ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

Maharashtra Vs Centre:مہاراشٹرحکومت نےکم عمرکےشہریوں کوویکسین دینےکی مانگ کی،مرکز نےکیاانکار

مہاراشٹرا میں منگل کے روزکورونا وائرس کے 55,469 تازہ کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔ جو گذشتہ دو دنوں میں دوسری بڑھتی ہوئی واردات ہے، جس کے بعد انفیکشن کی تعداد 31,13,354 ہو گئی ہے ، جبکہ 297 نئی اموات کے بعد کل تعداد56,330 ہوگئی ہے۔

  • Share this:
Maharashtra Vs Centre:مہاراشٹرحکومت نےکم عمرکےشہریوں کوویکسین دینےکی مانگ کی،مرکز نےکیاانکار
مہاراشٹر میں 1 کروڑ 6 لاکھ 19 ہزار 190 ویکسین کی خوراکیں دی جاچکی ہیں

مہاراشٹر کے وزیراعلی ادھو ٹھاکرے کی درخواست اور الہ آباد ہائی کورٹ کے مشورے کے بعد مرکزی حکومت عالمی وبا کورونا وائرس (کووڈ۔19) کے خلاف ویکسین کی فراہمی کے ضمن میں سنجیدگی سے غور کر رہی ہے۔ جس میں کم عمر والوں کو بھی ویکسین کا موضوع زیر بحث ہے۔ ذرائع کے مطابق ویکسین کی مہم کے لیے سپلائی چین، پیداوار اور تقسیم کا نظام تیار کیا جائے گا۔ اس کے علاوہ خوراکوں کے مابین پائے جانے والے فرق کو مناسب سمجھنے کے لئے بہتر طریقہ کار پر کام کیا جا رہا ہے۔ تاہم مرکز نے کم عمر کے لوگوں کو ویکسی دیئے جانے کے متعلق کی جارہی قیاس آرائیوں کو مسترد کردیاہے۔


انہوں نے مزید کہا کہ اگر اس پر عمل درآمد ہوتا ہے تو جلد ہی اس کا اعلان کیا جاسکتا ہے کیونکہ حکومت زیادہ سے زیادہ عمر کے لوگوں کے ساتھ ساتھ کم عمر کے لوگوں کو بھی ویکسین فراہم کرنے کے لیے کوشاں ہے۔دریں اثنا مہاراشٹرا میں منگل کے روزکورونا وائرس کے 55,469 تازہ کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔ جو گذشتہ دو دنوں میں دوسری بڑھتی ہوئی واردات ہے، جس کے بعد انفیکشن کی تعداد 31,13,354 ہو گئی ہے ، جبکہ 297 نئی اموات کے بعد کل تعداد56,330 ہوگئی ہے۔

ریاستی دارالحکومت ممبئی میں روزانہ کی تعداد میں اب تک کی تعداد میں 10,030 نئے کیس دیکھنے میں آئے ہیں، جبکہ 31 مریض اس انفیکشن میں دم توڑ گئے، جو اکتوبر کے آخر سے ایک دن میں سب سے زیادہ ہیں۔


اعداد و شمار کے مطابق 4 اپریل کو کورونا کے 11,163 کیسیس ریکارڈ ہونے کے بعد ممبئی میں روزانہ 10,030 نئے کیس ریکارڈ ہوئے ہیں، جن میں گذشتہ چوبیس گھنٹوں میں31 تازہ اموات ہوئیں۔ریاست میں صحت یابی کی شرح اب 82.98 فیصد اور اموات کی شرح 1.81 فیصد ہے۔ اتوار کے روز مہاراشٹرا میں روزانہ کے کیسوں میں سب سے زیادہ اضافہ دیکھنے میں آیا جب اس میں 57000 سے زیادہ انفیکشن شامل تھے۔محکمہ صحت کے مطابق 2,01,693 نئے ٹیسٹوں کے ساتھ مہاراشٹرا میں اب تک ٹیسٹ کیے گئے نمونوں کی تعداد 2,09,17,486 ہوگئی ہے۔

میونسپل کارپوریشن نے منگل کو اعلان کیا کہ کورونا کے کیسوں میں اضافے کے درمیان ممبئی کے تمام ساحل 30 اپریل تک زائرین کے لئے بند کردیئے گئے ہیں۔ میونسپل کمشنر اقبال سنگھ چاہل نے اس سلسلے میں یہ حکم جاری کیا کہ تمام اسسٹنٹ میونسپل کمشنرز کو ہدایت کی جائے کہ اس مہینے میں تمام ساحل بند رہیں۔سرکلر میں کہا گیا ہے کہ مذکورہ احکامات کے تسلسل اور تصدیق کے تحت وارڈوں کے تمام اسسٹنٹ کمشنرز کو جنگی بنیادوں پر کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو قابو کرنے اور اس کی ٹریسنگ کے لئے سختی سے عمل کرنے کی ضرورت ہے۔

بی ایم سی کے کمشنر نے ممبئی پولیس کے کمشنر سے بھی کہا ہے کہ وہ پولیس افسران کو ہدایت دیں کہ وہ اس آرڈر کو نافذ کرنے میں شہری وارڈوں کے اسسٹنٹ کمشنرز کی مدد کریں۔

مرکزی وزیر صحت ڈاکٹر ہرش وردھن ۔ فائل فوٹو ۔
مرکزی وزیر صحت ڈاکٹر ہرش وردھن ۔ فائل فوٹو ۔


وہیں مہاراشٹرا میں اینٹی کورونا ویکسین کی کمی کے الزامات پر مرکزی حکومت اور ریاستی حکومت آمنے سامنے آگئیں۔ مرکزی حکومت نے مہاراشٹر حکومت کے الزام کو بے بنیاد قرار دیا ہے۔ مرکز کے سینئر وزیر کے مطابق ، اب تک مہاراشٹر میں 1 کروڑ 6 لاکھ 19 ہزار 190 ویکسین کی خوراکیں دی جاچکی ہیں۔ اس کے علاوہ مرکزی حکومت کی طرف سے یہ بھی بتایا گیا ہے کہ فی الحال 7 لاکھ 43 ہزار 280 خوراکیں پائپ لائن میں ہیں ، جو فوری طور پر فراہم کی جائیں گی۔ ریکارڈ کے مطابق ، مہاراشٹر میں اب تک 90 لاکھ خوراکیں استعمال کی گئیں ہیں ، جبکہ اب بھی ان کے پاس 16 لاکھ خوراکیں باقی ہیں۔مرکزی صحت ڈاکٹر ہرش وردھن نے ویکسی نیشن کے لیے اہل شہریوں کو کی عمر کم کرنے کے مطالبہ کو مسترد کردیاہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Apr 07, 2021 06:59 PM IST