உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    JioPhone Next: دس ہزار سے کم قیمت میں ہوگا جیو فون نیکسٹ! کیوں اسے ریلائنس اور گوگل نے مل کر کیا تیار؟

    ریلائنس جیو Reliance Jio

    ریلائنس جیو Reliance Jio

    اسمارٹ فون 6,499 روپے میں ایک بار کی ادائیگی کے لیے بھی دستیاب ہوگا۔ اسمارٹ فون بہت پرکشش قیمت کے ساتھ منظر عام پر آئے گا ۔ اس میں ایسی پرکشش خصوصیات ہیں، جو عام طور پر زیادہ مہنگے اسمارٹ فونز پر میں ہی دستیاب ہوتی ہیں۔

    • Share this:
      ریلائنس جیو Reliance Jio نے جمعہ کو جیو فون نیکسٹ JioPhone Next کی ریلیز کی تاریخ کا اعلان کیا۔ اس اسمارٹ فون کو ریلائنس جیو نے گوگل Google کے ساتھ تیار کیا ہے۔ مکیش امبانی Mukesh Ambani کی زیرقیادت کمپنی نے کہا کہ جیو فون نیکسٹ 4 نومبر 2021 کو دیوالی کے آغاز کے ساتھ ہی دستیاب ہوگا اور خریدار اس اسمارٹ فون کو 1,999 روپے کی ڈاؤن پیمنٹ اور 18 یا 24 ماہ کی آسان EMI اسکیموں پر خرید سکیں گے۔

      اسمارٹ فون 6,499 روپے میں ایک بار کی ادائیگی کے لیے بھی دستیاب ہوگا۔ اسمارٹ فون بہت پرکشش قیمت کے ساتھ منظر عام پر آئے گا ۔ اس میں ایسی پرکشش خصوصیات ہیں، جو عام طور پر زیادہ مہنگے اسمارٹ فونز پر میں ہی دستیاب ہوتی ہیں۔


      جیو فون نکسٹ JioPhone Next کو گوگل کے ساتھ شراکت میں تیار کیا گیا ہے۔ یہ ہندوستان میں ایک انتہائی متوقع اسمارٹ فون ہے کیونکہ کہا جاتا ہے کہ یہ ملک میں ڈیجیٹل تقسیم کو مزید ختم کرے گا، جسے ’ہندوستانیوں کے لیے اور ہندوستانیوں کے ذریعہ‘ بنایا گیا ہے۔

      کیمرے کی خصوصیات:

      ایک 13 میگا پکسل کا پیچھے والا کیمرہ اور 8 میگا پکسل کا سامنے کا کیمرہ ہوگا۔ اسمارٹ فون کا اعلان اس سال جون میں ریلائنس کے AGM کے دوران کیا گیا تھا اور یہ پرگتی او ایس جیسے کئی نئے فیچرز کے ساتھ منظر عام پر آئے گا۔ جو اینڈرائیڈ سے چلتا ہے۔ اسمارٹ فون بھی Qualcomm پروسیسر کے ساتھ ہوگا اور اس میں وائس اسسٹنٹ، اسمارٹ کیمرہ اور بہت کچھ خصوصیات ہوں گی۔ آئیے کچھ خصوصیات پر ایک نظر ڈالتے ہیں جن کے ساتھ JioPhone Next آئے گا:


      وائس اسسٹنٹ:

      اس کی منفرد خصوصیات میں سے ایک وائس اسسٹنٹ ہے جو صارفین کو ڈیوائس چلانے میں مدد کرتا ہے۔ اس سے صارفین کو دیگر چیزوں کے علاوہ ایپس کھولنے، اسیٹنگز کا نظم کرنے اور انٹرنیٹ سے مواد حاصل کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

      بلند آواز سے پڑھیں:

      اگر آپ کے پاس پہلے سے ہی بہت زیادہ اسکرین کا وقت ہے، تو 'سنیں' فنکشن آپ کی بہترین شرط ہے۔ یہ صارفین کو اسکرین پر موجود کسی بھی مواد کو اپنی پسند کی زبان میں بلند آواز سے پڑھنے کی اجازت دیتا ہے۔


      ترجمہ:

      ترجمہ کی فعالیت صارفین کو کسی بھی اسکرین کو صارف کی پسند کی زبان میں ترجمہ کرنے میں مدد دیتی ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ صارفین آسانی سے کسی غیر ملکی زبان میں لکھی ہوئی کوئی بھی چیز پڑھ سکتے ہیں۔

      سمارٹ کیمرہ:

      اس فون کے کیمرہ میں فوٹو گرافی کے کئی موڈز ہیں جو صارفین کو مختلف اسیٹنگز میں آسانی سے تصاویر لینے میں مدد کرتے ہیں۔ 'پورٹریٹ' موڈ صارفین کو ایک پیشہ ور کیمرے کی طرح دھندلے پس منظر کے ساتھ تصاویر لینے کی اجازت دیتا ہے۔ نائٹ موڈ صارفین کو کم روشنی میں بھی تصاویر لینے میں مدد کرتا ہے۔ تصویروں کو جذبات اور تہواروں کے ساتھ جوڑ کر ان کو بہتر بنانے کے لیے کیمرہ حسب ضرورت ہندوستانی بڑھے ہوئے حقیقت کے فلٹرز کے ساتھ پہلے سے لوڈ کیا گیا ہے۔


      پہلے سے لوڈ شدہ Jio اور Google Apps:

      اگرچہ یہ آلہ تمام android ایپس کو سپورٹ کرتا ہے، لیکن یہ Jio اور Google ایپس کے میزبان کے ساتھ پہلے سے لوڈ شدہ ہوتا ہے۔ دیگر ایپس جن کی صارفین کو ضرورت ہے وہ گوگل پلے اسٹور سے ڈاؤن لوڈ کی جا سکتی ہیں۔

      خودکار سافٹ ویئر اپ ڈیٹس:

      اس فون کے ساتھ صارفین کو سافٹ ویئر اپ ڈیٹس کو برقرار رکھنے کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی کیونکہ فون خودکار سافٹ ویئر اپ ڈیٹس کے ساتھ ایسا کرنے جا رہا ہے۔ یہ سیکیورٹی اپ ڈیٹس کے ساتھ بھی آتا ہے جو کسی پریشانی سے پاک تجربہ کو یقینی بناتا ہے۔


      آسان شیئرنگ:

      اینڈرائیڈ کی موجودگی صارفین کو فوری طور پر ایپس، فائلز، تصاویر، ویڈیوز، موسیقی اور بہت کچھ اپنے خاندان اور دوستوں کے ساتھ شیئر کرنے کی اجازت دیتی ہے، یہاں تک کہ انٹرنیٹ کے بغیر بھی، 'قریب میں شیئر' فیچر کا استعمال کرتے ہوئے۔


      لمبی بیٹری لائف:

      نیا ڈیزائن کیا گیا پرگتی OS بیٹری کی لمبی زندگی کو برقرار رکھتے ہوئے بھی قارئین کو بہترین کارکردگی دینے کا انتظام کرتا ہے۔ تصریحات کے لحاظ سے جیو فون نیکسٹ کو 5.45 انچ HD+ ڈسپلے کے ساتھ کواڈ کور Qualcomm Snapdragon QM-215 پروسیسر کے ساتھ لانچ کیا جائے گا جس میں 2GB RAM اور 32GB ان بلٹ اسٹوریج ہے جو مائیکرو ایس ڈی کارڈ کے ذریعے 512GB تک بڑھایا جا سکتا ہے۔ سلاٹ اسمارٹ فون 13 میگا پکسل کا پیچھے والا کیمرہ اور 8 میگا پکسل کا فرنٹ کیمرہ کے ساتھ ہوگا۔ JioPhone Next میں 3,500mAh بیٹری ہے جو مائیکرو USB پورٹ کے ذریعے چارج ہوتی ہے۔

      ڈس کلیمر: نیٹ ورک18 اور TV18 کمپنیوں کو news18.com چلاتا ہے، جو کہ انڈیپنڈنٹ میڈیا ٹرسٹ کے زیر کنٹرول ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: