உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    این سی بی نے کال سینٹر کے ذریعے منشیات کی اسمگلنگ کرنے وال انٹرنیشنل ریکٹ کا کیا پردہ فاش

    این سی بی NCB  کے مطابق یہ کال سینٹر نائیجیریا سے چل رہا تھا اور اس کا استعمال ممبئی اور آس پاس کے علاقوں میں منشیات اسمگلنگ کرنے کے لئے کیا جارہا تھا۔

    این سی بی NCB کے مطابق یہ کال سینٹر نائیجیریا سے چل رہا تھا اور اس کا استعمال ممبئی اور آس پاس کے علاقوں میں منشیات اسمگلنگ کرنے کے لئے کیا جارہا تھا۔

    این سی بی NCB کے مطابق یہ کال سینٹر نائیجیریا سے چل رہا تھا اور اس کا استعمال ممبئی اور آس پاس کے علاقوں میں منشیات اسمگلنگ کرنے کے لئے کیا جارہا تھا۔

    • Share this:
    ممبئی این سی بی نے منشیات کی اسمگلنگ کے لئے کال سینٹر ماڈیول استعمال کرنے والے ایک بین الاقوامی منشیات سنڈیکٹ کا پردہ فاش کیا۔ اس معاملے میں ایک نائیجیرین کو گرفتار کیا ہے۔ این سی بی کے مطابق یہ کال سینٹر نائیجیریا سے چل رہا تھا اور اس کا استعمال ممبئی اور آس پاس کے علاقوں میں منشیات اسمگلنگ کرنے کے لئے کیا جارہا تھا۔ درحقیقت ، نارکوٹکس کنٹرول بیورو کو اپنے خفیہ ذرائع سے یہ اطلاع ملی کہ ایک ڈرائیور پیڈیلر ایمیکا اگبوما عرف مائیکل نامی ایک نائیجیریا کا شخص نالاسوپارہ اور اس کے آس پاس کے علاقوں ، ممبئی ، نالاسوپارہ سے ملحق بڑی مقدار میں کوکین منشیات سپلائی کرتا ہے۔

    اس بات کا انکشاف اس وقت ہوا جب این سی بی نے ان علاقوں میں جال بچھایا اور کوکین منشیات کے ساتھ منشیات فروش ایمیکا اگبوما کو گرفتار کرلیا۔ یہ کال سینٹر ماڈیول ڈرگ سنڈیکیٹ ممبئی اور اس سے ملحقہ علاقوں میں منشیات کی اسمگلنگ کے لئے استعمال کیا جارہا تھا۔ معلومات کے مطابق گرفتار ملزم نائیجیریا میں بیٹھے اپنے آقاؤں کی ہدایت پر منشیات سپلائی کرتا تھا لیکن اس کے کچھ دوست ہندوستان میں بھی اس کی مدد کرتے تھے۔ جس کی تلاش کی جارہی ہے۔این سی بی کے مطابق اگر کوئی منشیات چاہتا ہے تو اس کال سینٹر میں کال کرکے ان کا آرڈر بک کرنا پڑتا تھا۔

    آرڈر بک ہونے کے بعد ممبئی میں موجود ایمیکا اگبوما جیسے کال سینٹر میں بیٹھے لوگ اپنے ممبروں کو گاہک تک پہنچنے کی ہدایت دیتے تھے.مشیات دینے سے پہلے وہ اس کی تصدیق کرتے تھے کہ کوئی پولیس یا نارکوٹکس آفیسر تونہیں ہے۔ اطمینان ہونے کے بعد ہی سپلائی کرتا تھا۔اس منشیات کے سنڈیکیٹ کو کچلنے کے بعد این سی بی باقی ممبروں کا سراغ لگانے کی کوشش کر رہا ہے تاکہ بیرون ملک سے منشیات کی اسمگلنگ کا سلسلہ توڑا جاسکے۔ اس وقت اس پورے معاملے کی تفتیش جاری ہے.
    Published by:Sana Naeem
    First published: