ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

وجے مالیا کے طیارے کی نیلامی کو دوبارہ مکمل کرنے کا حکم

بمبئی ہائی کورٹ نے سروس ٹیکس محکمہ کو شراب کاروباری وجے مالیا کے پرائیویٹ طیارے کو دوبارہ نیلام کرنے اور فروخت کے عمل کو 15 دسمبر تک مکمل کرنے کا حکم دیا۔

  • UNI
  • Last Updated: Oct 15, 2016 10:23 AM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
وجے مالیا کے طیارے کی نیلامی کو دوبارہ مکمل کرنے کا حکم
وجے مالیا : فائل فوٹو

ممبئی : بمبئی ہائی کورٹ نے سروس ٹیکس محکمہ کو شراب کاروباری وجے مالیا کے پرائیویٹ طیارے کو دوبارہ نیلام کرنے اور فروخت کے عمل کو 15 دسمبر تک مکمل کرنے کا حکم دیا۔  سروس ٹیکس محکمہ کے بقائےکی وجہ وجے مالیا کا ذاتی طیارہ یہاں ہوائی اڈے پر کھڑا ہے۔جج ایس سی دھرمادھیكاري اور جج بی پی كولاباوالا کی بنچ نے کہا کہ ’مالیا کے ذاتی طیارے کو فروخت یا نیلام کرنے کے عمل کو سروس ٹیکس محکمہ جلد مکمل کرے‘۔

انہوں نے کہا کہ مالیا کا نجی طیارے هوائی اڈہ پر کھڑا ہے لیکن آپ لوگ صرف وقت کا مطالبہ کرتے ہیں۔ ڈویژن بنچ نے معاملے میں 15 دسمبر تک تمام کام مکمل کرنے کا حکم دینے کے ساتھ مالیا کے طیارے کو نیلام یا فروخت کرنے کا بھی حکم دیا۔

مالیا کے طیارے کو نیلام کرنے کے سلسلے میں ایک مفاد عامہ کی عرضی پر کل عدالت میں سماعت چل رہی تھی۔محکمہ کے حکام نے عدالت کو بتایا کہ مالیا کے نجی طیارے کی کُل قیمت کی صرف 80 فیصد تک بولی لگائی گئی۔  عدالت نے اس معاملے میں اگلی سماعت 20 دسمبر طے کی ہے۔

First published: Oct 15, 2016 10:23 AM IST