اپنا ضلع منتخب کریں۔

    پارلیمنٹ کا سرمائی اجلاس آج سے، بجٹ اجلاس میں بڑے اصلاحات کی تیاری میں مرکزی حکومت

    پارلیمنٹ کا سرمائی اجلاس آج سے، بجٹ اجلاس میں بڑے اصلاحات کی تیاری میں مرکزی حکومت۔ (فائل فوٹو)

    پارلیمنٹ کا سرمائی اجلاس آج سے، بجٹ اجلاس میں بڑے اصلاحات کی تیاری میں مرکزی حکومت۔ (فائل فوٹو)

    پارلیمنٹ کے سرمائی اجلاس میں اپوزیشن، مہنگائی، بے روزگاری، چین-ہند سرحدی تنازعہ، غریب اونچی ذاتوں کو ریزرویشن جیسے مسائل پر اپنا جارحانہ رویہ دکھائیں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • New Delhi, India
    • Share this:
      مرکزی حکومت نے پارلیمنٹ کے سرمائی اجلاس میں بڑے اقتصادی اصلاحات کو ملتوی اور چھوٹے اصلاحات کی جانب قدم بڑھانے کا فیصلہ کیا ہے۔ آج سے شروع ہورہے سرمائی اجلاس میں حکومت نے انٹراسٹیٹ کوآپریٹو سوسائٹیز ترمیم، ٹریڈ مارک ترمیم، ثالثی ترمیم اور نیشنل ڈینٹل کمیشن بل سمیت 16 بلوں کے لیے پارلیمنٹ سے منظوری حاصل کرنے کی تیاریاں کی گئی ہیں۔ یہ تمام ایسے بل ہیں جو حکومت کے لیے زیادہ اہمیت کے حامل نہیں ہیں۔ ساتھ ہی، اس سیشن میں بینکنگ ترمیم، انشورنس ترمیم اور ڈیٹا سیکورٹی بل پیش کرنے کا کوئی امکان نہیں ہے۔

      کیا ہے چھوٹے اصلاحات؟
      حکومت اقتصادی سیکٹر میں اصلاحات کے عمل کو سست نہیں ہونا دینا چاہتی۔ اسی کے پیش نظر حکومت تین اہم بل پیش کرنے کی تیاری کررہی ہے۔ ان میں انٹراسٹیٹ کوآپریٹیو کمیٹی ترمیمی بل کے ذریعے حکومت کوآپریٹیو کے شعبے میں پرانے قوانین کو ختم کرکے جامع اصلاحات لانا چاہتا ہے۔ اس ایپی سوڈ میں ٹریڈ مارک ترمیمی بل بہت اہم ہے۔ اس کے ذریعے پوری دنیا میں صرف ایک درخواست کو ہی ٹریڈ مارک حاصل کرنے کا حق حاصل ہوگا۔

      یہ بھی ہیں اہم بل
      حکومت جن 16 بلوں کو پیش اور منظور کرانا چاہتی ہے ان میں قومی ڈینٹل کمیشن بل، نیشنل نرسنگ اینڈ مدوائفری کمیشن بل، چھانیوں کے مینجمنٹ سے جڑا کنٹونمنٹ بل، جنگلاتی تحفظ اور حیاتیاتی تنوع بل اہم ہیں۔

      ان تینوں بلوں کی مخالفت کرے گی کانگریس
      حکومت نے سرمائی اجلاس کے لیے جو بل ایجنڈے میں رکھے ہیں ان میں سے بائیوڈائیورسٹی ترمیمی بل 2021، انٹراسٹیٹ کوآپریٹی کمیٹی ترمیمی بل اور جنگلاتی تحفظ ترمیمی بل کی کانگریس نے مخالفت کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ پارٹی کی مانگ ہے کہ ان بلوں کو اسٹینڈنگ کمیٹی کو بھیجا جائے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      دہلی ایم سی ڈی الیکشن کے نتائج: کب اور کہاں دیکھیں رزلٹ کا لائیو اسٹریمنگ؟

      یہ بھی پڑھیں:
      مدھیہ پردیش: رفعت وارثی کو بنایا گیا ایم پی اسٹیٹ حج کمیٹی کا نیا چیئرمین

      مہنگائی، بے روزگاری، ہند-چین کشیدگی جیسے ایشوز اٹھائے گا اپوزیشن
      پارلیمنٹ کے سرمائی اجلاس میں اپوزیشن، مہنگائی، بے روزگاری، چین-ہند سرحدی تنازعہ، غریب اونچی ذاتوں کو ریزرویشن جیسے مسائل پر اپنا جارحانہ رویہ دکھائیں گے۔ 30 سے ​​زیادہ جماعتوں کے قائدین نے سرمائی اجلاس سے قبل اپنے قانون سازی کے ایجنڈے کو طے کرنے کے لئے مرکزی حکومت کی پہل پر منگل کو دہلی میں منعقدہ آل پارٹی میٹنگ میں شرکت کی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: