உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    آپ کو اپنے بچے کو BYJU’S Young Genius 2 کے لیے کیوں رجسٹر کرنا چاہیے؟

    آپ کو اپنے بچے کو BYJU’S Young Genius 2 کے لیے کیوں رجسٹر کرنا چاہیے؟

    آپ کو اپنے بچے کو BYJU’S Young Genius 2 کے لیے کیوں رجسٹر کرنا چاہیے؟

    BYJU’S Young Genius کے آنے والے سیزن کے لیے رجسٹریشن اچھی طرح اور صحیح معنوں میں والدین اور بچوں کے زبردست ردعمل کے ساتھ جاری ہے۔ BYJU’S Young Genius سیزن 2 کا حصہ بننے کے واسطے آپ کو اس میں شرکت کرنے اور آپ کے لیے اپنی کہانی کو شیئر کرنے کا ایک موقع ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      BYJU’S Young Genius کے پہلے سیزن کا ( News18 کی جانب سے ایک اقدام ) اعلان کیا گیا تو اس کو لوگوں کی زبردست پذیرائی ملی ۔ یہ شاید پہلا موقع تھا کہ بچے ایک پلیٹ فارم پر مہارت اور صلاحیتوں کی حد کا مظاہرہ کرسکیں، دیکھنے والے شاباشی دے سکیں اور لاکھوں بچوں کو متاثر کر سکیں۔ درحقیقت، گانے یا ناچنے جیسی چند اقسام کو پورا نہ کرنے کا مطلب یہ ہے کہ غیر معمولی ذہنی قوت، تعلیمی ذہانت، کھیلوں کی صلاحیتیں اور اس کے علاوہ بہت سی صلاحیتوں کے ماہر بچے BYJU’S Young Genius کے شوز ٹاپرز تھے۔

      پہلے سیزن کی کامیابی کا مطلب یہ ہے کہ ایک اور سیزن آس پاس ہی تھا۔ اب، تمنا پوری ہو گئی ہیں اور BYJU’S Young Genius  کے آنے والے سیزن کے لیے رجسٹریشن اچھی طرح اور صحیح معنوں میں والدین اور بچوں کے زبردست ردعمل کے ساتھ جاری ہے۔ BYJU’S Young Genius سیزن 2 کا حصہ بننے کے واسطے آپ کو اس میں شرکت کرنے اور آپ کے لیے اپنی کہانی کو شیئر کرنے کا ایک موقع ہے۔

      BYJU’S YOUNG GENIUS میں کیوں شامل ہوں 

      اس شو کا حصہ بننے کی ایک سے زیادہ درست وجوہات ہیں جو بچوں کو خود کو پہچاننے اور اپنی غیر معمولی صلاحیتوں کو دکھانے کی حوصلہ افزائی کرتی ہیں۔ سب سے بڑا انعام اعتماد اور بچوں کو اپنی صلاحیتوں پر فخر کرنا اور اسے دنیا کے سامنے پیش کرنا ہے۔ اپنی کامیابی کے سفر کو ناظرین کے ساتھ شیئر کرنا بہت سے ذہین لوگ پیدا کرنے کا سبب بن سکتا ہے۔ مجموعی طور پر، اگر ذہانت کو پوشیدہ رکھا جائے تو کیا فائدہ ہے؟

      دوسری بات، بچوں کو معروف شخصیات اور ججوں کے ساتھ بات چیت کرنے کا موقع ملتا ہے جو نہ صرف ان کے کام پر تنقید کرتے ہیں بلکہ وہ اپنی زندگی کی کہانیوں کے ذریعے اعتماد بھی پیدا کرتے ہیں۔ بچوں کو مشہور لوگوں کی صلاحیتوں سے ہم آہنگ کرنے کے لیے ان کی جدوجہد کے بارے میں باتیں سنانا آپ کے بچے کی صلاحیتوں کو بھی منظر عام پر لانے میں نفسیاتی طور پر موثر ثابت ہوسکتا ہے۔

      بالآخر، سیزن 1 کی پائیدار میراث اس طرح رہی ہے کہ مقابلہ کرنے والوں کی زندگی اچھی طرح بدل گئی ہے۔ پورے ہندوستان میں قومی اور علاقائی چینلز کے گلدستے کے ساتھ ساتھ، ان کی صلاحیت کی کہانی ہر گھر تک پہنچی ہے۔ انشومن نندی جو اب بڑے پیمانے پر ڈھول بجانے والے کے طور پر جانے جاتے ہیں سے لیکر، سواستک بھاردواج سب سے کم عمر کلاسیکل گلوکارہ بن گیا ہے، ردھیما پانڈے جس کے کیریئر کا آغاز صرف 11 سال کی عمر میں ہوا، شو میں شامل دیگر تمام با صلاحیت افراد تک، وہ سب بہت سے بچوں اور والدین کے لیے حقیقی رول ماڈل بن گئے ہیں۔

      اندراج کرنے کا طریقہ

      نئے سیزن کے آغاز کے اندر، اس میں کوئی شک نہیں کہ اس طرح کے مزید نام شاندار فہرست میں شامل کیے جائیں گے۔ لیکن BYJU’S Young Genius کے سیزن 2 کے اندر اپنے بچے کا اندراج کرنے کے لیے زیادہ انتظار نہ کریں۔ رجسٹریشنز جلد بند ہونے والے ہیں اور آپ نہیں چاہیں گے کہ آپ کے بچے کی صلاحیتیں ضائع ہوجائے۔ رجسٹریشن لنک پر جائیں اور درخواست فارم یہاں پُر کریں۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: