உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Yogi Adityanath: آج یوگی آدتیہ ناتھ لیں گے حلف، دوسری میعاد کے لیے پرجوش ہیں یوگی، جانیے 5 اہم باتیں

    بی جے پی نے طے کرلئے ایم ایل سی امیدواروں کے نام

    بی جے پی نے طے کرلئے ایم ایل سی امیدواروں کے نام

    حلف برداری کو بی جے پی کی طاقت کے مظاہرہ کے طور پر دیکھا جا رہا ہے کیونکہ اطلاعات کے مطابق تقریباً 85 ہزار لوگ اس میں شرکت کریں گے۔ ایک عظیم الشان اسٹیج بنایا گیا ہے اور پوسٹرز پر نعرے لگائے گئے ہیں جن پر 'نئے ہندوستان کا نیا یوپی' (نیا بھارت کا نیا یوپی) لکھا ہوا ہے۔

    • Share this:
      یوگی آدتیہ ناتھ (Yogi Adityanath) اترپردیش کے دارالحکومت لکھنؤ کے اٹل بہاری واجپائی ایکنا کرکٹ اسٹیڈیم (Atal Bihari Vajpayee Ekana Cricket Stadium) میں ایک شاندار تقریب کے دوران مسلسل دوسری مدت کے لیے اتر پردیش کے وزیر اعلی کے عہدے کا حلف لیں گے۔ وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi)، مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ، بی جے پی کی حکومت والی ریاستوں کے وزرائے اعلیٰ اور پارٹی کے سینئر لیڈروں کی شام 4 بجے شروع ہونے والے پروگرام میں شریک ہونے کی توقع ہے۔

      بی جے پی نے حالیہ یوپی اسمبلی انتخابات میں تاریخ رقم کی جب اتحادیوں کے ساتھ مل کر اس نے 403 میں سے 274 سیٹیں جیت کر ریکارڈ مینڈیٹ حاصل کیا، جو پانچ سال کی مدت پوری کرنے کے بعد دوسری مدت حاصل کرنے والی تین دہائیوں میں پہلی پارٹی بن گئی۔

      آدتیہ ناتھ کی حلف برداری کے بارے میں جاننے کے لیے یہاں پانچ چیزیں ہیں:

      1) حلف برداری کو بی جے پی کی طاقت کے مظاہرہ کے طور پر دیکھا جا رہا ہے کیونکہ اطلاعات کے مطابق تقریباً 85 ہزار لوگ اس میں شرکت کریں گے۔ ایک عظیم الشان اسٹیج بنایا گیا ہے اور پوسٹرز پر نعرے لگائے گئے ہیں جن پر 'نئے ہندوستان کا نیا یوپی' (نیا بھارت کا نیا یوپی) لکھا ہوا ہے۔

      مزید پڑھیں: نوین شیکھرپا کی جسد خاکی کا آخری دیدار، والد بولے رسومات کے بعد بیٹے کی Body میڈیکل کالج کو ڈونیٹ کردیں گے

      2) 5 جون 1972 کو موجودہ اتراکھنڈ کے پوڑی گڑھوال میں اجے سنگھ بشت کے طور پر پیدا ہوئے نامزد وزیر اعلیٰ نے 21 سال کی عمر میں اپنا نام اور خاندان ترک کر دیا، گورکھپور مٹھ کے ہیڈ پجاری مہنت اویدیا ناتھ کے شاگرد بن گئے۔ آخرکار وہ یوگی آدتیہ ناتھ بن گئے۔

      3) 26 سال کی عمر میں آدتیہ ناتھ پہلی بار گورکھپور سے لوک سبھا کے لیے منتخب ہونے کے بعد سب سے کم عمر رکن پارلیمنٹ بنے۔ انہوں نے گورکھپور سے لگاتار پانچ بار 1998، 1999، 2004، 2009 اور 2014 میں لوک سبھا کا انتخاب جیتا، یہاں تک کہ وہ 2017 کے اسمبلی انتخابات میں جیت کے بعد یوپی کی قیادت کرنے کے لیے حیرت انگیز انتخاب بن گئے۔

      مزید پڑھیں: نوین شیکھرپا کی جسد خاکی کا آخری دیدار، والد بولے رسومات کے بعد بیٹے کی Body میڈیکل کالج کو ڈونیٹ کردیں گے

      4) آدتیہ ناتھ نے 2022 میں پہلی بار اسمبلی الیکشن لڑا اور گورکھپور اربن سیٹ سے جیتا۔ وہ 2007 میں ملائم سنگھ یادو کے بعد انتخابات میں حصہ لینے والے پہلے موجودہ وزیر اعلیٰ ہیں۔ ان کے دونوں پیشرو، اکھلیش یادو (2012-17) اور مایاوتی (2007-2012) قانون ساز کونسل (ایم ایل سی) کے ممبر تھے۔ اپنی پہلی میعاد میں آدتیہ ناتھ بھی ایم ایل سی تھے۔

      5) آدتیہ ناتھ یوپی کے واحد وزیر اعلیٰ بھی ہیں جو تین دہائیوں میں پانچ سال کی مدت پوری کرنے کے بعد دوبارہ منتخب ہوئے ہیں۔ دوسرے سی ایم جنہوں نے مسلسل دوسری میعاد جیتی ہے وہ ہیں سمپورنانند (1957)، چندر بھانو گپتا (1972)، ہیم وتی نندن بہوگنا (1974)، اور نارائن دت تیواری (1985)۔

      آدتیہ ناتھ کی قیادت میں بی جے پی 1985 کے بعد یوپی کی پہلی حکومت بنی جو مسلسل دوسری مدت کے لیے دوبارہ منتخب ہوئی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: