ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

مہاراشٹر میں مسجد ، مندر سمیت تمام عبادت گاہیں پیر سے کھلیں گی ، ماسک لگانا لازمی

حکومت مہاراشٹر نے ریاست بھر میں مسجد ، مندر سمیت تمام عبادت گاہیں کھولنے کا فیصلہ کیا ہے اور اس پر 16 نومبر سے عمل کیا جائے گا۔ لیکن ماسک لگانا لازمی یوگا۔

  • UNI
  • Last Updated: Nov 14, 2020 05:09 PM IST
  • Share this:
مہاراشٹر میں مسجد ، مندر سمیت تمام عبادت گاہیں پیر سے کھلیں گی ، ماسک لگانا لازمی
مہاراشٹر میں مسجد ، مندر سمیت تمام عبادت گاہیں پیر سے کھلیں گی ، ماسک لگانا لازمی ۔ علامتی تصویر ۔

حکومت مہاراشٹر نے ریاست بھر میں مسجد ، مندر سمیت تمام عبادت گاہیں کھولنے کا فیصلہ کیا ہے اور اس پر 16 نومبر سے عمل کیا جائے گا۔ لیکن ماسک لگانا لازمی یوگا۔ وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے نے اعلان کیا کہ پیر کو پڈوا تہوار کے موقع پر ریاست میں مندروں،مسجدوں سمیت تمام مذاہب کی عبادت گاہیں کھول دی جائیں گی۔ اس سلسلے میں شہریوں سے اپنی اپیل میں وزیر اعلی نے کہا کہ دیوالی پر کورونا کا اثر ختم ہوگیا ہے۔ کورونا وبا کی وجہ سے جنہم جیسے حالات پیدا ہوگئے ۔ اگرچہ یہ عفریت آہستہ آہستہ ٹھنڈی ہوگئی ہے ۔


وزیراعلی ادھو ٹھاکرے نے اس موقع پر ریاست کے عوام نے اس عرصے میں نظم و ضبط کا مشاہدہ کیا۔ یہی وجہ ہے کہ دوسری ریاستوں کے مقابلے میں مہاراشٹر کی پوزیشن ہاتھ سے نہیں گئی ہے۔ مہاراشٹرکو ہمیشہ سے اولیاء اللہ، بزرگوں کا اثر اور تیرتھ استھان واقع ہیں ۔ تاہم ، احتیاط کے طور پرعیدین ، ہولی ، گنیشواتسو ، نوراتری اور پنڈھاری کی تقریبات نہیں ہوئی ہیں ۔ نہ صرف یہ بلکہ ماؤنٹ میری جیسے تہواروں کے حوالے سے نظم و ضبط کا مشاہدہ کیا گیا ہے۔


انہوں نے کہاکہ اگرچہ اس دوران تمام عبادت گاہیں بند کردی گئی تھیں ، لیکن ڈاکٹروں ، نرسوں ، وارڈ بوائز کی شکل میں فرشتے سفید پوش لباس میں متاثرین کی دیکھ بھال کر رہے تھے ۔ خدا ہمارے ساتھ تھا ، لیکن اب حکومت نے پڈوا کے موقع پر مندروں ،مسجدوں سمیت تمام عبادت گاہوں کو کھولنے کا فیصلہ کیا ہے، لیکن ہر ایک کو قواعد و ضوابط کی سختی سے پیروی کرنا ہوگی۔ کلیدی طور پرعبادت کے دوران برآمدوں میں ہجوم سے بچنا اور اپنی اور دوسروں کی حفاظت کرنا ہے۔


یہ صرف ایک حکومتی حکم نہیں ہے ، شری کی خواہش کو سمجھیں! آپ کو اپنی چپل اتار کر مندر_مسجد میں داخل ہونا پڑے گا ، لیکن یہ نہ بھولنا کہ چہرے ماسک لازمی لگاناہے۔ مندرمسجد کھلیں گے ، عبادت گاہیں کھلیں گی۔ صرف اس صورت میں جب ہم نظم و ضبط کی پیروی کریں گے تب ہی ہمیں اور مہاراشٹر کو خدا کی نعمت ملے گی۔
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Nov 14, 2020 05:08 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading