مدھیہ پردیش کی بجلی سے دوڑے گی دہلی میٹرو

دہلی کے سفر کو آسان بنانے والی میٹرو جلد ہی مدھیہ پردیش میں پیدا ہونے والی شمسی توانائی سے دوڑےگي ۔

Aug 07, 2015 04:20 PM IST | Updated on: Aug 07, 2015 04:20 PM IST
مدھیہ پردیش کی بجلی سے دوڑے گی دہلی میٹرو

بھوپال : دہلی کے سفر کو آسان بنانے والی میٹرو جلد ہی مدھیہ پردیش میں پیدا ہونے والی شمسی توانائی سے دوڑےگي ۔  دہلی میٹرو کو ریاست سے سستی بجلی ملے گی ۔ ڈس كام سے مہنگی شرح پر بجلی خرید رہا میٹرو ریل کارپوریشن نے مدھیہ پردیش سے سستی بجلی لینے کی تیاری کی ہے ۔ اس کے لئے کارپوریشن مدھیہ پردیش توانائی کارپوریشن کے ساتھ جلد ایک معاہدہ کرے گا ۔  میٹرو ریل کارپوریشن نے 445 میگاواٹ کا سولر پلانٹ پردیش میں لگانے کی تجویز ریاستی حکومت کو بھیجی ہے ۔

دہلی میٹرو ریل کارپوریشن کے لئے ضروری بجلی پر نظر ڈالیں تو دہلی میٹرو صبح سے لے کر رات بارہ بجے تک دوڑتی ہے ۔ میٹرو چلانے پر کارپوریشن کو ہر سال ایک لاکھ ملین یونٹ بجلی کی ضرورت ہوتی ہے ۔ کارپوریشن فی الحال ڈس كام سے سات روپے فی یونٹ کی شرح پر بجلی خرید رہی ہے ۔ کارپوریشن کو ڈسكام سے ہر سال بجلی مہنگی شرح پر مل رہی ہے ۔ پردیش میں کارپوریشن 445 میگاواٹ کا سولر پلانٹ لگائے گی ۔

ریاست میں پیدا ہونے والی شمسی توانائی دہلی میٹرو کے دن میں بجلی کی کھپت کو پورا کرے گی ۔ کارپوریشن کو توانائی کارپوریشن سے چھ روپے فی یونٹ کی شرح پر بجلی ملے گی ، میٹرو ریل کارپوریشن کو یہ بجلی 25 سال تک ملے گی ۔

میٹرو ریل کارپوریشن نے ریاست میں شمسی پلانٹ لگانے کے لئے نيمچ، شاجا پور، آگر، دموہ، گنا اور ریوا میں زمین دیکھی ہے ۔ کارپوریشن جلد ہی یہاں ایک شمسی پلانٹ لگا کر اپنی ضرورت کی بجلی کو پورا کرے گا ۔ ریاست میں شمسی پلانٹ لگانے سے جہاں ایک طرف میٹرو ریل کارپوریشن کی انٹر اسٹیٹ بجلی بینکنگ ہو سکے گی وہیں مدھیہ پردیش کو بھی اس سے اچھا خاصا فائدہ ہوگا ۔

Loading...

Loading...