ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

ملک بھر میں کروڑوں کی رقم ملنے کا سلسلہ جاری، اب پنے میں بینک کے لاکر سے 10 کروڑ برآمد

پنے میں انکم ٹیکس حکام نے ایک بڑی کامیابی حاصل کرتے ہوئے بینک آف مہاراشٹر کے لاکر سے 10 کروڑ روپے کیش برآمد کئے۔

  • News18.com
  • Last Updated: Dec 15, 2016 11:29 AM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
ملک بھر میں کروڑوں کی رقم ملنے کا سلسلہ جاری، اب پنے میں بینک کے لاکر سے  10 کروڑ برآمد
پنے میں انکم ٹیکس حکام نے ایک بڑی کامیابی حاصل کرتے ہوئے بینک آف مہاراشٹر کے لاکر سے 10 کروڑ روپے کیش برآمد کئے۔

پنے۔ نوٹ بندی کے بعد سے ملک بھر میں کروڑوں کی رقم ملنے کا سلسلہ جاری ہے۔ انکم ٹیکس افسران اور انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ مسلسل چھاپہ ماری کر کروڑوں کی غیر قانونی رقم برآمد کر رہے ہیں۔ ایسا ہی معاملہ پنے میں سامنے آیا ہے۔ یہاں بیتی رات انکم ٹیکس حکام نے ایک بڑی کامیابی حاصل کرتے ہوئے بینک آف مہاراشٹر کے لاکر سے 10 کروڑ روپے کیش برآمد کئے۔ اب پولیس اور انکم ٹیکس محکمہ کی ٹیم پورے معاملے کی جانچ میں لگی ہوئی ہے۔


بڑی بات یہ ہے کہ یہ پوری رقم جائز کرنسی میں ہے۔ یعنی اس 10 کروڑ روپے میں سے کوئی بھی پرانا 500 کا یا 1000 کا نوٹ نہیں ہے۔ برآمد ہوئی پوری رقم دو ہزار کے نئے نوٹ اور سو سو کے نوٹوں میں ہے۔ نوٹ گننے کی مشینوں نے رات بھر کیش گننے کا کام کیا۔ بتایا جا رہا ہے کہ جب ایک  شخص بار بار لاکر کا استعمال کرنے جا رہا تھا، تبھی حکام کو اس پر شک ہوا۔


انکم ٹیکس ڈپارٹمنٹ کے حکام نے جب بینک کی تحقیقات کی تو ان کے بھی ہوش اڑ گئے۔ یہ رقم ریكور کی گئی نئی کرنسی میں اب تک کی سب سے بڑی ریکوری ہے۔ بینک آف مہاراشٹر کے اس بینک میں کل 15 لاکرز ہیں جو سب ایک ہی کمپنی کے ہیں۔ کمپنی کا نام ورلڈ وائڈ آئل مینوفیكچر ہے اور جس بینک سے رقم برآمد ہوئی ہے یہ اکاؤنٹ بھی اسی کمپنی کا ہے جو اسی سال اگست میں کھولا گیا تھا۔ 8 نومبر کو نوٹ بندی کے بعد سے اس بینک اکاؤنٹ میں بہت زیادہ ٹرانزیکشن ہوئے جس کے بعد انکم ٹیکس کی نظر اس اکاؤنٹ پر پڑی۔

First published: Dec 15, 2016 11:28 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading