ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

ممبئی سلسلہ وار بم دھماکہ کیس : ہائی کورٹ نے کی روبينہ کی ضمانت کی درخواست مسترد

عدالت روبينہ کو لمبی چھٹی نہیں دے سکتی۔کیونکہ ٹاڈا عدالت نے روبينہ کو دہشت گردانہ سرگرمیوں میں ملوث ہونے کا مجرم ٹھہرایا ہے اور انہیں چھوڑنے سے قانون اور انتظامی کی صورتحال بگڑ سکتی ہے

  • UNI
  • Last Updated: Dec 29, 2016 09:53 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
ممبئی سلسلہ وار بم دھماکہ کیس : ہائی کورٹ نے کی روبينہ کی ضمانت کی درخواست مسترد
بامبے ہائی کورٹ ۔ فائل فوٹو

ممبئی: بمبئی ہائی کورٹ نے 1993 میں ممبئی میں ہوئے سلسلہ وار بم دھماکے کے اہم ملزم ٹائیگر میمن کی بھابھی روبينہ سلیمان میمن کی چھٹی کی درخواست کو مسترد کر دیا ہے۔ بنچ کے جج وی کے تاهل رماني اور جج اے ایم بادر نے اپنے حکم میں کہا کہ عدالت روبينہ کو لمبی چھٹی نہیں دے سکتی۔کیونکہ ٹاڈا عدالت نے روبينہ کو دہشت گردانہ سرگرمیوں میں ملوث ہونے کا مجرم ٹھہرایا ہے اور انہیں چھوڑنے سے قانون اور انتظامی کی صورتحال بگڑ سکتی ہے۔

واضح رہے کہ روبينہ 1993 بم دھماکہ کیس کی سازش میں مبینہ طور پر ملوث تھی اور اسے 2006 میں ٹاڈا عدالت نے ان کے خاندان کے دیگر تین ارکان کے ساتھ عمر قید کی سزا سنائی ہے۔ ان کے شوہر کو عدالت نے ثبوت کی عدم موجودگی میں بری کر دیا تھا۔ یعقوب کو پھانسی کی سزا سنائی گئی تھی۔

فی الحال روبينہ پنُے کی یرودا جیل میں ہیں اور لمبی چھٹی دینے کیلئے جیل حکام کو 22 جنوری 2015 کو درخواست دی تھی۔ تاہم اس سال 15 جنوری کو اس کی درخواست مسترد کر دی گئی تھی۔ اس اپیل کو اس سال مئی میں بھی مسترد کر دی گئی تھی۔ اس کے بعد ایک بار پھر اس نے ہائی کورٹ میں چھٹی کے لئے درخواست داخل کی تھی جسے حال ہی میں عدالت نے مسترد کر دیا۔

روبينہ کی وکیل فرحانہ شاہ نے عدالت میں جرح کرتے ہوئے کہا کہ اسی معاملے میں شریک ملزم جنہیں ٹاڈا عدالت نے مجرم ٹھہرایا تھا انہیں عبوری طور پر جیل سے چھٹی دی گئی ہے۔ دیگر شریک ملزم سردار شاه ولي خان کو 9 جون، 2014 کو طویل چھٹی دی گئی جبکہ ناصر عبد القادر کو 27 جون 2014 اور عبدالرزاق میمن کو 10 جون 2016 کو چھٹی دی گئی۔

اس کی وکیل نے کہا کہ جب اسی معاملے میں دیگر ملزمان کو چھٹی دی گئی ہے تو روبينہ کو بھی چھٹی ملنی چاہئے۔ اس پر سرکاری وکیل ایچ جے ڈیڈیا نے اس عرضی کی مخالفت کی۔

First published: Dec 29, 2016 09:53 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading