ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

مہاراشٹر : پونے میں وزن کم کرنے کیلئے کتے کی سرجری کی گئی ، پھر جو ہوا ، جان کر رہ جائیں گے حیران

وزن کم کرنے کیلئے انسانوں کی سرجری کروانے کی بہت ساری خبریں سنی ہوں گی ، لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ وزن کم کرنے کیلئے کتے بھی سرجری کی گئی ہے ۔ حیرانی کی کوئی بات نہیں یہ بالکل سچ ہے ۔ ملک میں پہلی بار وزن کم کرنے کیلئے ایک کتے کی لیپروسکوپک آستین گیسٹرومی سرجری کی گئی ہے ۔

  • Share this:
مہاراشٹر : پونے میں وزن کم کرنے کیلئے کتے کی سرجری کی گئی ، پھر جو ہوا ، جان کر رہ جائیں گے حیران
مہاراشٹر : پونے میں وزن کم کرنے کیلئے کتے کی سرجری کی گئی ، پھر جو ہوا ، جان کر رہ جائیں گے حیران

پونے : موٹاپا ملک میں ایک عام بیماری بنتا جارہا ہے ، زیادہ تر لوگ اس بیماری کے شکار ہیں ۔ موٹاپے کے ساتھ ساتھ بہت سے لوگ دوسری بیماریوں کے بھی شکار ہوجاتے ہیں ۔ تاہم اب لوگ موٹاپا سے بچنے کے لئے سرجری کا سہارا لے رہے ہیں ۔ آپ نے وزن کم کرنے کیلئے انسانوں کی سرجری کروانے کی بہت ساری خبریں سنی ہوں گی ، لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ وزن کم کرنے کیلئے کتے بھی سرجری کی گئی ہے ۔ حیرانی کی کوئی بات نہیں یہ بالکل سچ ہے ۔ ملک میں پہلی بار وزن کم کرنے کیلئے ایک کتے کی لیپروسکوپک آستین گیسٹرومی سرجری کی گئی ہے ۔


یہ واقعہ مہاراشٹر کے پونے شہر میں پیش آیا ہے ۔  سرجری کے بعد کتے کا ایک ہفتہ کے اندر پانچ کلو وزن کم ہو گیا ہے ۔ پونے کے کروے نگر کے رہائشی دارو والا اس کتے کی دیکھ بھال کر رہے ہیں ۔ پانچ سال قبل جب کپتا گھر آیا تو گھر میں خوشی کا ماحول تھا ۔ شروع میں وہ گھر کے کاموں میں مدد کے لئے گھر کے آس پاس دوڑتا تھا ۔ وہ گھر کے دیگر افراد کی ہدایت پر بھی عمل پیرا تھا ۔ لیکن پھر اس کو سانس لینے میں تکلیف ہونے لگی ۔ وہ ایک جگہ بیٹھ جاتا تھا ۔ اس کا احساس ہونے کے بعد ڈاکٹر کے ذریعہ اس کا علاج شروع کیا گیا ۔ ہر ماہ دواؤں پر 10 ہزار روپے خرچ ہو رہے تھے ، لیکن اس کی حالت میں بہتری نہیں آرہی تھی ۔


اس کے بعد اہل خانہ نے سوشل میڈیا سے معلومات حاصل کیں اور  پونے کے چھوٹے جانوروں کے کلینک کے ڈاکٹر نریندر پردیشی سے ملاقات کی ۔ اضافی وزن کم کرنے کیلئے ڈاکٹروں نے غذا میں تبدیلی کرکے لیپروسکوپک آستین گیسٹرومی سرجری کرانے کا مشورہ دیا ۔ اس کے بعد  لیپروسکوپک اور بیریٹرک سرجن ڈاکٹر ششانک نے شاہ سے بات چیت کے بعد سرجری کرانے کا فیصلہ کیا ۔ اس سرجری سے کتے کی زندگی بدل گئی ہے۔


سرجن ڈاکٹر ششانک شاہ کے مطابق انسانوں کے ساتھ ساتھ جانوروں میں بھی موٹاپا بڑھتا جارہا ہے ۔ ورزش کی کمی ، کھانے اور سونے کے نظام جانوروں میں وزن بڑھنے کا باعث بنتے ہیں ۔ ملک میں بہت سے موٹے پالتو جانور ہیں ، انہیں سرجری کی ضرورت ہے ۔ لیبراڈور ، گولڈن ریٹریور ، باکسر ، سینٹ برنارڈ ہندوستانی کتوں کی نسلیں ہیں ، جن کو زیادہ کاربوہائیڈریٹ کھانا کھلایا جاتا ہے۔ یہی حال اس کتے کے ساتھ بھی ہوا۔ انسانوں کی طرح یہ کتا بھی موٹاپا ، ہائی بلڈ پریشر ، دل کی بیماری اور دیگر مسائل کا شکار ہے ۔ کتے کی عمر 12 سے15 سال کی ہوتی ہے،  حالانکہ موٹاپا نے کتے کی عمر کو چھ سال کم کردیا ہے ۔

پونے کے چھوٹے جانوروں کے کلینک کے ڈاکٹر نریندر پردیشی (ایم وی ایس سی - سرجری ویٹ لیپروسکوپک سرجن) کے مطابق موٹاپا کتے کے جوڑ کو کمزور کرتا ہے اور جسمانی سرگرمی کو سست کردیتا ہے ۔ اس کتے کی جسمانی چربی کی پیمائش کے لئے کئی طبی ٹیسٹ کروائے گئے تھے۔ جسم کی چربی کے مطابق کتے کی خوراک میں تبدیلی کی گئی تھی ۔ 6 جون 2021 کو کتے کی سرجری ہوئی ۔ سرجری سے 12 گھنٹے پہلے کتے کو ہلکا کھانے کے سوا کچھ نہیں دیا گیا تھا ۔

ڈاکٹر کے مطابق عام طور پر  ہر کتے کا وزن 18-20 کلو ہونا چاہئے ، مگر اس کتے کا وزن 50 کلو تک تھا ۔ سرجری کے بعد  کتے کو سات دن تک چکن سوپ دیا گیا ۔ اس کے بعد  کتے کے وزن میں صرف پانچ دن میں 5 کلو کی کمی واقع ہوئی ہے ۔ اب کتے کا وزن 45 کلو ہے ۔

کتے کے مالک دارو والا کا کہنا ہے کہ سرجری کے بعد سے میرے کتے کی زندگی بہت تبدیل ہوچکی ہے ۔ اب وہ پہلے کی طرح گھر میں ہے ۔ زیادہ تر لوگ اس بات سے بے خبر ہیں کہ کتوں کے لئے بھی بیریٹرک سرجری دستیاب ہے ۔
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Jun 17, 2021 02:15 PM IST