ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

Cyclone Tauktae: طوفان توک تائی ہوا کمزور، بامبے ہائی میں تلاشی مہم جاری، 127  لوگ لاپتہ

ہندوستانی محکمہ موسمیات (India Meteorological Department) ’’طوفان توک تائی اب کافی خطرناک چکرورتی طوفان میں تبدیل ہو گہا ہے۔ یہ پیر کی شام گجرات کے ساھل پر پہنچا۔ ریاست کے ساحل سے 9.30 بجے ٹکرایا اور رات 12 بجے اس کا اثر کم ہوا۔

  • Share this:
Cyclone Tauktae: طوفان توک تائی ہوا کمزور، بامبے ہائی میں تلاشی مہم جاری، 127  لوگ لاپتہ
بھیانک چکرورتی طوفان Cyclone Tauktae پیر کی رات میں گجرات کے سوراشٹر ساحل سے آ ٹکرایا۔

بھیانک چکرورتی طوفان Cyclone Tauktae پیر کی رات میں گجرات کے سوراشٹر ساحل سے آ ٹکرایا۔ انتہائی شدید طوفان توک تائی لکھو نے پیر کی رات دیو (Diu) کے قریب گجرات کے سوراشٹر (Saurashtra) ساحل پر لینڈنگ شروع کردی ہے۔ جو کہ 185 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے ہواؤں کے ساتھ چل رہا ہے۔ ممبئی میں شدید بارش کے بعد گجرات میں 2 لاکھ سے زیادہ افراد کو کونکال کر محفوظ مقامات پر پہنچانا پڑا۔ اس کے چلتے دو کشتیاں ساھل سے دور بحیرہ عرب ساگر چلی گئیں جن پر 410 افراد سوار تھے۔


گجرات میں لینڈ فال:

ہندوستانی محکمہ موسمیات (India Meteorological Department) نے احمد آباد میں کہا ہے کہ ’’طوفان توک تائی کے لینڈ فال کا عمل شروع ہوا ہے۔ اس دوران یہ طوفان مشرق میں سوراشٹر ساحل میں داخل ہو رہا ہے‘‘۔


محکمہ موسمیات نے بتایا کہ یونین کے علاقے دیو (Diu) میں ہوا کی رفتار 133 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار تھی جب طوفان نے رات 9.30 بجے اپنے لینڈ سلپ شروع کیا۔


طوفان
ہندوستانی محکمہ موسمیات (India Meteorological Department) نے احمد آباد میں کہا ہے کہ ’’طوفان توک تائی تقریبا 23 سال میں گجرات کو نشانہ بنانے والا سب سے تباہ کن طوفان ہے، جس نے مرکزی وسطی ریاست دیوس میں لینڈ لینڈ کیا۔

دو لاکھ کی منتقلی:
گجرات کے وزیر اعلی وجے روپانی (Gujarat Chief Minister Vijay Rupani) کے مطابق ساحلی اضلاع کے امرلی، جوناگڑھ، گر سومناتھ اور بھاون نگر میں طوفان کے زیادہ سے زیادہ خطرات لاحق ہیں۔


روپانی نے گاندھی نگر میں نامہ نگاروں کو بتایا کہ ’’طوفان کے گزرنے کے بعد بھی طوفان کا اثر جاری رہے گا۔ اس طرح طوفان کا اثر صبح 1 بجے تک رہے گا‘‘۔

عہدیداروں نے بتایا کہ گجرات کی حکومت نے ساحلی شہروں میں نشیبی علاقوں سے 2 لاکھ سے زیادہ افراد کو محفوظ مقامات پر منتقل کیا ہے اور این ڈی آر ایف کی 44 اور ایس ڈی آر ایف کی 10 ٹیموں کو متحرک کیا ہے۔

ہوائی اڈے بند
احمد آباد اور سورت سمیت گجرات کے بڑے ہوائی اڈوں نے احتیاطی اقدام کے طور پر آپریشن بند کردیا ہے۔

راجکوٹ ہوائی اڈے کو چھوڑ کر جو 19 مئی کی صبح 11 بجکر 15 منٹ تک پروازوں کے لئے بند رہے گی، دیگر تین بڑے ہوائی اڈے احمد آباد ، سورت اور وڈوڈرا بھی منگل تک ملکی اور بین الاقوامی دونوں پروازوں کے لئے بند رہیں گے۔
Published by: Sana Naeem
First published: May 18, 2021 09:28 AM IST