اسکرو سے جوڑ ی گئی بچہ کی ٹوٹی گردن، سانسیں تھمنے کے بعد پھر مسکرائی زندگی

بھوپال : 4 سال کے بچے کی ٹوٹی گردن کو فیوژن آپریشن سے جوڑے جانے کا کارنامہ پہلی بار بھوپال کے ایمس اسپتال میں انجام دیا گیا ۔

Sep 02, 2015 09:37 PM IST | Updated on: Sep 02, 2015 09:38 PM IST
اسکرو سے جوڑ ی گئی بچہ کی ٹوٹی گردن، سانسیں تھمنے کے بعد پھر مسکرائی زندگی

بھوپال : 4 سال کے بچے کی ٹوٹی گردن کو فیوژن آپریشن سے جوڑے جانے کا کارنامہ پہلی بار بھوپال کے ایمس اسپتال میں انجام دیا گیا ۔ اسپائنل کارڈ انجری ہونے کی وجہ سے بھوپال کے ایک بچے کو سانس لینے میں بھی تکلیف ہونے لگی تھی، جس کی وجہ سے اس کا فوری طور پر آپریشن کیا گیا ۔ 5 گھنٹے تک کے آپریشن کے بعد بچے کو نئی زندگی مل گئی۔

بھوپال کے آل انڈیا انسٹی ٹیوٹ کے نیورو سرجری محکمہ کے سرجن آدیش شریواستو نے بتایا کہ پپريا کا رہنے والا 4 سال کا ایک بچہ کھیلتے کھیلتے چھت سے گر گیا تھا ۔ گرنے کی وجہ سے گردن کو سر سے جوڑنے والی ہڈی ٹوٹ گئی تھی۔ تاہم 5 گھنٹے کی مشقت کے بعد بچے کے سر کو گردن سے پھر جوڑ دیا گیا۔

سرجری ٹیم میں شامل ڈاکٹروکاس اور ڈاکٹر سوربھ سہگل نے بتایا کہ فیكچر کی وجہ سے بچے کی ریڑھ کی ہڈی پر دباؤ پڑ رہا تھا اور ایک ٹوٹی ہڈی بچے کی سانس کی نلی میں بھی پھنس گئی تھی جس وجہ سے بچہ ٹھیک سے سانس بھی نہیں لے پا رہا تھا۔

جب بچے کا ایکسرے کیا گیا تو ڈاکٹروں نے پایا کہ گرنے کی وجہ سے بچے کی سی -1، سی -2 گرویے ٹوٹ گئے تھے جس کے بعد اس کو بھرتی کرلیا گیا اور فوری طور پر اس کا آپریشن کیا گیا ۔ اس آپریشن کے دوران بچے کی ٹوٹی ہوئی ریڑھ کی ہڈی کے حصے کو اسکرو کی مدد سے جوڑ دیا گیا۔

Loading...

ڈاکٹر آدیش شریواستو نے بتایا کہ سی -1، سی -2 فیوژن آپریشن کے دوران انہیں ریڑھ کی ہڈی اور دماغ کے درمیان ہڈیوں میں اسکرو ڈالنے تھے ، جو کافی خطرناک عمل ہوتا ہے ۔ اس میں ذرا سی گڑبڑی سے فوری طور موت ہو سکتی ہے ۔ چھوٹے بچوں میں تو یہ آپریشن کرنا اور بھی خطرناک ہوتا ہے ، لیکن بچے کی حالت دیکھتے ہوئے ہم نے فوری طور پر اس کا آپریشن کرنے کا فیصلہ کیا۔

Loading...