ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

Vaccine Passport:کووڈ۔19ویکسین پاسپورٹ کیاہے اورہندوستان کو کیوں ہے اعتراض؟

برطانیہ کے وزیر اعظم بورس جانسن نے ویکسین پاسپورٹ کی وکالت کی ہے۔ لیکن اب ہندوستان نے اس کے بارے میں اپنی تشویش کا اظہار کیا ہے۔

  • Share this:
Vaccine Passport:کووڈ۔19ویکسین پاسپورٹ کیاہے اورہندوستان کو کیوں ہے اعتراض؟
بورس جانسن نے اشارہ دیا تھا کہ G-7 سربراہی اجلاس کے دوران 'ویکسین پاسپورٹ' پر اتفاق رائے حاصل کرنے کی کوشش کی جاسکتی ہے۔

نئی دہلی: ویکسین پاسپورٹ کے بارے میں تبادلہ خیال دنیا بھر میں کوویڈ ۔19 کی وبا میں پھیلے ہوئے خوف کے درمیان شدت اختیار کر گیا ہے۔ برطانیہ کے وزیر اعظم بورس جانسن نے ویکسین پاسپورٹ کی وکالت کی ہے۔ لیکن اب ہندوستان نے اس کے بارے میں اپنی تشویش کا اظہار کیا ہے۔G-7 ممالک کی اہم کانفرنس سے پہلے وزیر صحت ڈاکٹر ہرش وردھن نے اس پر سخت اعتراض جتایاہے۔ جمعہ کو G-7وزارتی اجلاس کے دوران ، ڈاکٹر ہرش وردھن نے کہا ہے کہ ابھی ویکسین پاسپورٹ لازمی قرار دینا درست نہیں ہے۔


انہوں نے کہا کہ ترقی یافتہ ممالک کے مقابلے میں ترقی پذیر ممالک میں لوگوں کو ویکسی نیشن کا تناسب بہت کم ہے۔ اس صورتحال میں اس طرح کا کوئی اقدام امتیازی سلوک کا شکار ہوسکتا ہے۔


در اصل ، اس ہفتے کے شروع میں بورس جانسن نے اشارہ دیا تھا کہ G-7 سربراہی اجلاس کے دوران 'ویکسین پاسپورٹ' پر اتفاق رائے حاصل کرنے کی کوشش کی جاسکتی ہے۔ جانسن کی تجویز بین الاقوامی سفر کو آسان بنانے کی ہے ، لیکن اس میں ابھی بھی بہت ساری پریشانیوں کا سامنا ہے۔ کیونکہ بہت سے ممالک ایسے ہیں جہاں مینوفیکچرنگ یا دیگر مسائل کی وجہ سے ، ویکسی نیشن پوری رفتار حاصل نہیں کر سکی ہے۔


کووڈ ۔19 ویکسین کی علامتی تصویر۔ (شٹر اسٹاک)
کووڈ ۔19 ویکسین کی علامتی تصویر۔ (شٹر اسٹاک)


کوویکسین کی منظور ی بھی زیرالتواء

ہندوستان کے حوالے سے ایک اور مسئلہ یہ ہے کہ دیسی ویکسین کوواکسین کو ابھی تک ڈبلیو ایچ او کی منظوری نہیں ملی ہے۔ ایسی صورتحال میں ، اگر ویکسین پاسپورٹ کوڈبلیو ایچ او کی منظوری حاصل ہوتی ہے تو پھرہندوستانی شہریوں کو مسائل کا سامنا ہوسکتاہے۔ بھارت بائیوٹیک نے ویکسین کے ہنگامی استعمال کی منظوری کے لئے ڈبلیو ایچ او کو درخواست دی ہے۔ اس درخواست کو ہنگامی استعمال کی فہرست کے زمرے میں رکھا گیا ہے۔ اگر ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن بھی اس ویکسین کی منظوری دیتا ہے تو یہ ہندوستان کی دوسری ویکسین ہوگی ، جسے بین الاقوامی سطح پر پزیرائی ملی ہے۔

11 سے 13 جون تک G-7سربراہی اجلاس

ہم آپ کو بتادیں کہ اس بار G-7کانفرنس کا پروگرام 11 سے 13 جون تک شیڈول کیاگیاہے۔ اس بار کانفرنس برطانیہ میں ہوگی۔ ہندوستان ، جنوبی کوریا اور آسٹریلیا کو بھی مدعو کیا گیا ہے۔ وبائی مرض کی دوسری لہر کی وجہ سے ، وزیر اعظم نریندر مودی ورچولی اس پروگرام میں حصہ لیں گے۔ یہ کانفرنس 2020 میں امریکہ میں ہونا تھالیکن اس وبائی امراض کی وجہ سے اسے منسوخ کردیا گیا۔ اس بار کی کانفرنس میں کورونا وبا ءکا بنیادی مسئلہ بن سکتا ہے۔

ویکسین پاسپورٹ کیا ہے؟

بین الاقوامی پروازوں کے انتظامات کو محفوظ اور معمول کے مطابق بنانے کے انتظامات کیے جارہے ہیں۔ ایسی صورتحال میں ، ان ممالک سے آنے والے مسافروں کے لئے ویکسی نیشن سرٹیفکیٹ اور سفر کی اجازت جیسی دستاویزات لازمی قرار دیئے جاسکتے ہیں۔ یہ عمل بہت سے ممالک میں شروع ہوچکا ہے۔ یہ دستاویزات ای فارمیٹ یا ڈیجیٹل فارمیٹ میں ہوں گی۔ ان کو ویکسین پاسپورٹ کہا جا رہا ہے۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Jun 05, 2021 08:09 AM IST