உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    World Toilet Day 2021: باتھ روم جانے کے بعد آپ کو اپنے ہاتھ کیوں دھونے چاہیے؟ جانیے وجوہات

    موجودہ کورونا وائرس وبائی مرض نے ہاتھ دھونے کو ہماری روزمرہ کی زندگی کا لازمی پہلو بنا دیا ہے۔

    موجودہ کورونا وائرس وبائی مرض نے ہاتھ دھونے کو ہماری روزمرہ کی زندگی کا لازمی پہلو بنا دیا ہے۔

    بیت الخلا مختلف جراثیموں کے پنپنے کے لیے ایک محفوظ جگہ ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ جراثیم زندہ رہنے اور پھیلنے کے لیے نم اور تاریک جگہوں کو ترجیح دیتے ہیں۔ وہ چاہے پیشاب ہو یا رکا ہوا پانی، جراثیم ایسی جگہوں کو ہی ترجیح دیتے ہیں۔ اس لیے بیت الخلا سے فارغ ہونے کے بعد ہاتھ دھونا ضروری ہے۔

    • Share this:
      ورلڈ ٹوائلٹ ڈے (World Toilet Day 2021): ہر سال 19 نومبر کو پوری دنیا میں عالمی یوم بیت الخلا (World Toilet Day) منایا جاتا ہے، تاکہ بیت الخلا سے متعلق حفظان صحت کے آداب اور محفوظ طریقوں کے بارے میں آگاہی پھیلائی جا سکے۔ تاکہ صحت مند معاشرہ کی تشکیل میں آسانی ہوسکے۔

      بیت الخلا مختلف جراثیموں کے پنپنے کے لیے ایک محفوظ جگہ ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ جراثیم زندہ رہنے اور پھیلنے کے لیے نم اور تاریک جگہوں کو ترجیح دیتے ہیں۔ وہ چاہے پیشاب ہو یا رکا ہوا پانی، جراثیم ایسی جگہوں کو ہی ترجیح دیتے ہیں۔ ہماری صحت کے لیے اور مہلک بیماریوں کو ہمیں اور ہمارے خاندانوں کو متاثر ہونے سے روکنے کے لیے ہاتھ کی مناسب صفائی ضروری ہے۔


      ہاتھ دھونے کی اہمیت:

      ہمارے جسم کے نچلے حصے میں بہت سارے بیکٹیریا ہوتے ہیں۔ ہمارے چہروں میں مثال کے طور پر،سالمونیلا، شگیلا اور E.coli اسٹرین جیسے بیکٹیریا کے ساتھ ساتھ فنگس اور خمیر بھی ہوتے ہیں۔ یہ جراثیم ہمیشہ ہماری شرم گاہ کی سطحوں اور جراثیم کے فرش پر موجود رہتے ہیں۔ چونکہ ہم اپنے ہاتھوں کو متعدد مقاصد کے لیے استعمال کرتے ہیں، اس لیے یہ ضروری ہے کہ اپنے ہاتھوں کو صابن اور پانی سے دھوئیں تاکہ فضلہ کے بیکٹیریا سے آلودگی اور بیماری کو روکا جا سکے۔


      جب ہم اپنے باتھ رومز کا استعمال کرتے ہیں، تو حوضوں، نلکوں، شاور نوبس اور جیٹ اسپرے ٹونٹی کی سطحوں پر بیکٹیریا ہوتے ہیں۔ ہم اکثر باتھ روم میں اپنی ناک چھینکتے ہیں جس کی وجہ سے وہاں جراثیم موجود رہتے ہیں۔ لہٰذا بیت الخلا استعمال کرنے کے بعد اپنے ہاتھ صابن اور پانی سے دھونا یا کسی بچے یا پالتو جانور کو صاف کرنا جس نے بیت الخلا کا استعمال کیا ہے، ایسی سطحوں کے رابطے میں آنے کی وجہ سے ہمیں اپنے آپ کو ہونے والے کسی بھی بیکٹیریل انفیکشن کو روکنے میں مدد ملتی ہے۔



      موجودہ کورونا وائرس وبائی مرض نے ہاتھ دھونے کو ہماری روزمرہ کی زندگی کا لازمی پہلو بنا دیا ہے۔ بیت الخلا ایک سے زیادہ افراد استعمال کرتے ہیں اور اس طرح وائرس اور جراثیم کے پھیلنے کا امکان بڑھ جاتا ہے۔

      گھر میں یہ صرف خاندان کے افراد تک محدود ہے۔ چونکہ زیادہ تر لوگوں نے اپنے کووڈ۔19 ویکسینیشن کے نظام الاوقات کو مکمل کر لیا ہے۔ تاہم ملازمین کو اپنے دفاتر میں حاضر ہونے کے لیے کہا جانے کے ساتھ دنیا معمول پر آ رہی ہے۔

      کام کی جگہ کے باتھ روم یا عوامی جگہوں پر واش روم انفیکشن کے امکانات کو کئی گنا بڑھا دیتے ہیں۔ لہٰذا ایسے حالات میں ہاتھ دھونا فرد اور بڑے پیمانے پر کمیونٹی کی حفاظت کے لیے بہت ضروری ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: