உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    WhatsAppنے22لاکھ سے زیادہ اکاؤنٹس پر لگائی پابندی، جانیے کیا ہے وجہ

    WhatsApp  نے بند کیے 22 لاکھ سے زیادہ اکاونٹس۔

    WhatsApp نے بند کیے 22 لاکھ سے زیادہ اکاونٹس۔

    WhatsApp Banned More Than 22 Lakh Accounts: واٹس ایپ نے جون کے مہینے میں 22 لاکھ ہندوستانیوں کے واٹس ایپ اکاؤنٹ پر پابندی لگا دی ہے۔ واٹس ایپ نے یہ معلومات آئی ٹی ایکٹ 2021 کی ماہانہ رپورٹ میں دی ہے۔

    • Share this:
      WhatsApp Banned More Than 22 Lakh Accounts:انسٹنٹ میسجنگ ایپ واٹس ایپ نے جون کے مہینے میں 22 لاکھ ہندوستانیوں کے واٹس ایپ اکاؤنٹ پر پابندی لگا دی ہے۔ واٹس ایپ نے یہ معلومات آئی ٹی ایکٹ 2021 کی ماہانہ رپورٹ میں دی ہے۔ بتادیں کہ حال ہی میں مائیکروبلاگنگ سائٹ ٹوئٹر نے بھی وزارت آئی ٹی کی ہدایات پر اس سال جون تک 1,122 یو آر ایل بلاک کر دیے تھے۔

      دراصل، آئی ٹی ایکٹ 2021 کے تحت، سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کو ہر ماہ وزارت آئی ٹی کو یوزر سیفٹی رپورٹ جمع کرانی ہوتی ہے۔ اس رپورٹ کے مطابق میٹا کی ملکیت واٹس ایپ نے یکم جون سے 30 جون تک کل 22,10,000 ہندوستانی واٹس ایپ اکاؤنٹس پر پابندی لگا دی ہے۔ واٹس ایپ کے پاس جون میں واٹس ایپ اکاؤنٹس بند کرنے کی متعدد درخواستیں بھی موصول ہوئیں تھیں۔

      واٹس ایپ کی تازہ ترین ماہانہ رپورٹ کے مطابق جون میں واٹس ایپ کو اکاؤنٹ بند کرنے کی 426 درخواستیں اور سیکیورٹی سے متعلق 16 شکایات موصول ہوئیں، جس کی بنیاد پر 64 اکاؤنٹس پر کارروائی کی گئی۔

      واٹس ایپ کے ترجمان کے مطابق ’واٹس ایپ فحاشی کے سخت خلاف ہے۔ ہم نے یوزرس اور ان کے ڈیٹا کی حفاظت کے لیے مصنوعی ذہانت، آرٹ ٹیکنالوجی، ڈیٹا سائنسدانوں اور ماہرین پر مسلسل کام کیا ہے۔ ہم چاہتے ہیں کہ یوزرس ہمارے پلیٹ فارم پر محفوظ محسوس کریں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      WhatsAppپر ملنے والے ہیں یہ کمال کے فیچرس، بدل جائے گا چیٹ-ویڈیو کال کا طریقہ

      یہ بھی پڑھیں:
      امیت شاہ نے کہا’احتیاطی خوراک‘کا کام پورا ہونے کے بعد بنیں گے شہریت قوانین کے Rules

      Twitter نے بھی بند کیے تھے 1 ہزار سے زیادہ لنک
      مائیکروبلاگنگ سائٹ ٹوئٹر نے بھی وزارت آئی ٹی کی ہدایات پر اس سال جون تک 1,122 یو آر ایل بلاک کر دیے۔ یہ کارروائی آئی ٹی ایکٹ 2000 کے سیکشن 69 اے کے تحت اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کی گئی کہ کوئی بھی سوشل میڈیا سائٹ محفوظ اور سب کے لیے جوابدہ ہے۔ بتادیں کہ سال 2018 میں ٹوئٹر نے 225 یو آر ایل بلاک کیے، 2019 میں 1,041 اور 2021 میں 2,851 یو آر ایل بلاک کیے گئے تھے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: