உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    انٹرنیٹ پر کرپٹو اثاثوں کے بارے میں سب کچھ جاننے کے لیے کیا اور کہاں پڑھیں

    انٹرنیٹ پر کرپٹو اثاثوں کے بارے میں سب کچھ جاننے کے لیے کیا اور کہاں پڑھیں

    انٹرنیٹ پر کرپٹو اثاثوں کے بارے میں سب کچھ جاننے کے لیے کیا اور کہاں پڑھیں

    2021 NFTs، میٹاورس اور بلاکچین کا سال ہونے کے ساتھ، اس میں کوئی شک نہیں کہ یہ سال کرپٹو اثاثوں کے بارے میں خاص ہونے والا ہے۔ اگرچہ چھاننے کے لیے بہت زیادہ تکنیکی ڈیٹا کے ساتھ، اگر آپ ابھی کرپٹو اثاثوں کے ساتھ شروعات کر رہے ہیں تو آپ کے لیے اپنی منزل تلاش کرنا مشکل ہو سکتا ہے۔ ی

    • Share this:
      2021 NFTs، میٹاورس اور بلاکچین کا سال ہونے کے ساتھ، اس میں کوئی شک نہیں کہ یہ سال کرپٹو اثاثوں کے بارے میں خاص ہونے والا ہے۔ اگرچہ چھاننے کے لیے بہت زیادہ تکنیکی ڈیٹا کے ساتھ، اگر آپ ابھی کرپٹو اثاثوں کے ساتھ شروعات کر رہے ہیں تو آپ کے لیے اپنی منزل تلاش کرنا مشکل ہو سکتا ہے۔ یہاں تک کہ تجربہ کار کرپٹو سرمایہ کار بھی بعض اوقات ان نئی ٹیکنالوجیز کے ارد گرد جذب کرنے کے لیے معلومات کی مقدار سے مغلوب ہو سکتے ہیں۔

      اس کو ذہن میں رکھتے ہوئے، ہم نے انٹرنیٹ پر قابل اعتماد وسائل کی اس فہرست کو تیار کیا ہے جو آپ کو کرپٹو اور اس سے آگے کی دنیا میں سیکھنے، سمجھنے اور آگے بڑھنے میں مدد فراہم کر سکتا ہے۔ وہ یہاں ہیں –

      1 – ZebPay 

      ZebPay کے سیکھنے کے وسائل کے بارے میں سب سے اچھی بات یہ ہے کہ اسے کوئی بھی استعمال کر سکتا ہے۔ چاہے آپ ایک ابتدائی، ایک درمیانی یا ایک اعلی درجے کے کرپٹو صارف ہیں، آپ ZebPay کے لرننگ پورٹل پر کچھ قیمتی چیز تلاش کرنے کے پابند ہیں۔ ابتدائی عنوانات اور کرپٹو کوائنز سے لے کر مبتدیوں کے لیے قیمت کے رجحانات اور اعلی درجے کے صارفین کے لیے اوسطاً روپے کی لاگت تک، ZebPay کی لرننگ سیکشن پر حاصل کیے جانے والے علم کا خزانہ ہے۔

      اس سیکشن میں ایک سیکشن بھی ہے جو کرپٹو سلینگ کے لیے وقف ہے جس کا سامنا صارفین کو کرپٹو اثاثوں کے بارے میں سیکھنے کے ساتھ ساتھ وقف شدہ ویڈیوز کے ساتھ کرنا پڑتا ہے تاکہ تصورات کو آسانی سے مزید سمجھا جا سکے۔ صرف یہی نہیں، ایک ویڈیو سیکشن بھی ہے جسے کرپٹو کی پاٹھ شالا کہا جاتا ہے جس میں ان لوگوں کے لیے ہندی میں وضاحتیں ہیں جو انگریزی میں ماہر نہیں ہیں۔

      آخر میں، ہمیں یہ بھی پسند ہے کہ آپ ZebPay کے اندر ہی اپنے کرپٹو اثاثوں کا سفر شروع کر سکتے ہیں اور اپنے تمام نئے پائے جانے والے علم کو فوراً استعمال میں لا سکتے ہیں۔ یہاں ZebPay کے ساتھ اپنا اکاؤنٹ کھولنا نہ بھولیں۔

      2 – کوائن مارکیٹ کیپ –

      کوائن مارکیٹ نے کرپٹو اثاثہ جات کی جگہ میں کرپٹو اثاثوں کے لیے دنیا کی سب سے زیادہ حوالہ شدہ قیمت سے باخبر رہنے والی ویب سائٹ کے طور پر اپنے لیے ایک ساکھ بنائی ہے۔ اطلاعات کے مطابق، یہاں تک کہ امریکی حکومت تحقیق اور رپورٹس کے لیے کوائن مارکیٹ کیپ کا ڈیٹا استعمال کرتی ہے۔ جب صداقت کی بات آتی ہے، تو آپ یقین کر سکتے ہیں کہ آپ کو یہاں صحیح معلومات مل رہی ہیں۔ کوائن مارکیٹ کیپ کا بلاگ اسکندریہ کہلاتا ہے اور اسکندریہ کی لائبریری کی وراثت کو نقل کرنے کی کوشش کرتا ہے جس میں دنیا بھر میں شائع ہونے والی زیادہ تر کتابیں موجود تھیں۔ اس کا اپنا مقصد "اگر ممکن ہو تو، دنیا بھر کی کرپٹو اثاثوں کے بارے میں تمام معلومات اکٹھا کرنا ہے۔"

      3  – کوئنگیکو –

      کوئنگیکو پہلی نظر میں خوفزدہ نظر آ سکتا ہے لیکن جتنا آپ اسے تلاش کریں گے، پلیٹ فارم پر کرپٹو مارکیٹ کے بارے میں آپ کو اتنی ہی زیادہ قدر ملے گی۔ شروعات کرنے والوں کے لیے آپ 10,000 سے زیادہ کوائنز کی قیمتوں کو ٹریک کر سکتے ہیں! صرف یہی نہیں، کوئنگیکو کے پاس اپنے بلاگ، پوڈ کاسٹ اور NFTs سے لے کر DeFi، بٹ کوائن اور بہت کچھ کے موضوعات پر کتابوں کی شکل میں معلومات کا خزانہ ہے۔

      4 – ایتھریئم بلاگ –

      ایتھریئم سب سے مشہور کرپٹو کرنسیوں میں سے ایک ہے اور ساتھ ہی NFTs کے ارد گرد موجودہ زیادہ تر جنون کی بنیاد ہے۔ یہ خود کو مزید متعلقہ اور کرپٹو کے مستقبل کے لیے موزوں بنانے کے لیے اپنی ٹیکنالوجی کو بھی تیار کر رہا ہے۔ ایتھریئم کے بارے میں سب کچھ جاننے کے لیے، بشمول آیا اس کے کوائن ایتھر میں سرمایہ کاری کرنا یا نہیں آپ کے لیے معنی خیز ہے یا نہیں اور شریک بانی وٹالک بٹیرن کے خیالات کو سننے کے لیے، ایتھریئم بلاگ کو فعال طور پر فالو کرنا یقینی بنائیں۔

      5 – کارڈانو –

      اسٹیک بلاکچین پلیٹ فارم کا ایک ثبوت جس میں 2022 کے اندر بڑے ہونے کی صلاحیت ہے، کارڈانو پرائیڈز خود کو طویل مدتی مسائل کو حل کرنے کے لیے تحقیق پر مبنی نقطہ نظر پر تیار کرتا ہے جو مستقبل میں کرپٹو اثاثوں کی دنیا میں پیدا ہو سکتے ہیں۔ ہر اس شخص کے لیے جو Web3 اور بلاکچین کے کاموں اور واقعات میں صف اول کی نشست چاہتا ہے، کارڈانو کے بلاگ اور فورم کے صفحات کو فالو کرنا ضروری ہے۔

      6 - سولانا -

      سولانا سب سے زیادہ مقبول الٹ کوائنز میں سے ایک ہے اور اس کے پاس خود کو اس سے بھی بڑی بلندیوں تک لے جانے کے سب سے بڑے مواقع میں سے ایک ہے۔ یہ خود کو 'دنیا کا سب سے تیز بلاکچین اور کرپٹو میں سب سے تیزی سے بڑھتا ہوا ماحولیاتی نظام ہے، جس میں DeFi، NFTs، Web3 وغیرہ پر محیط 400 سے زیادہ پروجیکٹس' کے طور پر بیان کیا گیا ہے، جو آگے بڑھنے کے لیے اچھی جگہ پر کھڑا ہونا چاہیے۔ اگر آپ ان تصورات اور خاص طور پر سولانا کے بارے میں مزید جاننا چاہتے ہیں تو، مزید جانکاری کے لیے ان کا بلاگ دیکھیں۔

      7 – کتابیں اور پوڈکاسٹس –

      آخر میں، اگر آپ کرپٹو کرنسیوں کو روکنا چاہتے ہیں تو اینڈریاس اینٹونوپولوس کی کتابیں دی انٹرنیٹ آف منی (The Internet of Money)  اور بٹ کوائن میں مہارت حاصل کرنا  ( (Mastering Bitcoinاور جیک تاتار (Jack Tatar) اور کرس برنسک کے کرپٹو اثاثے ( Chris Burniske’sCryptoassets) جیسی کتابیں تلاش کرنا نہ بھولیں۔ کرپٹو کے بارے میں آپ کی سمجھ کو مزید بڑھانے کے لیے پیٹرک او شاگنیسی کی انویسٹ لائک دی بیسٹ (Patrick O’Shaughnessy’s Invest Like The Best) اور لورا شنز انچینڈ (Laura Shin’s Unchained) جیسے پوڈ کاسٹس کی مدد سے اپنے علم میں اضافہ کریں۔

      وہاں آپ کے پاس یہ ہے – ایک مکمل وسیلہ گائیڈ جو آپ کو کرپٹو اثاثوں سے متعلق تمام چیزوں میں پراعتماد اور ماہر بنائے گا۔ بلاشبہ، یہ صرف نقطہ آغاز ہیں اور کرپٹو جیسی ابھرتی ہوئی ٹیکنالوجیز کے ساتھ، ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ آپ سیکھنے کے وسائل جیسے کہ ZebPay لرننگ کے ذریعے باقاعدگی سے اپ ڈیٹ کیے جانے والے تمام تازہ ترین معلومات سے جلد از جلد واقف رہیں۔

      اگر کرپٹو اثاثوں کے بارے میں جاننا آپ کی 2022 کی قراردادوں میں سے ایک تھی، تو آپ اسے ابھی محفوظ طریقے سے ٹک کر سکتے ہیں۔

      ( یہ پارٹنرڈ پوسٹ ہے ۔ #Partnered) 
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: