اپنا ضلع منتخب کریں۔

    Gujarat Election Results: سچ ہو رہا ہے 'چپا۔چپا بھاجپا' کا نعرہ، سب سے بڑی جیت کی طرف بی جے پی

    Youtube Video

    اس بار بی جے پی کا جوش ایسا ہے کہ دہلی اور پنجاب میں قابض اروند کیجریوال کی عام آدمی پارٹی (آپ) بھی کچھ خاص نہیں کر پائی ہے۔ خبر لکھے جانے تک عام آدمی پارٹی 10 سے بھی کم سیٹوں پر آگے تھی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Gujarat, India
    • Share this:
      نئی دہلی. گجرات میں چپہ چپہ بی جے پی کا نعرہ تقریباً سچ ہوتا دکھائی دے رہا ہے۔ بی جے پی اسمبلی انتخابات میں اپنی سب سے بڑی جیت کی طرف بڑھ رہی ہے۔ صبح 10.30 بجے تک کے رجحانات کے مطابق بھارتیہ جنتا پارٹی 150 سیٹوں پر آگے تھی۔ ریاست میں بی جے پی کی اہم مخالف کانگریس اس بار صرف 20 سیٹوں تک محدود دکھائی دے رہی ہے۔

      اس بار بی جے پی کا جوش ایسا ہے کہ دہلی اور پنجاب میں قابض اروند کیجریوال کی عام آدمی پارٹی (آپ) بھی کچھ خاص نہیں کر پائی ہے۔ خبر لکھے جانے تک عام آدمی پارٹی 10 سے بھی کم سیٹوں پر آگے تھی۔ اگر یہ رجحانات نتائج میں بدل جاتے ہیں تو یہ گجرات میں بی جے پی کی اب تک کی سب سے بڑی جیت ہوگی۔

      کبھی گجرات کا کنگ ہوا کرتی تھی کانگریس، BJP بھی نہیں توڑ پائی اس کا ریکارڈ

      2017 میں سیٹوں کا حساب کیسا رہا؟
      حالانکہ گجرات اسمبلی کے 2017 کے انتخابات میں کانگریس نے بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کیا تھا، لیکن اکثریت کا جادوئی نمبر بی جے پی کے حصے میں آیا۔ بی جے پی نے 99 سیٹوں پر کامیابی حاصل کی جبکہ کانگریس نے 77 سیٹیں جیتیں۔ اکثریت کے لیے گجرات میں 92 سیٹوں پر قبضہ ضروری ہے۔

      قلا میں اپنے کیمیو سے خوش ہیں انوشکا شرما، کردار کے بارے میں کہی یہ بات

      اس سے پہلے 2012 میں جب گجرات میں انتخابات ہوئے تھے، بھارتیہ جنتا پارٹی اس وقت کے وزیر اعلیٰ نریندر مودی (اب وزیر اعظم) کی قیادت میں الیکشن لڑ رہی تھی۔ تب بی جے پی نے 115 سیٹیں جیتی تھیں۔ کانگریس کے پاس صرف 61 سیٹیں رہ گئیں۔ ان انتخابات میں بی جے پی کو 2 سیٹوں کا نقصان ہوا جب کہ کانگریس کو 2 سیٹوں کا فائدہ ہوا۔ 2012 میں، بی جے پی کو -1.27 فیصد ووٹ شفٹ ہوئے، جبکہ 0.97 فیصد ووٹوں کی تبدیلی کانگریس کے حق میں دیکھی گئی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: