Choose Municipal Ward
    CLICK HERE FOR DETAILED RESULTS
    ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

    پونے میں ٹیمپوو روکے جانے پر مشتعل بھیڑ نے گئو ركشكوں کی جم کر کی پٹائی ، سات زخمی ، کیس درج

    مہاراشٹر کے احمد نگر ضلع میں گئوركشكوں کی مبینہ پٹائی کی معاملہ سامنے آیا ہے۔ ہفتہ کی شام تقریبا 50 لوگوں کی مشتعل بھیڑ نے شری گونڈا پولیس اسٹیشن کے پاس کچھ گئوركشكوں پر حملہ کر دیا۔

    • Share this:
    پونے میں ٹیمپوو روکے جانے پر مشتعل بھیڑ نے گئو ركشكوں کی جم کر کی پٹائی ، سات زخمی ، کیس درج
    Photo Source: Indian Express

    پونے : مہاراشٹر کے احمد نگر ضلع میں گئوركشكوں کی مبینہ پٹائی کی معاملہ سامنے آیا ہے۔ ہفتہ کی شام تقریبا 50 لوگوں کی مشتعل بھیڑ نے شری گونڈا پولیس اسٹیشن کے پاس کچھ گئوركشكوں پر حملہ کر دیا۔ حملہ اس وقت کیا گیا جب کچھ دیر پہلے ہی ان گئوركشكوں نے بیف کے شبہ میں ایک ٹیمپو والے کو روکا تھا۔ احمد نگر پولیس نے بتایا کہ حملہ میں سات گئوركشك زخمی ہوئے ہیں۔ پولیس نے قتل کی کوشش کا معاملہ درج کر لیا ہے۔ ٹیمپو کے مالک وحید شیخ اور ڈرائیور راجو شیخ کو بھی مہاراشٹر جانورتحفظ ایکٹ کے تحت گرفتار کرلیا گیا ہے۔

    پونے کے شیو شنکر راجندر سوامی کے مطابق ہر ہفتہ کو کشتی گاؤں میں جانوروں کا مشہور بازار لگتا ہے۔ وہ اپنے 11 گئوركشكوں کی ایک ٹیم کےساتھ کی صبح شری گونڈا تعلقہ پہنچے تاکہ اس مارکیٹ میں گایوں کو غیر قانونی طور پر لے جانے کا پتہ لگا سکیں ۔ خیال رہے کہ سوامی پونے میں گایوں کی غیر قانونی نقل و حمل اور ذبح کو لے کر درج کئے گئے تقریبا 300 معاملات میں شکایت کنندہ بھی ہیں۔

    انڈین ایکسپریس کی خبر کے مطابق سوامی کا دعوی ہے کہ ہمیں اطلاع ملی تھی کہ ایک ٹیمپو گایوں کی غیر قانونی اسمگلنگ کرتا ہے۔ ہم نے پولیس کو اس کی اطلاع دی اور پولیس کی مدد سے اس ٹیمپو کو تقریبا ایک بجے ہوٹل ترنگا کے پاس روک لیا اور اس میں سے 10 بیل اور 2 گایوں کو بچایا ۔ بعد میں ہم پولیس شکایت درج کرانے شری گونڈا پولیس اسٹیشن چلے گئے۔ بھوک لگی تھی ، اس لئے اس باہر کھانا کھانے آئے تھے، تبھی کچھ لوگوں کی بھیڑ وہاں آ دھمکی تو ہم پھر سے پولیس تھانے چلے گئے۔

    سوامی کے مطابق شام کو تقریبا 6 بجے 50 لوگوں کی مشتعل بھیڑ آئی اور ان پر حملہ کر دیا۔ اس میں کئی کارکن زخمی ہو گئے۔ سوامی نے الزام لگایا کہ حملہ آور سونے کی چین بھی چھین کر لے گئے۔تاہم اسی دوران پولیس بھی وہاں آگئی اور اس نے ہم کو بچایا اور بھیڑ کا وہاں سے منتشر کیا۔

    احمد نگر کے ڈی ایس پی سدرشن منڈے کا کہناہے کہ سوامی کے ذریعہ درج کرائی گئی ایف آئی آر کے مطابق ہم نے 30 افراد کے خلاف دفعہ 307 اقدام قتل ، دفعہ 395 اور آئی پی سی کی دیگر دفعات کے تحت کا کیس درج کرلیا ہے۔ اس واقعہ میں سات افراد زخمی ہوئے ہیں ۔ ملزموں کو گرفتار کرنے کی کارروائی شروع کردی گئی ہے۔

    First published: Aug 06, 2017 01:35 PM IST
    corona virus btn
    corona virus btn
    Loading