ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

گینگسٹر اقبال مرچی کی بیوی اور دونوں بیٹوں کو ممبئی کورٹ نے مفرور اقتصادی مجرم قرار دیا

شہر کی خصوصی پی ایم ایل اے عدالت نے انڈرورلڈ ڈان داؤد ابراہیم کے قریبی ساتھی ، اقبال مرچی کے دونوں بیٹوں اور اہلیہ کو منی لانڈرنگ کے معاملے میں اقتصادی مجرم قرار دیا۔

  • Share this:
گینگسٹر اقبال مرچی کی بیوی اور دونوں بیٹوں کو ممبئی کورٹ نے مفرور اقتصادی مجرم قرار دیا
اقبال مرچی کے دونوں بیٹوں اور اہلیہ کو منی لانڈرنگ کے معاملے میں اقتصادی مجرم قرار دیا گیا۔

انڈرورلڈ ڈان داؤد ابراہیم کے قریبی ساتھی ، اقبال مرچی کے دونوں بیٹوں اور اہلیہ کو  شہر کی خصوصی پی ایم ایل اے عدالت نے منی لانڈرنگ (Money Laundering Case)  کے معاملے میں اقتصادی مجرم قرار دیا۔ گذشتہ سال دسمبر میں ، انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) نے مفرور اقتصادی مجرم ایکٹ 2018 کی دفعہ 12 اور سیکشن 4 کے تحت درخواست دائر کی تھی ، جس میں عدالت نےجنید اقبال میمن اور آصف اقبال میمن (مرچی کے بیٹے) اور ہاجرہ میمن (بیوی) کوعدالت سے مفرور معاشی مجرم قرار دینے کی درخواست کی گئی تھی۔ خصوصی عدالت نے درخواست منظور کرلی۔ خصوصی عدالت نے قانون کے مجوزہ طریقہ کار پر عمل پیرا ہونے کے بعد ای ڈی کو ہندوستان اور بیرون ملک اپنی جائیدادیں ضبط کرنے کی ہدایت دی۔ ای ڈی نے ممبئی پولیس کی متعدد ایف آئی آر کا مطالعہ کرنے کے بعد مرچی ، اس کے اہل خانہ اور دیگر افراد کے خلاف منی لانڈرنگ کا مقدمہ درج کیا تھا۔


اقبال مرچی 2013 میں 63 سال کی عمر میں لندن میں انتقال کر گیا تھا۔ ای ڈی کے مطابق ، مرچی ممبئی اور اس کے آس پاس میں بالواسطہ متعدد املاک کے مالک ہے۔ ممبئی میں مہنگے غیر منقولہ جائیدادوں کی خرید و فروخت میں مبینہ غیر قانونی لین دین سے متعلق منی لانڈرنگ کے الزامات کی تحقیقات کے لئے ای ڈی نے مرچی اور دیگر کے خلاف فوجداری مقدمہ درج کیا۔ اس معاملے میں ، ایجنسی کے ذریعہ اب تک تقریبا 798 کروڑ روپے کی املاک قرق کی گئی ہے۔


ای ڈی کی جانب سے ان کے خلاف چارج شیٹ داخل کرنے کے بعد مرچی کے تینوں رشتہ داروں کے خلاف ناقابل ضمانت وارنٹ بھی جاری کیا گیا ہے۔ کہا جاتا ہے کہ یہ تینوں افراد بیرون ملک ہیں اور ای ڈی سمن اور عدالت کے جاری کردہ وارنٹ سے انکار کرتے رہے ہیں۔ ایف ای او ایکٹ کے تحت ، کسی شخص کو مفرور معاشی مجرم قرار دیا جاسکتا ہے اگر اس کے خلاف 100 کروڑ روپے یا اس سے زائد رقم کے جرم میں وارنٹ جاری کیا گیا ہو اور وہ ملک چھوڑ کر چلا گیاہو. واپس آنے کے لئے انکار کرے.


(رپورٹ: وسیم انصاری، ممبئی)
Published by: Sana Naeem
First published: Feb 27, 2021 06:58 PM IST