ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

کالے دھن پر شیوسینا کا مودی پر پھر سخت حملہ، پوچھا، دو سال میں کتنے ہم وطنوں کے بینک کھاتوں میں 15 لاکھ روپے جمع ہوئے؟

ممبئی۔ شیوسینا کے ترجمان اخبار سامنا کے اداریے میں ایک بار پھر وزیر اعظم مودی کو سوالات کے كٹهرے میں کھڑا کیا گیا ہے۔

  • IBN Khabar
  • Last Updated: Jun 28, 2016 10:06 AM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
کالے دھن پر شیوسینا کا مودی پر پھر سخت حملہ، پوچھا،  دو سال میں کتنے ہم وطنوں کے بینک کھاتوں میں 15 لاکھ روپے جمع ہوئے؟
ممبئی۔ شیوسینا کے ترجمان اخبار سامنا کے اداریے میں ایک بار پھر وزیر اعظم مودی کو سوالات کے كٹهرے میں کھڑا کیا گیا ہے۔

ممبئی۔ شیوسینا کے ترجمان اخبار سامنا کے اداریے میں ایک بار پھر وزیر اعظم مودی کو سوالات کے كٹهرے میں کھڑا کیا گیا ہے۔ 'من کی بات' میں کہے کالے دھن کے معاملے کو لے کر مودی حکومت اور ممبئی کے بی جے پی کارکنوں پر جم کر طنز کسا گیا ہے۔ شیوسینا پارٹی سربراہ ادھو ٹھاکرے سامنا کے ذریعے مودی سے پوچھ رہے ہیں کہ ملک کی تعمیر کے کام کے لئے انتخابات سے پہلے کالے دھن کی واپسی کے اہم اعلان کا کیا ہوا؟ حال ہی میں 'من کی بات' میں وزیر اعظم نے 'ستمبر تک کالے دھن کو اعلان کرو، ورنہ نتائج بھگتو' جیسے الفاظ سے خبردار کیا ہے۔


انہوں نے پوچھا کہ دو سال میں آخر کتنے ہم وطنوں کے بینک اکاؤنٹ میں 15 لاکھ روپے جمع ہوئے؟ ایسا طنز مخالف کس رہے ہیں۔ ان کو 'سخت' جواب دینے کے لئے ممبئی کے بی جے پی کارکنوں کو بھی ریڈیو پر بھیجنا چاہئے۔ طنز کسنے والوں کی زبان کاٹی جا سکتی ہے یا انہیں جلا کر مارا جا سکتا ہے یہ بھی انہیں طے کرنا پڑے گا۔ (ممبئی بی جے پی صدر آشیش شیلار نے 'سامنا' جلانے نے کی دھمکی دی تھی۔ اسی کے جواب میں یہ کہا گیا ہے)۔


سامنا میں لکھا گیا ہے کہ کالا دھن صنعت کاروں، فلم والوں اور دہشت گرد تنظیموں کے ساتھ سیاست میں بھی زیادہ كھنكتا ہے اور وہیں پر کارروائی کی ضرورت ہے۔ راجیہ سبھا، قانون ساز کونسل انتخابات میں صنعت کاروں کی ہی لاٹری کیوں لگتی ہے؟ ہریانہ میں کانگریسی ممبران اسمبلی کے 14 ووٹ ایک وقت میں رد ہو سکتے ہیں۔ تمل ناڈو میں دونوں طرف سے پیسوں کی تقسیم ہوئی۔ کالا دھن تلاش کرنے کے لئے سوئٹزرلینڈ یا ماریشس جانے کی ضرورت نہیں۔ کالا دھن ہمارے گھر میں ہے، اسے کھود کر نکالیں تو بھی مودی کا مشن کامیاب ہو جائے گا۔

First published: Jun 28, 2016 10:06 AM IST