உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    RIL کے چیئرمین مکیش امبانی کو جان سے مارنے کی دھمکی ملنے کے بعد سیکورٹی میں اضافہ

    مکیش امبانی کو جان سے مارنے کی دھمکی سے سیکورٹی انتظامات میں اضافہ

    مکیش امبانی کو جان سے مارنے کی دھمکی سے سیکورٹی انتظامات میں اضافہ

    ریلائنس فاونڈیشن اسپتال کو ایک نامعلوم نمبر سے فون کال آیا ہے۔ فون کرنے والا شخص خود کو نمبر ون دہشت گرد بتا رہا تھا۔ وہ فون کال پر ریلائنس انڈسٹری کے چیئرمین اور ایم ڈی مکیش امبانی کو دیکھ لینے کی دھمکی دے رہا تھا۔ ساتھ ہی وہ فون کال پر این آئی اے، اے ٹی ایس، ممبئی پولیس کو بھی برا بھلا کہہ رہا تھا۔

    • Share this:
      ممبئی: ریلائنس فاونڈیشن اسپتال کو ایک نامعلوم نمبر سے فون کال آیا ہے۔ فون کرنے والا شخص خود کو نمبر ون دہشت گرد بتا رہا تھا۔ وہ فون کال پر ریلائنس انڈسٹری کے چیئرمین اور ایم ڈی مکیش امبانی کو دیکھ لینے کی دھمکی دے رہا تھا۔ ساتھ ہی وہ فون کال پر این آئی اے، اے ٹی ایس، ممبئی پولیس کو بھی برا بھلا  کہہ رہا تھا۔

      ذرائع سے ملی جانکاری کے مطابق، فون کرنے والا شخص مکیش امبانی اور ان کی فیملی کو دھمکی دے رہا تھا۔ یہ فون صبح تقریباً 10:30بجے کے قریب آیا۔ اسپتال انتظامیہ نے اس بارے میں ڈی بی مارگ پولیس اسٹیشن میں ایک باضابطہ رپورٹ درج کروائی ہے۔

      ہمارے معاون نیوز چینل سی این این نیوز 18 کی رپورٹ کے مطابق، اسپتال میں کل آٹھ فون کال کئے گئے۔ ڈی بی مارگ اسٹیشن کی پولیس ان کالس کو ویریفائی کرنے میں مصروف ہوگئی ہے۔ ابتدائی جانچ سے پتہ چلا ہے کہ کال کرنے والا شخص ذہنی مریض ہے۔ اس درمیان ’اینٹیلیا‘ کے باہر پولیس سیکورٹی مزید پختہ کردی گئی ہے۔ سیکورٹی اہلکاروں کی تعداد میں بھی اضافہ کردیا گیا ہے۔

      ریلائنس فاؤنڈیشن اسپتال کے اہلکاروں نے ڈی بی مارگ پولیس اسٹیشن سے شکایت کی ہے کہ آج کل آٹھ دھمکی آمیز کالیں کی گئی ہیں۔ ممبئی پولیس کے ایک سینئر افسر نے مڈ ڈے کو بتایا کہ ہمیں ہسپتال سے شکایت ملی ہے اور ہم اس کی تصدیق کر رہے ہیں۔ ایسا لگتا ہے کہ کال ہسپتال کے ڈسپلے نمبر پرکی گئی ہے۔ ریلائنس فاؤنڈیشن اسپتال کے اہلکاروں نے ڈی بی مارگ پولیس اسٹیشن سے شکایت کی ہے کہ آج کل آٹھ دھمکی آمیز کالیں کی گئی ہیں۔ ممبئی پولیس کے ایک سینئر افسر نے مڈ ڈے کو بتایا کہ ہمیں ہسپتال سے شکایت ملی ہے اور ہم اس کی تصدیق کر رہے ہیں۔ ایسا لگتا ہے کہ کال ہسپتال کے ڈسپلے نمبر پر کی گئی ہے۔
       جان سے مارنے کی دھمکیاں
      ریلائنس فاؤنڈیشن ہسپتال کے ڈاکٹر ترنگ گیان چندانی نے بتایا کہ کل 8 کالیں کی گئی ہیں جن میں شری مکیش امبانی کو جان سے مارنے کی دھمکیاں دی گئی ہیں۔ ہم نے اس معاملے کو دیکھنے کے لیے ممبئی پولیس سے شکایت کی ہے۔
      76 ویں یوم آزادی کے موقع پر صنعتکار مکیش امبانی کے خلاف دھمکی موصول ہوئی ہے۔ دھمکی میں کہا گیا کہ ممبئی پولیس افسران کو گرفتار کیا جائے ورنہ نتائج کا سامنا کرنا پڑے گا۔ امبانی کو دی گئی سیدھی دھمکی میں خاندان کے کسی دوسرے فرد کا ذکر نہیں ہے۔ اس سال صنعتکار کو یہ دوسرا خطرہ ہے۔ ممبئی پولیس کے مطابق صنعت کار مکیش امبانی کی شکایت کے بعد مقدمہ درج کیا جائے گا۔ ایچ این ریلائنس فاؤنڈیشن ہسپتال کے لینڈ لائن نمبر پر کل 4 کال موصول ہوئیں۔ مکیش امبانی کو براہ راست دھمکی کہ انہیں گرفتار کر لیا جائے۔

      یہ بھی پڑھیں:



      یہ بھی پڑھیں:


      ’ذہنی طور پر معذور مریض‘
      پولیس کا کہنا ہے کہ پہلی نظر کے مطابق یہ شخص ذہنی طور پر معذور مریض ہو سکتا ہے۔ پولیس کال ریکارڈ کی چھان بین کرے گی اور ہسپتال کے عملے کے بیانات بھی ریکارڈ کرے گی۔ تاہم مکیش امبانی کو اپنی اہلیہ نیتا امبانی اور پوتے پرتھوی امبانی کے ساتھ یوم آزادی کا جشن مناتے ہوئے دیکھا گیا، جس کی ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے۔ مکیش امبانی کو دی جانے والی دھمکی کی خبر ایک سال کے اندر ان کو دی گئی ایک اور دھمکی کے بعد آئی ہے۔




      ممبئی پولیس معاملے کی کرے گی جانچ
      معاملے کی سنجیدگی کو دیکھتے ہوئے ممبئی پولیس معاملے کی جانچ کرے گی۔ اس سے قبل امبانی خاندان کو خطرہ کے بعد ان کی ممبئی رہائش گاہ کے باہر سیکورٹی بڑھا دی گئی تھی۔ اینٹیلیا اس سال 25 فروری کو اسی طرح کے خوف کی وجہ سے سرخیوں میں آیا جب ایک لاوارث اسکارپیو ممبئی میں اینٹیلیا کے قریب کھڑی پائی گئی۔ پولیس نے بعد میں گاڑی کے اندر سے جیلٹن کی چھڑیاں اور ایک دھمکی آمیز نوٹ برآمد کیا، اس کے ساتھ امبانی خاندان کی ایک گاڑی کی نمبر پلیٹ بھی ملی۔

      Published by:Nisar Ahmad
      First published: