உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ریپ متاثرہ دلہن Virginityٹیسٹ میں فیل، شدھی کرن کے نام پر کھاپ نے لگایا 10لاکھ کا جرمانہ

    بتایا جا رہا ہے کہ ککڑی پرتھا کے چلتے ضلع میں کئی لڑکیوں کی زندگیاں خراب ہو چکی ہیں۔ اس پریکٹس کے بعد ہونے والے تشدد سے تنگ آ کر کئی بیٹیاں خودکشی بھی کر چکی ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Bhilwara | Jodhpur
    • Share this:
      بھلواڑہ۔ راجستھان کے میواڑ کے دیہی علاقوں میں چلنے والی شادی کے بعد اب بھی شادی شدہ خواتین میں 'ورجنٹی ٹیسٹ' 'ککڑی' کا رواج ترک نہیں ہو رہا ہے۔ میواڑ کے بھیلواڑہ ضلع میں ایک نئی دلہن کنوارہ پن ٹیسٹ Virginityٹیسٹ میں ناکام ہوگئی۔ اس پر سوسائٹی کی کھاپ پنچایت نے شدھی کرن Purification کے نام پر شادی شدہ خاتون اور اس کے اہل خانہ پر 10 لاکھ کا جرمانہ عائد کردیا۔ جرمانے کی عدم ادائیگی پر شادی شدہ خاتون کو مسلسل ذہنی اذیت دی جارہی ہے۔ اس لیے شادی شدہ خاتون شادی کے پانچ ماہ بعد بھی اپنا گھر نہیں بسا سکی۔ شادی شدہ خاتون کو شادی سے پہلے زیادتی کا نشانہ بنایا گیا تھا۔ یہ معاملہ بھیلواڑہ شہر کے سبھاش نگر تھانے میں درج ہے۔ اب متاثرہ نے باگور پولیس اسٹیشن میں اپنے شوہر اور سسر کے خلاف 10 لاکھ روپے ہراساں کرنے کا مقدمہ درج کرایا ہے۔

      منڈل کے ڈپٹی سپرنٹنڈنٹ آف پولیس سریندر کمار نے بتایا کہ متاثرہ کی شادی 11 مئی کو ہوئی تھی۔ شادی کے بعد اس کا کنوار پن ٹیسٹ اس کے معاشرے کے 'ککڑی سسٹم' کے تحت کیا گیا۔ وہ اس میں کھری نہیں اتر سکی۔ رشتہ داروں نے شادی شدہ خاتون سے پوچھ گچھ کی تو یہ بات سامنے آئی کہ شادی سے قبل اس کے پڑوس میں رہنے والے ایک نوجوان نے اس کا ریپ کیا۔ اس کا معاملہ سبھاش نگر پولیس اسٹیشن میں درج ہے۔ اس کے بعد میں متاثرہ نے پولیس سے کھانا پکانے کے نظام اور اس کے ساتھ بدسلوکی کی شکایت کی۔ اس معاملے کی تفتیش جاری ہے۔ منڈل کے سی او سریندر کمار اس کی تحقیقات کر رہے ہیں۔

      دوسری میٹنگ میں 10 لاکھ روپے کا جرمانہ
      بتایا جا رہا ہے کہ شادی شدہ خاتون کے ورجنٹی ٹیسٹ کے بعد ماضی میں اس کے ساتھ ریپ کا معاملہ سامنے آیا۔ اس کے بعد باگور کے بھدو ماتا مندر میں سماج کی پنچایت بیٹھی۔ پولیس کو شکایت ملنے کے بعد اس نے شادی شدہ خاتون کے سسرال والوں اور سماج کے پنچوں کو بھی وارننگ دی تھی لیکن اس کے باوجود پنچایت دوبارہ 31 مئی کو منعقد ہوئی۔ اس میں متاثرہ فریق کو 10 لاکھ روپے جرمانہ ادا کرنے کا حکم دیا گیا تھا۔

      6 سال سے اپنے ہی بھائی کے ساتھ رلیشن شپ میں تھی لڑکی، جب سامنے آئی سچائی تو اڑ گئے ہوش

      Relationship میں آپ بھی ہو رہے ہیں Anxiety کا شکار؟ ان 6علامات سے کریں پہچان



       

      متاثرہ کا الزام جرمانے کیلئے کیا جارہا ہے ہراساں
      متاثرہ کا الزام ہے کہ سب کچھ جاننے کے بعد بھی سسرال والوں کی جانب سے سماج کی پنچایت بٹھائی گئی۔ پنچایت نے شدھی کرن کے رواج  کے نام پر اس کے مائیکے والوں  پر 10 لاکھ روپے کا جرمانہ عائد کیا۔ شادی شدہ خاتون کا الزام ہے کہ گزشتہ پانچ ماہ سے جرمانے کی رقم کے لیے اسے ہراساں کیا جا رہا ہے۔ اس پر اس نے اب پولیس کی پناہ لی ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ ککڑی پرتھا کے چلتے  ضلع میں کئی لڑکیوں کی زندگیاں خراب ہو چکی ہیں۔ اس پرتھا سے تنگ آکر کئی بیٹیاں خودکشی بھی کر چکی ہیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: