உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Antilia Case کے بعد پھر امبانی کنبے کو 8 دھمکی بھرے کال، ملی جان سے مارنے کی دھمکی، جانچ میں مصروف پولیس نے ایک شخص کو کیا گرفتار

    Antilia Case ambani threat: فون کرنے والے نے مکیش امبانی اور ان کے اہل خانہ کو دھمکی دی جس کے بعد اسپتال کے لوگوں نے ڈی بی مارگ پولیس اسٹیشن میں اس کی شکایت کی۔ذرائع کا کہنا ہے کہ کل 8 دھمکی آمیز کالز موصول ہوئیں جن کی اب پولیس تصدیق کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔ وہیں پولیس نے اس کیس میں ایک شخص کو بھی گرفتار کر لیا ہے۔

    • Share this:
      Antilia Case: اینٹیلیا کیس کے بعد اب امبانی خاندان کو ایک بار پھر دھمکیاں Ambani family has received threats again مل رہی ہیں۔ اس بار ریلائنس فاؤنڈیشن اسپتال Reliance Foundation Hospital کے ڈسپلے نمبر پر دھمکی آمیز فون آیا ہے۔ فون کرنے والے نے مکیش امبانی اور ان کے اہل خانہ کو دھمکی دی جس کے بعد اسپتال کے لوگوں نے ڈی بی مارگ پولیس اسٹیشن میں اس کی شکایت کی۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ کل 8 دھمکی آمیز کالز موصول ہوئیں جن کی اب پولیس تصدیق کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔ وہیں پولیس نے اس کیس میں ایک شخص کو بھی گرفتار کر لیا ہے۔

      آپ کو بتاتے چلیں کہ گزشتہ سال مکیش امبانی کے گھر اینٹیلیا سے کچھ ہی فاصلے پر ایک مشکوک کار ملی تھی، جس میں 20 جیلیٹن کی چھڑیں برآمد ہوئی تھیں۔ تاہم، یہ جمع نہیں کیا گیا تھا. اینٹیلیا کے باہر کھڑی اس اسکارپیو میں ایک خط بھی ملا تھا جس میں امبانی خاندان کو بم سے اڑانے کی دھمکی دی گئی تھی۔

      سیکورٹی بڑھا دی گئی
      اسکارپیو میں ملے اس بیگ پر ممبئی انڈینز لکھا ہوا تھا۔ ساتھ ہی خط میں لکھا تھا کہ ’’آپ اور آپ کا پورا کنبہ سنبھل جانا۔ تمہیں اڑانے کے لیے تمام انتظامات کر لیے گئے ہیں۔‘‘ اسی وقت کار سے جیلیٹن کی چھڑیں برآمد ہونے کے بعد ممبئی پولیس اور تمام سکیورٹی ایجنسیاں چوکس ہوگئیں۔ ساتھ ہی مکیش امبانی کی Z+ سیکورٹی CRPF کے حوالے کر دی گئی اور مکیش امبانی کی اہلیہ نیتا امبانی کو Y زمرہ کی سیکورٹی دی گئی۔

      اس ریاست میں حکومت ستمبر سے نئے شادی شدہ جوڑوں کو دے گی کنڈوم کٹ، جانئے پورا معاملہ

      چنئی ایئرپورٹ پر پکڑا گیا بینکاک کا مسافر، جانچ کی تو ملا کچھ ایسا افسران کے اڑ گئے ہوش

      سال 2016 میں حزب المجاہدین کی جانب سے دھمکیاں موصول ہوئی تھیں۔
      آپ کو بتاتے چلیں کہ سال 2013 کے دوران مکیش امبانی کو حزب المجاہدین کی جانب سے دھمکیاں موصول ہوئی تھیں، جس کے بعد انہیں اس وقت کی منموہن سنگھ حکومت نے Z+ سیکیورٹی دی  گئی تھی۔ ساتھ ہی ان کی اہلیہ نیتا امبانی کو بھی Y+ سکیورٹی دی گئی تھی۔ اس کے ساتھ ہی مکیش امبانی کے بچوں کو مہاراشٹر حکومت نے گریڈڈ سیکورٹی دی جانے لگی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: