உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    باپ نے اپنی دونوں بیٹیوں کی جان بچانے کیلئے کی مدد کی اپیل، 16-16 کروڑ کے دو انجیکشن کی ہے ضرورت

    16-16 کروڑ کے دو انجکشن اس کا مطلب ہے کہ ایک ساتھ ، زینب اور جنیرہ کو مجموعی طور پر 32 کروڑ سے زیادہ رقم کی ضرورت ہے۔

    16-16 کروڑ کے دو انجکشن اس کا مطلب ہے کہ ایک ساتھ ، زینب اور جنیرہ کو مجموعی طور پر 32 کروڑ سے زیادہ رقم کی ضرورت ہے۔

    16-16 کروڑ کے دو انجکشن اس کا مطلب ہے کہ ایک ساتھ ، زینب اور جنیرہ کو مجموعی طور پر 32 کروڑ سے زیادہ رقم کی ضرورت ہے۔

    • Share this:
    ممبئی سے متصل میرا روڈ میں رہنے والے اشفاق چودھری نے ملک کے لوگوں سے اپیل کی ہے کہ وہ میری دو معصوم بیٹیوں کی جان بچانے کے لئے مدد کریں۔ دراصل اشفاق چودھری کی دونوں بیٹیاں۔ ریڑھ کی ہڈی کے پٹھوں کے گٹھیا بیماری میں مبتلا ہیں ۔جس کے لئے چودھری خاندان کی ان دو لڑکیوں کو ZOLGENSMA (نام ZOLGENSMA) کے انجکشن کی ضرورت ہے اور اس ایک انجکشن کی قیمت 16 کروڑ روپے کے قریب ہے یعنی دونوں لڑکیوں کے لئے 32 کروڑ سے زیادہ رقم کی ضرورت ہے۔ اشفاق چودھری کی دو بیٹیاں ہیں ،زینب کی عمر 21 جبکہ جنیرہ کی عمر12 ماہ ہے۔ والد اشفاق چودھری کے مطابق ان کی دونوں بیٹیوں کی عمر بہت چھوٹی ہے کیوں کہیہ دونوں لڑکیاں دنیا کی مہنگی ترین بیماری اسپائنل مسکولر آرتھرائٹس سے لڑ رہی ہیں۔

    16-16 کروڑ کے دو انجکشن اس کا مطلب ہے کہ ایک ساتھ ، زینب اور جنیرہ کو مجموعی طور پر 32 کروڑ سے زیادہ رقم کی ضرورت ہے۔ لڑکیوں کے باپ نے سیاسی جماعتوں کے تمام لیڈروں اور سماج میں حیثیت رکھنے والے لوگوں سے مدد کی اپیل کی ہے۔ چودھری خاندان نے ہندوجا اسپتال کے ماہر ڈاکٹروں سے بھی اس بارے میں بات کی ہے جہاں اسپتال کے ڈاکٹروں نے بچی کے لئے متعلقہ انجکشن جلد از جلد فراہم کرنے کے لئے کہا ہے۔ اگر لڑکیوں کو وقت پر یہ انجکشن نہیں ملا تو ان کی جان کو خطرہ ہو سکتا ہے۔ دونوں بہنوں کے والد محمد اشفاق اتنی بڑی رقم ادا کرنے سےقاصر ہیں لیکن ان کا ماننا ہے کہ اگر ملک کے لوگ چاہیں تو ان کی بچی کی جان بچائی جا سکتی ہے اور جس کو بھی مدد کرنی ہے وہ چودھری خاندان کے اس مشکل وقت میں سو روپے کی مدد کر کے ان کےساتھ کھڑے ہو سکتے ہیں۔ل

    ڑکیوں کے والد اشفاق چودھری پیشے کے لحاظ سے ایک انٹر ڈیزائنرہیں لیکن وہ اپنی بیٹیوں کے علاج کے لئے 32 کروڑ سے زیادہ خرچ کرنے کے لئے اتنی بڑی رقم نہیں اکٹھا کر سکتے ۔ لڑکیوں کی جان بچانے کے لئے اشفاق اب تک کئی سیاستدانوں اور مشہور شخصیات سے مل چکے ہیں۔ یہاں تک کہ ریاست کے وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے سے بھی مدد کی درخواست کی ہے۔شیو سینا ایم ایل اے پرتاپ سرنایک سماج وادی پارٹی کے ابو عاصم اعظمی ، بھیونڈی کے ایم ایل اے رئیس شیخ ، ممبئی چارکوپ کے صدر اظہر صدیقی کے ساتھ ساتھ عمران ہاشمی ، سارہ علی خان جیسی مشہور شخصیات سے سمیت ملک کے لوگوں سے مدد کی درخواست کی ہے۔

    تاہم یہ نہ صرف مشکل بلکہ ناممکن ہے کہ ایک عام آدمی اتنی بڑی رقم اکٹھا کر سکتا ہے ، ایسی صورت حال میں حکومت کو اس طرح کے معاملات کے حوالے سے نئی پالیسی بنانے کی اشد ضرورت ہے کیونکہ اس سے پہلے اس طرح کے بہت سے معاملات سامنے آچکے ہیں.
    Published by:Sana Naeem
    First published: