اپنا ضلع منتخب کریں۔

    جنتی دروازہ خواجہ کے دربار میں کھل گیا، شدید سردی کے باوجود درگاہ پر پہنچے عقیدت مند

    جنتی دروازہ آج صبح کھول دیا گیا۔ شدید سردی کے باوجود زائرین درگاہ پر پہنچ گئے، رات بھر انتظار کرنے کے بعد وہ اس دروازے سے داخل ہوئے۔

    جنتی دروازہ آج صبح کھول دیا گیا۔ شدید سردی کے باوجود زائرین درگاہ پر پہنچ گئے، رات بھر انتظار کرنے کے بعد وہ اس دروازے سے داخل ہوئے۔

    یہ جنتی دروازہ سال میں چار بار کھولا جاتا ہے۔ یہ دروازہ خواجہ غریب نواز کے عرس کے موقع پر 6 دن، خواجہ غریب نواز کے پیرو مرشد کے عرس کے موقع پر ایک دن، عید الفطر اور عیدالاضحیٰ کے موقع پر ایک دن کے لیے کھولا جاتا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Ajmer, India
    • Share this:
    حضرت خواجہ معین الدین حسن چشتی کا 811 واں عرس غیر سرکاری طور پر شروع ہو گیا ہے۔ آج صبح درگاہ خواجہ غریب نواز میں جنتی دروازہ کھول دیا گیا۔ زائرین رات سے دروازہ کھلنے کا انتظار کر رہے ہیں۔ آج خواجہ غریب نواز کے عرس کا چاند نظر نہ آیا تو یہ جنتی دروازہ بند کر دیا جائے گا اور کل صبح دوبارہ یہ دروازہ کھول دیا جائے گا۔

    یہ جنتی دروازہ سال میں چار بار کھولا جاتا ہے۔ یہ دروازہ خواجہ غریب نواز کے عرس کے موقع پر 6 دن، خواجہ غریب نواز کے پیرو مرشد کے عرس کے موقع پر ایک دن، عید الفطر اور عیدالاضحیٰ کے موقع پر ایک دن کے لیے کھولا جاتا ہے۔ کیونکہ عرس میں زائرین کا بہت زیادہ ہجوم ہوتا ہے، اسی لیے ضلعی انتظامیہ اور پولیس کی جانب سے مناسب انتظامات کیے جاتے ہیں۔ جنت دروازے سے گزرنے کے لیے زائرین کے درمیان مقابلہ ہوتا ہے تاکہ بھگدڑ نہ ہو، اس لیے حفاظت کی خاطر عوام کو مضبوط موٹی رسیاں باندھ کر روکا جاتا ہے۔

     

    اجمیر درگاہ میں صندل کی رسم ادا کی گئی، صندل حاصل کرنے کیلئے زائرین کا لگا تانتا

    بیرون ممالک میں تہلکہ مچانے والا گروپ پہنچا اجمیر،  ملک میں امن کے لیے کی دعا

    درگاہ خدامین کے مطابق حضور غریب نواز اس جگہ ایک جھونپڑی لگاتے تھے جہاں ان کا آستانہ ہے اور غریب نواز سے ملنے آنے والے ایک دروازے سے داخل ہوتے تھے اور دوسرے دروازے سے جاتے تھے۔ لیکن غریب نواز خود مغربی دروازے سے گزرتے تھے اور آتے جاتے اس دروازے پر رک کر دعا کرتے تھے کہ یا اللہ میرے بعد جو بھی اس دروازے سے گزرے اس کی مغفرت فرما اور جنت میں جگہ عطا فرما۔ اسی وجہ سے اس دروازے کا نام جنتی دروازہ ہے۔ جنتی دروازہ کھلنے کے بعد درگاہ کے خادمین نے اس پرمسرت موقع پر ملک میں امن، خوشحالی اور ترقی کے لیے دعائیں کی ہیں۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: