتیں شامل ہیں۔آزادانہ اور منصفانہ رائے دہی کو یقینی بنانے کے لئے ساتویں مرحلے میں مرکزی فوجیوں کی کم از کم 796 نفری تعینات کی گئیں۔



اضافی فوج کی تعیناتی کا فیصلہ ای سی نے کوچ بہار (Cooch Behar) میں پانچ افراد کی ہلاکت کے تناظر میں کیا جب سیکیورٹی فورسز کو اپنے دفاع کے لئے فائرنگ کرنا پڑی۔

ساتویں مرحلے میں سخت مقابلہ

پارٹی کی سربراہ ممتا بنرجی نے اپنی روایتی نشست خالی کرنے کا فیصلہ کرنے کے بعد ترنمول کانگریس (Trinamool Congress) نے ریاستی وزیر سوبھندیب چٹوپادھیائے (Sobhandeb Chattopadhyay) کو بھابنی پور (Bhabanipur) سے کھڑا کیا۔ انہیں اداکار سے تبدیل ہونے والے سیاستدان روڈرنیل گھوش (Rudranil Ghosh) کے خلاف کھڑا کیا گیا ہے، جنہوں نے ٹی ایم سی کو بی جے پی میں شامل ہونے کے لئے کچھ ماہ قبل چھوڑ دیا تھا۔


مغربی بنگال کے وزیر فرہاد حکیم (Firhad Hakim) بھی پیر کو انتخابی میدان میں ہوں گے۔ وہ کولکتہ پورٹ (Kolkata Port) حلقہ سے مسلسل تیسری بار دوبارہ انتخاب کا خواہاں ہیں۔ساتویں مرحلے میں تلاش کرنے کے لئے ایک اور مقابلہ راشبھاری نشست ہے جہاں لیفٹیننٹ جنرل (ریٹائرڈ) سوبرت سہا (Subrata Saha ) بی جے پی کے ٹکٹ پر انتخاب لڑ رہے ہیں۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Apr 26, 2021 08:08 AM IST