ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

One Nation One Ration Card:ون نیشن ون راشن کارڈکالوگو ڈیزائن کرکےکیسے جیتیں50ہزارروپئے؟جانیے تفصیلات

ون نیشن ون راشن کارڈ (One Nation One Ration Card) کے بارے میں ٹویٹ کرتے ہوئے MyGovIndia نے کہا کہ ’’اپنی تخلیقی ٹوپی لگاؤ! ون نیشن ون راشن کارڈ پلان کے لئے لوگو ڈیزائن کریں اور 50000 روپے کا نقد انعام جیتنے کا موقع حاصل کریں‘‘۔

  • Share this:
One Nation One Ration Card:ون نیشن ون راشن کارڈکالوگو ڈیزائن کرکےکیسے جیتیں50ہزارروپئے؟جانیے تفصیلات
علامتی تصویر

ہندوستان کی 75 سالہ آزادی کے موقع پر ’آزادی کا امرت مہوتسو‘ (Azadi Ka Amrit Mahotsav) کے ایک حصے کے طور پر مرکزی حکومت نے ایک لوگو مقابلہ شروع کیا ہے، جس میں فاتح 50000 روپے تک کا نقد انعام اور ای سرٹیفکیٹ جیت سکتا ہے۔ اس کے علاوہ تین مقابلہ کرنے والوں کو انعام کے طور پر ای سرٹیفکیٹ بھی دیا جائے گا۔


محکمہ فوڈ اینڈ پبلک ڈسٹری بیوشن، وزارت صارفین کی امور، خوراک اور عوامی تقسیم، حکومت ہند (Department of Food and Public Distribution, Ministry of Consumer Affairs, Food and Public Distribution, Government of India) نے اقوام متحدہ کے ورلڈ فوڈ پروگرام (United Nations World Food Programme) کی شراکت کے ساتھ ’ون نیشن ون راشن کارڈ‘ (او این او آر سی) کے منصوبے کے لئے لوگو ڈیزائن تیار کرنے کا حکم نامہ جاری کیا ہے۔ شرکاء اپنے لوگو کے ڈیزائن 31 مئی تک بھیج سکتے ہیں۔


ون نیشن ون راشن کارڈ  (One Nation One Ration Card) کے بارے میں ٹویٹ کرتے ہوئے MyGovIndia نے کہا کہ ’’اپنی تخلیقی ٹوپی لگاؤ! ون نیشن ون راشن کارڈ پلان کے لئے لوگو ڈیزائن کریں اور 50000 روپے کا نقد انعام جیتنے کا موقع حاصل کریں‘‘۔



ایک قوم ، ایک راشن کارڈ ‘‘ مرکزی حکومت کا ایک اقدام ہے جس کے تحت مستحق لوگوں کو ملک بھر میں کسی بھی مناسب قیمت کی دکان (ایف پی ایس) سے قومی فوڈ سیکیورٹی ایکٹ (این ایف ایس اے) کے تحت اناج حاصل کرنے کی اجازت ملتی ہے جن کے وہ حقدار ہیں۔ نئے مقام کے لیے نیا راشن کارڈ حاصل کرنے کی ضرورت کے بغیر انہیں ایسا کرنے کی اجازت ہے۔

یہاں آپ اپنا اندراج کس طرح کرسکتے ہیں:

ڈیزائن بھیجنے کی آخری تاریخ تک ،  خواہشمند  امیدوارڈیزائن ویب سائٹ www.mygov.in پر جمع کراسکتا ہے ۔امیدواروں کو 31 مئی 2021 ء کو شام 5 بجے تک اپنے ڈیزائن بھیجنا ہوں گے۔ مقابلے میں شامل بہترین ڈیزائن کو 50 ہزار روپے نقد انعام دیا جائے گا۔ اس کے علاوہ جیتنے والوں کو ای سرٹیفکیٹ بھی دیا جائے گا اور 3 دیگر ڈیزائنوں کو تسلی کے انعامات بھی دیئے جائیں گے۔

ہم آپ کو بتادیں کہ ون نیشن ون راشن کارڈ سسٹم کے ذریعہ ، نیشنل فوڈ سیکیورٹی ایکٹ کے مہاجر مستفید افراد ، جو عارضی ملازمت وغیرہ کی تلاش میں بار بار اپنی رہائش گاہ تبدیل کرتے رہتے ہیں ، اب ملک میں اپنی پسند کی راشن کی دکان ہے۔ آپ نصب کردہ الیکٹرانک پوائنٹ آف سیل (e-POS) ڈیوائس پر بائیو میٹرک / آدھار کارڈ پر مبنی تصدیق کے ذریعہ اپنے کوٹے کا اناج خرید سکتے ہیں۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 19, 2021 03:10 PM IST