اپنا ضلع منتخب کریں۔

    گجرات میں BJP نے رقم کی تاریخ، AAP کے سی ایم کینڈیڈیٹ کی ہوئی ہار، جانئے کانگریس کا حال

    Youtube Video

    گجرات انتخابات میں جیت پر امت شاہ نے کہا کہ گجرات نے ہمیشہ تاریخ بنانے کا کام کیا ہے۔ گزشتہ دو دہائیوں میں مودی جی کی قیادت میں بی جے پی نے گجرات میں ترقی کے تمام ریکارڈ توڑ دیے اور آج گجرات کے عوام نے بی جے پی کو آشیرواد دیا ہے اور جیت کے تمام ریکارڈ توڑ دیے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Gujarat, India
    • Share this:
      گجرات اسمبلی انتخابات کے ووٹوں کی گنتی جاری ہے اور ابتدائی رجحانات میں بی جے پی تاریخ بنانے کے قریب ہے۔ گجرات انتخابی نتائج کے رجحانات میں بی جے پی نے اکثریت کااعدادوشمار پار کر لیا ہے اور کانگریس کی حالت بہت خراب نظر آ رہی ہے۔ بہرحال گجرات انتخابات میں طاقت کا مظاہرہ کرنے والی عام آدمی پارٹی بھی اپنی موجودگی کا احساس دلاتی نظر آرہی ہے لیکن وہ ابھی تک سنگل ڈیجٹ میں ہے۔ گجرات انتخابی نتائج کے اب تک جو رجحانات سامنے آئے ہیں، ان میں بی جے پی 155 سیٹوں پر آگے ہے، جب کہ کانگریس 18 سیٹوں پر آگے ہے۔ وہیں، اروند کیجریوال کی عام آدمی پارٹی 5 سیٹوں پر آگے چل رہی ہے، جب کہ دیگر 3 سیٹوں پر غلبہ حاصل کر رہی ہیں۔ تو آئیے گجرات اسمبلی انتخابات کے نتائج سے متعلق تمام اپ ڈیٹس کو دیکھتے ہیں۔

      بی جے پی امیدوار ریوبا جڈیجہ نے جام نگر نارتھ سے کامیابی حاصل کی۔ جیت درج کرنے کے بعد، انہوں نے کہا کہ لوگوں نے خوشی سے مجھے امیدوار کے طور پر قبول کیا، میرے لئے کام کیا، لوگوں تک پہنچا اور لوگوں سے جڑا۔ میں ان سب کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔ یہ صرف میری نہیں بلکہ ہم سب کی جیت ہے۔

      یو پال کے گڑھ جسونت نگر میں بہو ڈمپل کو کتنے ووٹ ملے، جانیے یہاں


      گجرات انتخابات میں جیت پر امت شاہ نے کہا کہ گجرات نے ہمیشہ تاریخ بنانے کا کام کیا ہے۔ گزشتہ دو دہائیوں میں مودی جی کی قیادت میں بی جے پی نے گجرات میں ترقی کے تمام ریکارڈ توڑ دیے اور آج گجرات کے عوام نے بی جے پی کو آشیرواد دیا ہے اور جیت کے تمام ریکارڈ توڑ دیے ہیں۔ یہ نریندر مودی جی کے ترقیاتی ماڈل پر عوام کے اٹل اعتماد کی جیت ہے۔ گجرات نے نریندر مودی کی قیادت والی بی جے پی کو بے مثال مینڈیٹ دیا ہے، جس نے کھوکھلے وعدوں، خوشامد اور خوشامد کی سیاست کرنے والوں کو مسترد کر کے ترقی اور عوامی بہبود کو حقیقت بنا دیا ہے۔ اس زبردست جیت نے ظاہر کیا ہے کہ ہر طبقہ خواہ وہ خواتین ہوں، نوجوان ہوں یا کسان، پورے دل سے بی جے پی کے ساتھ ہیں۔ میں اس تاریخی جیت پر گجرات کے لوگوں کو سلام کرتا ہوں۔

      سچ ہو رہا ہے 'چپا۔چپا بھاجپا' کا نعرہ، سب سے بڑی جیت کی طرف بی جے پی


      عام آدمی پارٹی کے وزیر اعلیٰ کے امیدوار اسودن گدھوی کھمبالیہ حلقہ سے بی جے پی کے ائیر ملو بھائی ہرداس بھائی بیرا سے ہار گئے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: