ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

اب سیشن کورٹ میں اب 2 شفٹوں میں ہوگا کام، ممبئی میں کورونا کے بڑھتے ہوئے کیس کے پیش نظر  لیا گیافیصلہ

کورونا بڑھتے معاملات کو روکنے کے لئے ریاستی حکومت کی جانب سے کئی اہم فیصلے لئے جارہے ہیں ۔ ایسے میں ممبئی سیشن کورٹ کے پرنسپل جسٹس سرینواس اگروال نے ایک حکم جاری کیا ہے۔

  • Share this:
اب سیشن کورٹ میں اب 2 شفٹوں میں ہوگا  کام، ممبئی میں کورونا کے بڑھتے ہوئے کیس کے پیش نظر  لیا گیافیصلہ
کورونا بڑھتے معاملات کو روکنے کے لئے ریاستی حکومت کی جانب سے کئی اہم فیصلے لئے جارہے ہیں ۔ ایسے میں ممبئی سیشن کورٹ کے پرنسپل جسٹس سرینواس اگروال نے ایک حکم جاری کیا ہے۔

ممبئی میں کورونا کے بڑھتے ہوئے کیسز کے پیش نظر سیشن کورٹ نے ایک اہم فیصلہ لیا ہے ، اب عدالت 2 شفٹوں میں کام ہوگا۔ 26 مارچ کو ممبئی میں کورونا کے جو اعداد و شمار سامنے آئے ہیں وہ چونکا دینے والے ہیں۔ ممبئی میں ایک دن میں 5515 کیس سامنے آئے ہیں ، جس میں 10 افراد کی موت ہوئی ہے۔ کورونا بڑھتے معاملات کو روکنے کے لئے ریاستی حکومت کی جانب سے کئی اہم فیصلے لئے جارہے ہیں ۔ ایسے میں ممبئی سیشن کورٹ کے پرنسپل جسٹس سرینواس اگروال نے ایک حکم جاری کیا ہے۔ جس کے مطابق عدالت کا کام 2 شفٹوں میں ہوگا۔ پہلی شفٹ صبح 10.30 بجے سے دوپہر ایک بجے تک اور دوسری شفٹ سہ پہر 1.30 بجے سے شام 4 بجے تک کے ساتھ ہی صبح 10 بجے سے شام 4.30 بجے تک دفتری کام کاج ہوگا۔


اگر کوئی وکیل شکایت کنندہ ، گواہ یا ملزم کسی بھی سماعت پر موجود نہیں ہے تو ان کے خلاف حکم جاری نہیں کیا جانا جائے۔ کیس کی سماعت کے وقت وکیل ، ملزم ، گواہ ، عدالت کے کمرے میں آسکتے ہیں۔ کیس ختم ہونے کے ساتھ ہی مقدمے سے وابستہ افراد فوری طور پر عدالت کے کمرے سے باہر چلے جائیں۔ اگلاحکم آنے تک یہ ضابطہ عدالت میں نافذ رہے گا. واضح ریے کہ 26 مارچ کو مہاراشٹر میں ایک ہی دن میں 36،902 واقعات ہوئے ہیں۔




اسی طرح اسی دن 112 اموات ہوئیں۔ ریاست میں اب مریضوں کی کل تعداد 26،37،735 ہے۔ ممبئی میں اب تک کل کیسز 3،85،661 ہیں۔ ریاست میں اب تک صحت یابی کی شرح 87.2 فیصد ہے اور اموات کی شرح 2.04 ہے۔
Published by: Sana Naeem
First published: Mar 28, 2021 05:48 PM IST