உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Covishield: ایس آئی آئی کووی شیلڈ کی پیداوار میں کرے گا 50 فیصد کمی! ادار پونا والا نے کہی یہ اہم بات

    آدر پونا والا

    آدر پونا والا

    پونا والا نے CNBC-TV18 کی منیجنگ ایڈیٹر شیرین بھان کے ساتھ ایک خصوصی بات چیت میں کہا کہ اگلے ہفتے سے پیداوار میں کم از کم 50 فیصد کمی ہوگی کیونکہ ہمارے پاس حکومت کی طرف سے مزید کوئی آرڈر نہیں ہے۔

    • Share this:
      سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا (SII) کے سی ای او آدر پونا والا (Adar Poonawalla) نے منگل کو کہا کہ کمپنی نے کووڈ 19 ویکسین کووی شیلڈ (Covishield) کی پیداوار میں 50 فیصد تک کمی کرنے کا فیصلہ کیا ہے کیونکہ مرکز کی طرف سے مزید کوئی آرڈر نہیں ہے۔ پونا والا نے CNBC-TV18 کی منیجنگ ایڈیٹر شیرین بھان کے ساتھ ایک خصوصی بات چیت میں کہا کہ اگلے ہفتے سے پیداوار میں کم از کم 50 فیصد کمی ہوگی کیونکہ ہمارے پاس حکومت کی طرف سے مزید کوئی آرڈر نہیں ہے۔

      تاہم انہوں نے کہا کہ اگر قوم کو بہت زیادہ اسٹاک کی ضرورت ہو تو وہ اضافی پیداوار کرنا چاہتے ہیں۔ پونا والا نے کہا کہ امید ہے کہ ایسا کبھی نہیں ہوگا، لیکن میں ایسی صورتحال میں نہیں رہنا چاہتا جہاں ہم اگلے 6 ماہ تک ویکسین فراہم نہ کر سکیں۔

      پونے والا نے یہ بھی کہا کہ وہ اسپوتنک لائٹ ویکسین کی 20 تا 30 ملین خوراکیں ذخیرہ کریں گے اور زیادہ خطرات مول نہیں لیں گے۔ انہوں نے کہا کہ جیسے ہی ہمیں لائسنس ملتا ہے، ہم بہت زیادہ قیمت پر پیداوار کر سکتے ہیں۔ نئے کووڈ ویرینٹ اومی کرون کے ابھرنے کے تناظر میں موجودہ ویکسین کی افادیت پر پونا والا نے کہا کہ اس بات پر یقین کرنے کی کوئی وجہ نہیں ہے کہ موجودہ ویکسین کام نہیں کریں گے۔

      انھوں نے کہا کہ اس بات پر یقین کرنے کی کوئی وجہ نہیں ہے کہ ہمیں دوہری ویکسینیشن کے ساتھ مناسب سطح پر تحفظ حاصل نہیں ہوگا۔ ہندوستانی ماہرین نے تحفظ کی سطح کو بہت اچھا سمجھا ہے۔ انہوں نے کہا کہ لینسٹ کے مطابق آسٹرزینیکا کی وائرس کے خلاف 80 فیصد افادیت ہے۔
      قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔

      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: