بہار : مختلف حادثات میں 8 افراد کی موت ، تین زخمی

مونگیر:بہار میں مختلف حادثات میں 8 افراد کی موت ہوگئی جبکہ متعدد زخمی ہیں۔ پہلا حادثہ مونگیر ضلع کے حمزہ پور تھانہ حلقہ میں پیش آیا ،

Oct 22, 2015 12:13 PM IST | Updated on: Oct 22, 2015 12:13 PM IST
بہار : مختلف حادثات میں 8 افراد کی موت ، تین زخمی

مونگیر:بہار میں مختلف حادثات میں 8 افراد کی موت ہوگئی جبکہ متعدد زخمی ہیں۔ پہلا حادثہ مونگیر ضلع کے حمزہ پور تھانہ حلقہ میں پیش آیا ، جس میں پانچ افراد کی موت ہوگئی جبکہ دوسرا حادثہ لکھی سرائے ضلع کے سورج گڑھا تھانہ حلقہ میں رونما ہوا ، جس میں تین افراد کی موت ہوگئی۔

اطلاعات کے مطابق مونگیر ضلع کے حمزہ پور تھانہ حلقہ کے شیو کنڈ گاؤں کے قریب کل دیر رات ٹرک کی زد میں آ جانے سے پانچ لوگوں کی موت ہو گئی اور تین دیگر شدید زخمی ہو گئے۔

پولیس سپرنٹنڈنٹ ورون کمار سنہا نے بتایا کہ مونگیر-لکھی سرائے ہائی وے پر شیو کنڈ گاؤں کے قریب گیس سلنڈر سے بھرے ہوئے ٹرک نے دسہرہ میلہ سے لوٹ رہے آٹھ لوگوں کو کچل دیا ۔اس کے بعد ٹرک بے قابو ہوکر سڑک کے کنارے گڈھے میں پلٹ گیا۔ حادثہ کے بعد ٹرک ڈرائیور گاڑی چھوڑ کر فرار ہو گیا۔

پولیس سپرنٹنڈنٹ نے بتایا کہ اس حادثے میں شیو کنڈ چھرّاپٹي گاؤں کی رہنے والی دھنونتي دیوی،،کومل کماری، ونیتا دیوی ، روبی دیویاور سچیدا پرساد کی موقع پر ہی موت ہو گئی جبکہ تین دیگر شدید زخمی ہو گئے۔ زخمیوں کو علاج کے لئے پٹنہ میڈیکل کالج اسپتال(پی ایم سی ایچ)میں داخل کرایا گیا ہے۔ پولیس نے لاشوں کو پوسٹ مارٹم کے لئے بھیج دیا ہے۔

Loading...

ادھر لکھی سرائے ضلع کے سورج گڑھا تھانہ حلقہ کے محمد پور گاؤں کے قریب قومی شاہراہ نمبر 80 پر کل دیر رات کار کی زد میں آ جانے سے تین لوگو کی موت ہو گئی۔

پولیس ذرائع کے مطابق کہ موٹرسائكل پر سوار تین افراد کہیں جا رہے تھے تبھی تیز رفتار کار نے موٹرسائكل میں ٹکر مار دی۔ حادثے کے بعد کار ڈرائیور گاڑی سمیت فرار ہو گیا ۔اس حادثے میں موٹرسائكل پرسوار تین لوگوں کی موقع پر ہی موت ہو گئی۔

ذرائع نے بتاياك مرنے والوں کی شناخت لکھی سرائے ضلع کے مولانگر گاؤں کے رہنے والےمحمد فریاد، کیئول بستی کے رہنے والے چنكو اور مہی پال کے طور پر کی گئی ہے۔ پولس نے لاش کو پوسٹ مارٹم کے لئے بھیج دیا ہے۔

Loading...