உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہندوستان دہشت گردی سے لڑنے میں پاکستان کی مدد کیلئے تیار : راج ناتھ سنگھ

    راجناتھ سنگھ: فائل فوٹو

    راجناتھ سنگھ: فائل فوٹو

    افغانستان اور پاکستان میں طالبان سے نمٹنے کے امریکہ کی طرف سے تعاون لیا گیا اور پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان کے بیانات سے یہ لگتا ہے کہ وہ بھی دہشت گردی سے پریشان ہیں ۔اگر یہ درست ہے اور دہشت گردی سے اکیلے لڑنے میں پاک اپنے آپ کو غیر فعال مانتا ہے تو ہندوستان اس کا تعاون کرنے کے لئے تیار ہے ۔

    • UNI
    • Last Updated :
    • Share this:
      مرکزی وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ نے دہشت گردی سے نمٹنے کے لئے پاکستان کوہندوستان کے تعاون کی پیشکش کی ہے۔ مسٹر سنگھ نے آج یہاں صحافیوں سے بات چیت میں کہا کہ افغانستان اور پاکستان میں طالبان سے نمٹنے کے امریکہ کی طرف سے تعاون لیا گیا اور پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان کے بیانات سے یہ لگتا ہے کہ وہ بھی دہشت گردی سے پریشان ہیں ۔اگر یہ درست ہے اور دہشت گردی سے اکیلے لڑنے میں پاک اپنے آپ کو غیر فعال مانتا ہے تو ہندوستان اس کا تعاون کرنے کے لئے تیار ہے۔
      مسٹر سنگھ نے كالے دھن کے بارے میں ایک سوال کے جواب میں کہا کہ ایک لاکھ کروڑ روپیہ کالا دھن حکومت کو ملا ہے۔ انہوں نے الزام لگایا کہ کانگریس کے دور میں بینکوں کے قومیانے سے غریبوں کو کوئی فائدہ نہیں ملا ، جبکہ بی جے پی حکومت نے بینکوں آسان بناکر عام لوگوں کو فائدہ پہنچایا ہے۔
      منموہن سرکار کے دور میں کئے گئے تین سرجیکل اسٹرائیك کی تشہیر نہیں کرنے کے کانگریس کے دعویٰ کے بارے میں مسٹر سنگھ نے کہا کہ فوجیوں کی بہادری کی تعریف کرنے سے کانگریس کیوں بچی یہ سمجھ میں نہیں آتا۔
      اسمبلی انتخابات میں کانگریس پر ہر ہتھکنڈے اپنانے کا الزام لگاتے ہوئے کہا کہ ترقی کے معاملے کی بجائے کانگریس گوتر، ذات مذہب کی بات کر رہی ہے هندتو کے معاملہ پر بھی کانگریس اب گریز نہیں کرنا چاہتی لیکن اسی پارٹی کی حکومت کے وقت سال 2007 میں رام سیتو معاملہ میں دیئے گئے حلف نامہ میں رام کو تصوراتی کہا گیا تھا۔
      First published: