உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    فیس بک کےنام میں تبدیلی کےبعد واٹس ایپ اور انسٹاگرام کےنام کاکیاہوگا؟ میٹاورژن کاہوسکتا ہےآغاز

    علامتی تصویر۔(نیوز18)۔

    علامتی تصویر۔(نیوز18)۔

    رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ نئی تبدیلی ایپلی کیشن کے بیٹا ورژن میں پائی گئی ہے۔ توقع ہے کہ اسے جلد ہی ایپ کے مستحکم ورژن میں متعارف کرایا جائے گا۔ کچھ iOS بیٹا کو اس مسئلے کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے-

    • Share this:
      whatsaفیس بک Facebook نے حال ہی میں اپنا نام بدل کر میٹا Meta رکھ دیا ہے۔ نام میں تبدیلی کے ساتھ ہی دیگر میٹا سروسز جیسے واٹس ایپ WhatsApp اور انسٹاگرام Instagram کے صارفین حیران ہیں کہ ان کے لیے اس تبدیلی کا کیا مطلب ہے۔ فی الحال ایسا لگتا ہے کہ انسٹاگرام اور واٹس ایپ کے استعمال کے حوالے سے کوئی تبدیلی نہیں ہوگی، لیکن ایک کاسمیٹک تبدیلی کا اشارہ دیا گیا ہے۔ واٹس ایپ ٹریکر WABetaInfo کی ایک حالیہ رپورٹ میں واٹس ایپ کا بیٹا ورژن ایپ کھلنے سے پہلے اسپلش اسکرین پر "WhatsApp by Facebook" کے بجائے "WhatsApp by Meta" دکھائی دیا ہے۔

      رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ نئی تبدیلی ایپلی کیشن کے بیٹا ورژن میں پائی گئی ہے۔ توقع ہے کہ اسے جلد ہی ایپ کے مستحکم ورژن میں متعارف کرایا جائے گا۔ WABetaInfo رپورٹ میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ ایپ کے اسیٹنگ پیج کے فوٹر پر ظاہر ہونے والے ایپ میں موجود دوسرا "WhatsApp by Facebook" کا لیبل بھی بیٹا ورژن سے غائب ہے۔ فی الحال صرف واٹس ایپ کو ہی نئی ویلکم اسکرین مل رہی ہے۔

      فیس بک Facebook نے حال ہی میں اپنا نام بدل کر میٹا Meta رکھ دیا ہے۔
      فیس بک Facebook نے حال ہی میں اپنا نام بدل کر میٹا Meta رکھ دیا ہے۔


      ۔WABetaInfo رپورٹ میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ کچھ iOS بیٹا کو اس مسئلے کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے جہاں اسپلش اسکرین نظر نہیں آتی ہے۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ یہ مسئلہ اگلی بیٹا بلڈ میں طے کیا جا سکتا ہے۔ یہ تبدیلی آنے والے ہفتوں میں اینڈرائیڈ کے لیے واٹس ایپ بیٹا میں بھی آنے کی امید ہے۔

      واضح رہے کہ فیس بک Facebook نے اعلان کیا تھا کہ وہ میٹاورس تیار کرنے کے لیے یورپ میں 10,000 افراد کی خدمات حاصل کرنے جا رہا ہے۔ یہ ایک ایسا تصور ہے جس پر کچھ لوگ انٹرنیٹ کے مستقبل کے طور پر بات کر رہے ہیں۔ لیکن یہ کیا ہے؟

      میٹاورس کیا ہے؟

      باہر والے کے نزدیک یہ ورچوئل رئیلٹی (VR) کے سوپ اپ ورژن کی طرح لگ سکتا ہے، لیکن کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ میٹاورس انٹرنیٹ کا مستقبل ہو سکتا ہے۔ درحقیقت وی آر ایسا ہی ہے، جیسے سنہ 1980 میں پہلے عام موبائل کے دور میں جدید اسمارٹ فون کی ایجاد تھی۔ کمپیوٹر پر ہونے کے بجائے میٹاورس میں آپ ہر طرح کے ڈیجیٹل ماحول کو جوڑنے والی ورچوئل دنیا میں داخل ہوسکتے ہیں۔ اس کا احساس حقیقی دنیا کی طرح ہی ہوگا۔ اس میں سرحدوں سے پرے اور لامحدود سماجی زندگی کا احساس ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: