உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جودھپور میں بھیانک حادثہ: ٹرک کے پیچھے گھسی بولیرو، 6کی موت، 3زخمی، کلدیوی درشن کیلئے جارہا تھا کنبہ

    Youtube Video

    Jodhpur latest news: حادثے میں 6 افراد جاں بحق جبکہ 3 زخمی ہوگئے۔ حادثہ تھانہ بلاڑہ میں اس وقت پیش آیا جب ٹرک اور بولیرو میں ٹکر ہوئی۔ یہ ٹکر اتنی خطرناک تھی کہ بولیرو کے پرکھچے اڑ گئے۔

    • Share this:
      Jodhpur Road Accident: جودھ پور۔ راجستھان کے جودھپور ضلع میں جمعرات-جمعہ کی درمیانی شب تقریباً 12:30 بجے ایک دردناک حادثہ پیش آیا۔ حادثے میں 6 افراد جاں بحق جبکہ 3 زخمی ہوگئے۔ حادثہ تھانہ بلاڑہ میں اس وقت پیش آیا جب ٹرک اور بولیرو میں ٹکر ہوئی۔ یہ ٹکر اتنی خطرناک تھی کہ بولیرو کے پرکھچے اڑ گئے۔ واقعہ کی اطلاع ملتے ہی تھانہ بلاڑہ کے افسر اچل دان اپنی ٹیم کے ساتھ موقع پر پہنچ گئے اور زخمیوں کو اسپتال پہنچایا۔ پولیس نے لاشیں مردہ گھر میں بھیج دیں۔

      معلومات کے مطابق چورو کے رہنے والے وجے سنگھ اور ان کا کنبہ جے پور سے جودھ پور اپنی کلدیوی ناگنیچی ماتا کے درشن کرنے آ رہے تھے۔ پورا کنبہ بولیرو سےنکلا۔ جب ان کی گاڑی بلاڑا تھانہ علاقے میں پہنچی تو ایک ٹرک ان کے سامنے سے جا رہا تھا۔ سنگھ خاندان کی بولیرو اس ٹرک کے پچھلے حصے میں گھس گئی۔ کار کی رفتار اتنی تیز تھی کہ بولیرو مکمل طور پر تباہ ہو گئی۔

      یہ بھی پڑھیں: امریکی فوج کے چھوڑے ہتھیار کو Pakistan بھیج رہا ہے طالبان، ہندستان کے خلاف استعمال کا خطرہ

      ان کی ہوئی موت
      اس خطرناک حادثے میں ایک معصوم سمیت کل 6 افراد کی موت ہوگئی۔ حادثے میں 20 سالہ ادے پرتاپ سنگھ ولد چین سنگھ ساکن چورو، منجو کنور بیوی پون سنگھ، پروین سنگھ ولد پون سنگھ، 6 سالہ درپن کور بیٹی وریندر سنگھ تنور، 19 سالہ مدھو کور بیٹی چین سنگھ تنور اور چن سنگھ شامل ہیں۔ بیٹا سمندر سنگھ موقع پر ہی جاں بحق ہو گئے۔ اس حادثے میں 39 سالہ منجو کنور بیوی چین سنگھ تنور، پون سنگھ ولد سمندر سنگھ اور وجے سنگھ ولد پون سنگھ زخمی ہو گئے۔ اسے جودھ پور ریفر کر دیا گیا ہے۔ زخمیوں کی حالت اب مستحکم ہے۔


      کلکٹر-ایس پی نے زخمیوں سے ملاقات کی۔
      حادثے کی اطلاع ملتے ہی ضلع کلکٹر ہمانشو گپتا اور دیہی ایس پی انل کیال متھراداس ماتھر اسپتال پہنچے اور زخمیوں سے واقعہ کے بارے میں دریافت کیا۔ ان کی خیریت پوچھی۔ انہوں نے ڈاکٹروں کو ہدایت دی کہ علاج میں کسی قسم کی کوتاہی نہیں ہونی چاہیے۔ ضلع کلکٹر نے میڈیا کو بتایا کہ زخمیوں کی حالت فی الحال مستحکم بتائی جاتی ہے۔ وہ خطرے سے باہر ہیں۔ ایس پی انل کیال نے کہا کہ حادثہ کیسے ہوا اس بارے میں مکمل معلومات جمع کی جا رہی ہیں۔ ٹرک  کو رات ہی میں ضبط کر لیا گیا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: