ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

17 سال کی معصوم لڑکی کو  شاہ رخ خان سے ملانے کا جھانسہ دیکر کر ڈالی بیحد گھنونی حرکت، پولیس نے کیا گرفتار

متاثرہ لڑکی کو یہ بتایا گیا تھا کہ وہ شاہ رخ سے بانڈرہ میں ملاقات کروائے گا۔ لڑکی ملزم کی بہکاوے میں ممبئی آگئی۔

  • Share this:
17 سال کی معصوم لڑکی کو  شاہ رخ خان سے ملانے کا جھانسہ دیکر کر ڈالی بیحد گھنونی حرکت، پولیس نے کیا گرفتار
متاثرہ لڑکی کو یہ بتایا گیا تھا کہ وہ شاہ رخ سے بانڈرہ میں ملاقات کروائے گا۔ لڑکی ملزم کی بہکاوے میں ممبئی آگئی۔

مغربی بنگال سے ممبئی آنے والی ایک 17 سالہ معصوم بچی کو بالی ووڈ کے بادشاہ یعنی شاہ رخ خان سے ملنےکا جھانسہ دیکر ممبئی لایا لڑکی 12 ویں کلاس کی طالبہ ہے۔ دادر جی آر پی نے متاثرہ بچی کو بچایا لیا۔ جی آر پی سے موصولہ اطلاع کے مطابق بچی کو اسمگلنگ کے تحت ممبئی لایا گیا تھا۔ متاثرہ لڑکی کو یہ بتایا گیا تھا کہ وہ شاہ رخ سے بانڈرہ میں ملاقات کروائے گا۔ لڑکی ملزم کی بہکاوے میں ممبئی آگئی۔ متاثرہ جو کلاس 12 میں پڑھتی تھی ملزم نے اسے ایوینٹ منیجمنٹ بتایا اور وعدہ کیا کہ وہ شاہ رخ خان سے ملوائے گا۔ منیجر کے طور پر اپنی شناخت کرنے والے شعبان شیخ کو پولیس نے میرا راڈ سے گرفتار کیا۔ مقتولہ کولکاتہ سے 150 کلومیٹر دور پلشپارا نامی علاقے کا رہنے والا تھا۔ کولکاتہ پولیس ممبئی پہنچی اور متاثرہ لڑکی کو برآمد کیا اور مزید تفتیش کے لئے ملزم کو حراست میں لے لیا۔


دھینیشور کاٹکر دادار جی آر پی سینئر کے مطابق اپنی عمر چھپانے کے لئے 43 سالہ ملزم شیخ نے متاثرہ لڑکی کو فیس بک کے ذریعے اپنے جال میں پھنسایا تھا۔ اس نے اپنے بیٹے کی تصویر کو فیس بک پر پروفائل پک کے طور پر ڈالا تھا تاکہ لڑکی کو شک نہ ہو۔ لڑکی کوکنگ خان سے ملوانے ممبئی لایا۔ دھینیشور کاٹکرکے مطابق ملزم اس قدر چالاک تھا کہ بچی کو اس کے مقصد کے بارے میں معلوم نہیں تھا لہذا اس نے کم عمری کی تصویر فیس بک پر رکھی۔ لڑکی پکڑی گئی تو اس نے لڑکی کو بتایا کہ میں کووڈ سے متاثر ہوں، میں آپ کو لینے نہیں آؤں گا۔ لہذا آپ میرے والد کے ساتھ ممبئی آجاؤ۔ اس کے بعد ملزم پالشپارہ متاثرہ علاقے میں گیا جہاں بچی نے کوچنگ پڑھتی تھی اور اسے لے کر کولکاتہ اسٹیشن پہنچا۔


اس دوران بچی کے سم کارڈ کو توڑ کر پھینک دیا گیا تاکہ اس جگہ کا پتہ نہ لگ سکے۔ دریں اثنا جب لڑکی کچھ گھنٹوں تک گھر نہیں آئی تو گھر والےمقامی پولیس میں شکایت درج کروائی۔ پولیس نے تمام ریلوے اسٹیشنوں کو آگاہ کیا اور جب ریلوے اسٹیشن کا سی سی ٹی وی اسکین کیا گیا تو ملزم بچی کو ہاوڑا میل پر سوار ہوتے ہوئے نظر آیا ، اس کے بعد جیسے ہی ٹرین دادر پہنچی دادر جی آر پی نے ملزم کو گرفتار کرلیا۔ دادر جی آر پی کے سینئر پولیس انسپکٹر دھنیشور کاٹکر کے مطابق ہاوڑاجنکشن کے سی سی ٹی وی فوٹیج میں بچی کو دیکھنے کے بعد ،پولیس نے تمام ریلوے اسٹیشنوں کو الرٹ کردیا تھا جیسے ہی وقت میں ٹرین پہنچی بچی کو بچا لیا اور ملزم کو گرفتار کر لیا۔ اب پولیس یہ جاننے کی کوشش کر رہی ہے کہ آیا لڑکی کو اسمگلنگ کے لئے ممبئی لایا گیا تھا یا کوئی اور وجہ تھی۔ آخر اس ملزم کے ساتھ اور بھی کتنے لوگ شامل ہیں جو ایسی معصوم بچیوں کو لالچ دے کر اس طرح کے گھناؤنے اقدامات کرتے ہیں۔

Published by: Sana Naeem
First published: Jul 22, 2021 07:50 PM IST