اپنا ضلع منتخب کریں۔

    ممبئی پر پھر منڈرایا Terrorist Attack کا سایہ، ڈرون اور چھوٹے طیاروں سے ہوسکتا ہے دہشت گردانہ حملہ: الرٹ جاری

    Mumbai Terror Attack: ممبئی میں دہشت گردانہ حملے کے حوالے سے الرٹ جاری کیا گیا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ یہ دہشت گرد ڈرون اور چھوٹے طیاروں کے ذریعے ممبئی میں دہشت گردانہ حملے کر سکتے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai, India
    • Share this:
      مہاراشٹر کی راجدھانی ممبئی میں ایک بار پھر دہشت گردانہ حملے کے سائے منڈلانے لگے ہیں۔ ممبئی میں دہشت گردانہ حملے کے حوالے سے الرٹ جاری کیا گیا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ یہ دہشت گرد ڈرون اور چھوٹے طیاروں کے ذریعے ممبئی میں دہشت گردانہ حملے کر سکتے ہیں۔ اس ان پٹ کے بعد سکیورٹی ادارے پوری طرح الرٹ ہو گئے ہیں اور کئی سرگرمیوں پر پابندی لگا دی گئی ہے۔

      ذرائع کی مانیں تو ممبئی میں ریموٹ کنٹرول طیارے سے حملے کا بھی الرٹ ہے۔ صرف یہی نہیں، ممبئی میں صرف نمایاں مقامات کو دہشت گرد نشانہ نہیں بناتے بلکہ کہا جا رہا ہے کہ دہشت گرد وی وی آئی پیز کو بھی نشانہ بنا سکتے ہیں۔ اس وقت ممبئی میں ڈرون اڑانے پر پابندی لگا دی گئی ہے۔ ممبئی پولیس کی طرف سے جاری حکم میں واضح طور پر کہا گیا ہے کہ اگر کوئی ان قوانین کی خلاف ورزی کرتا ہے تو اسے آئی پی سی کی دفعہ 188 کے تحت سزا دی جائے گی۔

      اداکارہ جیکلین فرنانڈیز کی ضمانت پر فیصلہ محفوظ، کس دلیل پرکورٹ نے کہہ ڈالی یہ بڑی بات

       پاکستان پہنچی ہندوستانی فیملی، راستے میں مانگ رہی تھی لفٹ، تبھی ایک کار رکی اور۔۔۔

      گریٹر ممبئی پولیس کمشنر کی طرف سے جاری کردہ حکم نامے میں کہا گیا ہے کہ دہشت گرد اور ملک دشمن عناصر ڈرون، ریموٹ کنٹرول مائیکرو لائٹ ایئر کرافٹ، پیرا گلائیڈرز کا استعمال کر کے حملہ کر سکتے ہیں اور وی وی آئی پیز کو بھی نشانہ بنا سکتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ پرائیویٹ ہیلی کاپٹر سے لے کر ہاٹ ایئر بیلون سمیت ان تمام چیزوں کے استعمال پر اگلے 30 دنوں کے لیے پابندی لگا دی گئی ہے۔ اس دوران صرف ممبئی پولیس ہی فضائی نگرانی کر سکتی ہے۔ یہ حکم 13 نومبر سے 12 دسمبر تک لاگو رہے گا۔

      آپ کو بتا دیں کہ اس سے قبل 4 نومبر کو ممبئی پولیس کے کنٹرول روم میں حاجی علی درگاہ پر دہشت گرد حملے کا خطرہ تھا۔ دھمکی ملنے کے بعد ممبئی کے تاردیو پولیس اسٹیشن کی ایک ٹیم موقع پر پہنچ گئی۔ پولیس اور بم ڈسپوزل اسکواڈ کی وین کے ذریعے پورے علاقے کی تلاشی لی گئی لیکن کچھ بھی نہ ملا۔ فون کرنے والا نامعلوم تھا اور پولیس نے بعد میں دعویٰ کیا کہ دھمکی دینے والا ذہنی مریض تھا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: